Flere medier: Barcelona overhaler Real Madrid i kampen om Rodri

10 timer 10 minutter siden #1 af Administrationen
Ifølge den spanske...

Ifølge den spanske transfer-journalist, Ramón de Mon, har Barcelona nu overhalet Real Madrid i jagten på Rodri. Samme melding kommer The Athletic og Fabrizio Romano med.

Real Madrid har længe været meldt tæt på den spanske verdensmester og tidligere Guldbold-vinder, men man har angiveligt ikke kunnet nå i mål med forhandlingerne med Manchester City og det vil Barcelona angiveligt forsøge at høste frugterne af, ved selv at melde sig ind i kampen.

De spanske mestre skal have fået grønt lys fra Rodris bagland til at sætte gang i forhandlingerne.

Det vil være et fatalt bagslag for Real Madrids titelchancer, hvis Rodri ikke havner i den spanske hovedstad denne sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 timer 30 minutter siden #2 af nono
Skandale hvis det er sandt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

5 timer 10 minutter siden #3 af El Siete
Kæmpe fiasko hvis han ender i Barcelona. Flere journalister skriver at han ville til Real Madrid og alt var aftalt, men klubben nølede og prøvede at få prisen ned og det blev han træt af at vente på.
Der er åbenbart altid masser af penge til en ung, uprøvet kantspiller, men VM's bedste spiller og tidligere BdO-vinder, det gider vi sgu ikke. Klubben i en nøddeskal. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Siempre fiel, NadaMás

4 timer 44 minutter siden #4 af NadaMás
​Real Madrid har været hans ønsket destination i månedsvis .. 
Klubben gør intet. Perez skal lade sig overtale. Så bliver man nærige. 
Barca ser sit snit og agerer med intention, Deco snakker med hans bagland, Flick snakker med ham direkte .. Det er ikke svært at fortænke ham i, at han nu foretrækker et skifte til Barcelona.

Når holdet fejler igen, håber jeg at det går op for Perez, at han skal lytte til sine rådgivere rettidigt. Måske endda kigger en smule indad. 

Det er en kæmpe, f*cking fadæse. 
Hvor er jeg dog lige glad med Konate og hvad de ellers hedder, I guder. 

Eyes on the price, presi …
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam

4 timer 17 minutter siden #5 af Fondo_Sur
Rodri-Diomande-dagene vil gå over historien som en af de mest tåbelige og sigende Florentino-fadæser i historien, hvis den manglende trofæhøst fortsætter et år mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Siempre fiel, Dragam

3 timer 46 minutter siden #6 af Figo-10
Rodri fravælger Real Madrid og Vinci forlænger med Real Madrid indenfor de samme timer. Tror i det tilfældigt eller er det for meget en konspirationsteori at Rodri har afventet Vini og Vini har sat veto i forhandlingerne om Rodri eller er det for langt ude. Er Diomandé handlen ikke også blevet noget dyrere end de første meldinger om 100. Der jo nærmere 140 nu.

Barca kan godt nok fodre svin med CM’ere efterhånden. Noget misundelig.

Der må og skal være en anden plan for Real Madrid og jeg tror 100% at vi trækker os eller Rodri gør fordi vi ikke er der 100%. Så det må være fordi vi har noget andet i tankerne.

Kan jo ske Mou hiver en Khedira eller andet op af hatten. Who knows? Der kan det gå stærkt i fodbold ved vi og vi handler godt nok hurtigt. Synes egenligt jeg følger ret meget med i fodbold, men jeg anede ikke hvem Diomande var for to måneder siden da Liverpool var meldt interesseret og nu har den dyreste Real spiller i historien…

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 timer 38 minutter siden #7 af Dragam

Figo-10 post=198935 skrev: Rodri fravælger Real Madrid og Vinci forlænger med Real Madrid indenfor de samme timer. Tror i det tilfældigt eller er det for meget en konspirationsteori at Rodri har afventet Vini og Vini har sat veto i forhandlingerne om Rodri eller er det for langt ude. Er Diomandé handlen ikke også blevet noget dyrere end de første meldinger om 100. Der jo nærmere 140 nu.

Barca kan godt nok fodre svin med CM’ere efterhånden. Noget misundelig.

Der må og skal være en anden plan for Real Madrid og jeg tror 100% at vi trækker os eller Rodri gør fordi vi ikke er der 100%. Så det må være fordi vi har noget andet i tankerne.

Kan jo ske Mou hiver en Khedira eller andet op af hatten. Who knows? Der kan det gå stærkt i fodbold ved vi og vi handler godt nok hurtigt. Synes egenligt jeg følger ret meget med i fodbold, men jeg anede ikke hvem Diomande var for to måneder siden da Liverpool var meldt interesseret og nu har den dyreste Real spiller i historien…

​Det virker helt absurd, at diomande nu er den med afstand dyreste real madrid spiller i historien... en spiller som har haft 1 sæson på top plan, som var okay, men fordi han angiveligt er 19, så gør det ham så meget værd... 

