Flere medier: Barcelona overhaler Real Madrid i kampen om Rodri

2 timer 3 minutter siden #13 af Siempre fiel

Kasillas post=198951 skrev:

Siempre fiel post=198944 skrev:

Kasillas post=198942 skrev:

Administrationen post=198920 skrev: ... Det vil være et fatalt bagslag for Real Madrids titelchancer, hvis Rodri ikke havner i den spanske hovedstad denne sommer...[/article]

Virkelig?

Ved vi om Mourinho/Perez ønskede ham?

​Altså vi ved med 100 % sikkerhed at Florentino ik ville ha ham - for så havde vi købt ham. Florentino ville heller ik ha Zubimendi. Florentino vil ha offensive spillere - og han vil da slet ik nedlade sig til at købe en spiller som Riquelme også ville ha hentet. Og Mourinho - altså spanske medier skrev tidligere på sommeren at Rodri ik var en spiller som Mou ønskede, da Mou vil spille på kontra og ik er interesseret i spillere der kan styre og diktere spillet. Vi skal være kontrahold med nogle hurtigløbere og ingen boldbesiddelse - lidt ligesom de små hold i ligaen. Desuden slår Mou 2.0 (pensionist-versionen) mig også som en træner der har INGEN som helst magt i det her. Det var jo ik ligefrem fordi storklubberne stod i kø for at gi ham flere chancer, så han er her på Florentinos nåde og kommer ik til at bestemme en skid

Jeg er ikke så sikker på, at Mourinho står uden indflydelse. På et tidspunkt blev den 32-årige Silva rygtet til os, men som blev afvist af klubben. Da Mourinho så blev ansat, skete der en kovending og Silva fik kontrakt ud af det blå, selvom han bryder med klubbens principper om ikke at signere gamle spillere over 30 år. Medmindre jeg misforstår noget, indikerer denne handel at Mourinho har en vis indflydelse, da dette er tydeligvis en Mourinho-køb.

Jeg frygter også kontrafodbold. Når Barca besøger os på Bernabeu, kan jeg godt forestille mig, at Mourinhos Real Madrid vil spille afventende, mens Barca triller bolden frem og tilbage. Og scorer de så til 1-0, har vi (måske) ikke rigtig meget at byde. Dette scenarie vurderer jeg desværre som meget realistisk i betragtning af Mourinhos spillestil.... medmindre han vil ændre noget denne gang.

​Lige den handel tænker jeg var en symbolsk gave fra Florentino til Mou - for selv om man ik så gerne vil ha gamle spillere (altså medmindre de allerede er i klubben, så må de gerne fortsætte til de er 40), så opfylder Bernardo Silva det allervigtigste kriterie for Florentino - han var på fri transfer!!! Det er nærmest det vigtigste for Florentino. Men jo, jeg tror at Mou fik lov at få den handel igennem - men ellers ser jeg ikke en Mourinho med nogen form for pondus længere. Han virker på mig som en parentes i nutidens forholdverden - og vi har fået fornøjelsen af at følge ham ind i glemslen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum