AC Milan vil have Diego López

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Diego López har gjort det over al forventning i Real Madrid, siden sin ankomst i januar måned og hans præstationer har naturligvis fået andre klubber til at holde ekstra øje med ham.

Selv om han i øjeblikket er førstevalg, så kan hans position blive truet, når og hvis en ny træner kommer til, som sandsynligvis ikke vil indlede sin træner-periode med at lægge sig ud med spansk presse og med sine præstationer in mente, kan man let forestille sig, at han vil lade sig friste af andre tilbud.

For eksempel fra AC Milan, som ifølge Corriere dello Sport, meldes interesseret i at købe ham for 7 mill. €, som afløser for Abbiati, der har kontraktudløb til sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Raul7-2880
Håber ik at han bliver solgt.
Han har været klasse og det er kun godt for klubben at der er to dygtige målmænd som kæmper om pladsen.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Raul7-2880.

13 år 2 måneder siden #3 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne AC Milan vil have Diego López
Et salg ville være fornuftigt. Casillas skal selvf stå til næste sæson, og Diego Lopez kan vel ikke acceptere en plads på bænken.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #4 af Steen
Besvaret af Steen på emne AC Milan vil have Diego López
Ved ikke helt.. Casillas kommer med garanti til at spille fast, medmindre han virkelig falder i niveau eller bliver skadet, og i sådan situation ville det være genialt at have Diego Lopez som backup, men han har vist at han har evnerne til at spille for en top klub, derfor synes jeg at det ville være synd hvis han rådnede op på bænken. Jeg synes at man skal overlade det hele til ham. Man skal gøre det klart for ham, at han med stor garanti ikke kommer til at spille fast, så bestemmer han selv om han vil blive eller om han vil væk.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.

13 år 2 måneder siden #5 af M_linding
Jeg havde faktisk den opfattelse, at Lopez fik at vide at han var 2. keeper, da han blev købt.... Er det bare mig:)?

13 år 2 måneder siden #6 af rezamadridista

M_linding skrev: Jeg havde faktisk den opfattelse, at Lopez fik at vide at han var 2. keeper, da han blev købt.... Er det bare mig:)?

Det var så meningen. Indtil Lopez overraskede os alle, inklusiv sig selv.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 2 måneder siden #7 af NDR
Besvaret af NDR på emne AC Milan vil have Diego López
Med de sidste nyheder i form af Diego Lopez som virker til at han er nød til at finde en anden klub fordi at Casillas har mere at sige i Real Madrid end som selveste træneren, og de udtalelser som Pepe disker op med, der er man ikke i tvivl om at man er nød til at finde en træner som vil danse efter Casillas, ellers går det bare ikke. Casillas er fredet uanset hvad. For at forsøge at forsvare mine udtalelser så godt som muligt pga. at der også i dette forum er enorm opbakning til Casillas, der skal det så siges at jeg ikke kender baggrunden til den ballade imellem den nuværende træner og Casillas, men man kan ikke være i tvivl om at Casillas også har skidt i nælderne når han går med sladder til pressen velvidende at der på holdet er andre ofre end lige træneren, men den slags er tilgivet problemfrit da det var Casillas. Gud nåde og trøste hvis det havde været f.eks Arbeloa der havde været muldvarpen......

Leveret af Kunena Forum