Det bliver ekstra ironisk når man faktisk ser ham spille... han virker som en dårlig version af gareth bale, en spillertype nærmest alle mente ikke passede til real madrid.

3 timer 25 minutter siden #8 af Figo-10
Altså er han halvt så god som Bale, så han jo med afstand bedre end alle andre vi har i dag på nær Mbappé. Bale er IMO SÅ undervurderet. Hold kæft han var vild. Skud, styrke, hovedspil, forsvar, fart. Sådan en spiller fås der ikke på markedet længere.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Sidste redigering: 3 timer 14 minutter siden ved Figo-10.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Dragam

3 timer 14 minutter siden #9 af Kasillas

Administrationen post=198920 skrev: ... Det vil være et fatalt bagslag for Real Madrids titelchancer, hvis Rodri ikke havner i den spanske hovedstad denne sommer...[/article]

Virkelig?

Ved vi om Mourinho/Perez ønskede ham?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

2 timer 46 minutter siden #10 af Siempre fiel

Kasillas post=198942 skrev:

Administrationen post=198920 skrev: ... Det vil være et fatalt bagslag for Real Madrids titelchancer, hvis Rodri ikke havner i den spanske hovedstad denne sommer...[/article]

Virkelig?

​Altså vi ved med 100 % sikkerhed at Florentino ik ville ha ham - for så havde vi købt ham. Florentino ville heller ik ha Zubimendi. Florentino vil ha offensive spillere - og han vil da slet ik nedlade sig til at købe en spiller som Riquelme også ville ha hentet. Og Mourinho - altså spanske medier skrev tidligere på sommeren at Rodri ik var en spiller som Mou ønskede, da Mou vil spille på kontra og ik er interesseret i spillere der kan styre og diktere spillet. Vi skal være kontrahold med nogle hurtigløbere og ingen boldbesiddelse - lidt ligesom de små hold i ligaen. Desuden slår Mou 2.0 (pensionist-versionen) mig også som en træner der har INGEN som helst magt i det her. Det var jo ik ligefrem fordi storklubberne stod i kø for at gi ham flere chancer, så han er her på Florentinos nåde og kommer ik til at bestemme en skid
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 timer 40 minutter siden #11 af Dragam

Figo-10 post=198939 skrev: Altså er han halvt så god som Bale, så han jo med afstand bedre end alle andre vi har i dag på nær Mbappé. Bale er IMO SÅ undervurderet. Hold kæft han var vild. Skud, styrke, hovedspil, forsvar, fart. Sådan en spiller fås der ikke på markedet længere.

​Jeg er på ingen måde uenig i at Bale var en SINDSSYGT god spiller, og han havde en meget stor andel i de 4 champions titler 14, 16, 17 og 18 - jeg vil gå så langt som at sige, at vi havde ikke vundet dem uden Bale. Men det ændrer jo ikke på, at langt de fleste (også herinde) ikke mente at han passede eller var god nok til real madrid.

Og det var også rigtigt, at Bale ikke var spilleren der åbnede et forsvar op, som parkerede bussen. Og det kommer diomande heller ikke til at være.

2 timer 24 minutter siden #12 af Kasillas

Siempre fiel post=198944 skrev:

Kasillas post=198942 skrev:

Virkelig?

​Altså vi ved med 100 % sikkerhed at Florentino ik ville ha ham - for så havde vi købt ham. Florentino ville heller ik ha Zubimendi. Florentino vil ha offensive spillere - og han vil da slet ik nedlade sig til at købe en spiller som Riquelme også ville ha hentet. Og Mourinho - altså spanske medier skrev tidligere på sommeren at Rodri ik var en spiller som Mou ønskede, da Mou vil spille på kontra og ik er interesseret i spillere der kan styre og diktere spillet. Vi skal være kontrahold med nogle hurtigløbere og ingen boldbesiddelse - lidt ligesom de små hold i ligaen. Desuden slår Mou 2.0 (pensionist-versionen) mig også som en træner der har INGEN som helst magt i det her. Det var jo ik ligefrem fordi storklubberne stod i kø for at gi ham flere chancer, så han er her på Florentinos nåde og kommer ik til at bestemme en skid

Jeg er ikke så sikker på, at Mourinho står uden indflydelse. På et tidspunkt blev den 32-årige Silva rygtet til os, men som blev afvist af klubben. Da Mourinho så blev ansat, skete der en kovending og Silva fik kontrakt ud af det blå, selvom han bryder med klubbens principper om ikke at signere gamle spillere over 30 år. Medmindre jeg misforstår noget, indikerer denne handel at Mourinho har en vis indflydelse, da dette er tydeligvis en Mourinho-køb.

Jeg frygter også kontrafodbold. Når Barca besøger os på Bernabeu, kan jeg godt forestille mig, at Mourinhos Real Madrid vil spille afventende, mens Barca triller bolden frem og tilbage. Og scorer de så til 1-0, har vi (måske) ikke rigtig meget at byde. Dette scenarie vurderer jeg desværre som meget realistisk i betragtning af Mourinhos spillestil.... medmindre han vil ændre noget denne gang.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum