Flere medier: Barcelona overhaler Real Madrid i kampen om Rodri

1 måned 2 uger siden #13 af Siempre fiel

Kasillas post=198951 skrev:

Siempre fiel post=198944 skrev:

Kasillas post=198942 skrev:

Administrationen post=198920 skrev: ... Det vil være et fatalt bagslag for Real Madrids titelchancer, hvis Rodri ikke havner i den spanske hovedstad denne sommer...[/article]

Virkelig?

Ved vi om Mourinho/Perez ønskede ham?

​Altså vi ved med 100 % sikkerhed at Florentino ik ville ha ham - for så havde vi købt ham. Florentino ville heller ik ha Zubimendi. Florentino vil ha offensive spillere - og han vil da slet ik nedlade sig til at købe en spiller som Riquelme også ville ha hentet. Og Mourinho - altså spanske medier skrev tidligere på sommeren at Rodri ik var en spiller som Mou ønskede, da Mou vil spille på kontra og ik er interesseret i spillere der kan styre og diktere spillet. Vi skal være kontrahold med nogle hurtigløbere og ingen boldbesiddelse - lidt ligesom de små hold i ligaen. Desuden slår Mou 2.0 (pensionist-versionen) mig også som en træner der har INGEN som helst magt i det her. Det var jo ik ligefrem fordi storklubberne stod i kø for at gi ham flere chancer, så han er her på Florentinos nåde og kommer ik til at bestemme en skid

Jeg er ikke så sikker på, at Mourinho står uden indflydelse. På et tidspunkt blev den 32-årige Silva rygtet til os, men som blev afvist af klubben. Da Mourinho så blev ansat, skete der en kovending og Silva fik kontrakt ud af det blå, selvom han bryder med klubbens principper om ikke at signere gamle spillere over 30 år. Medmindre jeg misforstår noget, indikerer denne handel at Mourinho har en vis indflydelse, da dette er tydeligvis en Mourinho-køb.

Jeg frygter også kontrafodbold. Når Barca besøger os på Bernabeu, kan jeg godt forestille mig, at Mourinhos Real Madrid vil spille afventende, mens Barca triller bolden frem og tilbage. Og scorer de så til 1-0, har vi (måske) ikke rigtig meget at byde. Dette scenarie vurderer jeg desværre som meget realistisk i betragtning af Mourinhos spillestil.... medmindre han vil ændre noget denne gang.

​Lige den handel tænker jeg var en symbolsk gave fra Florentino til Mou - for selv om man ik så gerne vil ha gamle spillere (altså medmindre de allerede er i klubben, så må de gerne fortsætte til de er 40), så opfylder Bernardo Silva det allervigtigste kriterie for Florentino - han var på fri transfer!!! Det er nærmest det vigtigste for Florentino. Men jo, jeg tror at Mou fik lov at få den handel igennem - men ellers ser jeg ikke en Mourinho med nogen form for pondus længere. Han virker på mig som en parentes i nutidens forholdverden - og vi har fået fornøjelsen af at følge ham ind i glemslen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #14 af JesperThomsen
​velkommen til endnu en sæson uden titler..

1 måned 2 uger siden #15 af elle44

JesperThomsen post=199046 skrev: ​velkommen til endnu en sæson uden titler..

​Heldigvis er vi vant til det 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 måned 2 uger siden #16 af Dragam

elle44 post=199048 skrev:

JesperThomsen post=199046 skrev: ​velkommen til endnu en sæson uden titler..

​Heldigvis er vi vant til det 

​Manchester united 2.0

1 måned 2 uger siden #17 af El Siete
​Barcelona har fået deres første bud på 45M afvist af City, som vil have op til 80M for ham. 
Giver det overhovedet mening for Barcelona, virker mest af alt som et køb for at stjæle ham fra os, har de ikke meget mere brug for Alvarez eller en anden angriber. De vælter jo i CM's. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Redondo💖

1 måned 2 uger siden #18 af Ramos4
Og Rodris lønkrav skulle også være ret store.

Det er slet ikke sikkert, at nogen af de spanske klubber får ham.

Florentino, dimisión!

1 måned 2 uger siden #19 af El Siete

Ramos4 post=199085 skrev: Og Rodris lønkrav skulle også være ret store.

Det er slet ikke sikkert, at nogen af de spanske klubber får ham.

​Nej men så får Barcelona ham bare gratis næste sommer, det kan de vel også godt leve med. Ikke optimalt for City der skal finansiere Bouaddi. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

1 måned 2 uger siden #20 af Ramos4
Meget kan ske på et år.

Hvor god er han egentlig. Fint at præstere over 8 kampe til en slutrunde, hvor holdet er sat op til at være i boldbesiddelse 70% af tiden.

Han er 31 næste år. Mange andre spillere kan være kommet frem på scenen til den tid.

Florentino, dimisión!

1 måned 2 uger siden #21 af El Siete

Ramos4 post=199088 skrev: Meget kan ske på et år.

Hvor god er han egentlig. Fint at præstere over 8 kampe til en slutrunde, hvor holdet er sat op til at være i boldbesiddelse 70% af tiden.

Han er 31 næste år. Mange andre spillere kan være kommet frem på scenen til den tid.

​Det er nu eller aldrig for vores vedkommende. 
Han er rigtig god imo, men ja, der er andre derude, og tror bare vi må slippe ham og gå efter en anden. Har før skrevet at man også kunne prøve med vores egen Chema, hente ham hjem fra Stuttgart.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 2 uger siden #22 af Madridista02
Taler vi ikke Rodri ret meget ned nu? Lige før sad de fleste og slikkede sig om munden ved tanken om Rodri og Real Madrid og flere herinde roste ham og sagde det var den spiller vi manglede (hvilket jeg også mener vi gør). Han var god til VM men han var da også god inden da. Han sluttede godt af i City efter sin mareridtsskade og inden han blev skadet var han som bekendt også sublim. City faldt jo helt sammen da han blev skadet. Så, handler det ikke mere om , at vi er skuffede over at glippe Rodri, og så lige til Barcelona, end at han alligevel er ringe og ikke passer ind hos os?

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 2 uger siden #23 af Ramos4

El Siete post=199089 skrev:

Ramos4 post=199088 skrev: Meget kan ske på et år.

​Det er nu eller aldrig for vores vedkommende. 
Han er rigtig god imo, men ja, der er andre derude, og tror bare vi må slippe ham og gå efter en anden. Har før skrevet at man også kunne prøve med vores egen Chema, hente ham hjem fra Stuttgart.

​Chema gad jeg virkelig også godt se!

Florentino, dimisión!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 2 uger siden #24 af Ramos4

Madridista02 post=199090 skrev: Taler vi ikke Rodri ret meget ned nu? Lige før sad de fleste og slikkede sig om munden ved tanken om Rodri og Real Madrid og flere herinde roste ham og sagde det var den spiller vi manglede (hvilket jeg også mener vi gør). Han var god til VM men han var da også god inden da. Han sluttede godt af i City efter sin mareridtsskade og inden han blev skadet var han som bekendt også sublim. City faldt jo helt sammen da han blev skadet. Så, handler det ikke mere om , at vi er skuffede over at glippe Rodri, og så lige til Barcelona, end at han alligevel er ringe og ikke passer ind hos os?

Jeg ville bestemt ikke have noget imod at få Rodri, men der er helt klart andre spillere der vil passe bedre til os. Rodri trives i et langt lavere tempo. Og 80 millioner er mange penge for en 30-årig.

Som jeg har sagt flere gange nu: Vi har higet efter Rodri fordi han er den eneste midtbanespiller vi er blevet seriøst linket til i årevis.
Og selvfølgelig fordi han lige blomstrede op til VM.

Men vi burde kigge på mange andre typer også. Og for længst have udpeget yngre talenter, der vil kunne gå ind og være her i lang tid.
Rodri ville være en hovsa-løsning fordi Perez pludselig vågnede op et sekund og via et godt VM og pres fra Mourinho endelig tænkte en klar tanke.
Men det er jo endnu et quick-fix.

Florentino, dimisión!

Leveret af Kunena Forum