Optakt: Real Madrid-Inter, Champions League, 1. kamp
Jeg håber jeg tager fejl og Mou overrasker, men jeg har en anden teori.. Siden han sidste var hos, nåede han lige forbi et nogenlunde Chelsea hold og ellers er det kun gået nedad ift. de klubber han har været i. Det er bogstaveligt talt blevet mindre og mindre klub for hver gang.. Chelsea -> United -> Tottenham -> Roma -> Fenerbache -> Benfica. Og blev han fyret i dem alle undtagen Benfica?Ramos4 post=200566 skrev: Det eneste spinkle håb det er at Mourinho lige ville se tiden an og spille med de faste startere her i starten.
Det ville også være voldsomt andet.
Men han er vel for fanden hverken dum eller blind.
Og hvad skulle han frygte Perez for?
Han har vel intet at skulle bevise mere. Han kan lige så godt træffe nogle store valg. Kom nuuuu.
Det er over et årti siden han har haft et rigtigt stort hold. Jeg tror desværre ikke Mourinho kommer til at risikere noget her for at komme på tværs, medmindre der går Mou i den og det er for ødelægge alt. Derfor var det også en fejl at ansætte Mou igen, og vi er nok den eneste dumme storklub der kunne finde på at give ham chancen igen. Alle andre har indset Mou ikke er Mou længere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=200575 skrev:
Men det giver vel meget god menin at man ikke bænker stjernerne efter to kampe?elle44 post=200574 skrev: Jeg forstår godt man gerne vil tage et ordentligt sug copium og finde alle mulige bortforklaringer.
Men alle pile peger i retning af at Mourinho heller ikke er manden der træffer de svære valg.
Mourinho giver dem lige chancen for at bevise sig, så de ikke kan komme og sige andet.
Det er vel meget realistisk? Ikke? IKKE?
Please lad os have håbet.
Men vi vinder jo ikke noget, hvis han ikke risikerer noget.NickyMad post=200576 skrev:
Jeg håber jeg tager fejl og Mou overrasker, men jeg har en anden teori.. Siden han sidste var hos, nåede han lige forbi et nogenlunde Chelsea hold og ellers er det kun gået nedad ift. de klubber han har været i. Det er bogstaveligt talt blevet mindre og mindre klub for hver gang.. Chelsea -> United -> Tottenham -> Roma -> Fenerbache -> Benfica. Og blev han fyret i dem alle undtagen Benfica?Ramos4 post=200566 skrev: Det eneste spinkle håb det er at Mourinho lige ville se tiden an og spille med de faste startere her i starten.
Det ville også være voldsomt andet.
Men han er vel for fanden hverken dum eller blind.
Og hvad skulle han frygte Perez for?
Han har vel intet at skulle bevise mere. Han kan lige så godt træffe nogle store valg. Kom nuuuu.
Det er over et årti siden han har haft et rigtigt stort hold. Jeg tror desværre ikke Mourinho kommer til at risikere noget her for at komme på tværs, medmindre der går Mou i den og det er for ødelægge alt. Derfor var det også en fejl at ansætte Mou igen, og vi er nok den eneste dumme storklub der kunne finde på at give ham chancen igen.
Så han ryger ud lige meget hvad.
Hvad skal han spille den safe for, tænker du?
Selvom jeg nok desværre er enig i at han gør det.
Men logisk giver det jo ikke mening.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
We did NOT do that.
We have to be SELF-CRITICAL; it's true that we won and it's important to start with a win, but we as players need to realize that we put in a poor 2nd half and did NOT play well.”
-
Endelig lidt meningsfulde udtalelser fra vores anfører.
Og interessant at vores hold ikke magter at styre en kamp.
Men det har vi jo ikke kunne i 3 år nu!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
He sacrificed himself so much, ran so much, did everything.”
Lol Arbeloa 2.0
Men farten har han ikke mere. Og så kan indsatsen sgu være lidt lige meget.
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Med Alonso tænkte man jo hele tiden, at det snart kommer. Der var gode takter, og man havde en ide for hvordan han ønskede holdet skule spille. Possesion baseret, udvikle et system osv.
Men med Mourinho, så er det jo den fodbold han altid har dyrket. Der kommer rent faktisk ikke mere. Det er sådan her vi skal spille det næste års tid til halvanden, for han får ikke mere. Han fyres enten ved slutningen af sæsonen, eller i midten af næste, hvor han så bliver erstattet af endnu en nikkedukke. Hvem ved måske Davide Ancelotti.
Jeg har stor respekt for Mourinho for hvad han gav os dengang, men nu har han altså ikke evnerne til det længere. Han tør nok hellere ikke at udfordre præsidenten, for han virker mest af alt glad for at få chancen til at træne et stort hold igen.
Der er ingen sammenhæng overhovedet i denne her trup, og når præsidenten er så dybt inde i maskineriet, så er det også svært at gør noget ved det.
Perez synes sikkert at Vini er verdens bedste kantspiller, og at Valverde kan det hele. Han er fuldstændig blind, som en far der forsvarer sine børn.
At blive domineret hjemme på Bernabeu mod Inter. Det er altså ikke godt nok. Vi er på vej mod 3 sæsoner uden titler, og de reelle problemer adresseres ikke (midtbanen for helvede).
Man har berøringsangst over at såre nogen. Man tør ikke udskifte dem der skal udskiftes, og man fortsætter med samme som man har gjort de sidste 2 år. Det er jo definitionen sindssyg.
Hver gang ikke noget virker, så prøver man bare igen, for det har jo virket før - nostalgien længe leve.
Det værste ved det hele er dog, at det som sagt ikke slutter lige foreløbigt. Det bliver nogle lange år med Perez' last dance.
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Madrid1998 post=200584 skrev: Det hele føles som et mareridt, som man ikke rigtig står op fra. Der er jo ingen vision eller håb for den nærmeste fremtid.
Med Alonso tænkte man jo hele tiden, at det snart kommer. Der var gode takter, og man havde en ide for hvordan han ønskede holdet skule spille. Possesion baseret, udvikle et system osv.
Men med Mourinho, så er det jo den fodbold han altid har dyrket. Der kommer rent faktisk ikke mere. Det er sådan her vi skal spille det næste års tid til halvanden, for han får ikke mere. Han fyres enten ved slutningen af sæsonen, eller i midten af næste, hvor han så bliver erstattet af endnu en nikkedukke. Hvem ved måske Davide Ancelotti.
Jeg har stor respekt for Mourinho for hvad han gav os dengang, men nu har han altså ikke evnerne til det længere. Han tør nok hellere ikke at udfordre præsidenten, for han virker mest af alt glad for at få chancen til at træne et stort hold igen.
Der er ingen sammenhæng overhovedet i denne her trup, og når præsidenten er så dybt inde i maskineriet, så er det også svært at gør noget ved det.
Perez synes sikkert at Vini er verdens bedste kantspiller, og at Valverde kan det hele. Han er fuldstændig blind, som en far der forsvarer sine børn.
At blive domineret hjemme på Bernabeu mod Inter. Det er altså ikke godt nok. Vi er på vej mod 3 sæsoner uden titler, og de reelle problemer adresseres ikke (midtbanen for helvede).
Man har berøringsangst over at såre nogen. Man tør ikke udskifte dem der skal udskiftes, og man fortsætter med samme som man har gjort de sidste 2 år. Det er jo definitionen sindssyg.
Hver gang ikke noget virker, så prøver man bare igen, for det har jo virket før - nostalgien længe leve.
Det værste ved det hele er dog, at det som sagt ikke slutter lige foreløbigt. Det bliver nogle lange år med Perez' last dance.
Spot on!!
Og jeg kan så lige tilføje. For at gøre ondt være, så når man kigger over til vores ærkefjende nr 1. Så ser man en velsmurt målmaskine der boltre sig i god offensiv fodbold hvor holdet kommer først, og ikke enkelte stjerners behov. Hold kæft det gør nas!!
Men mon ikke man kan gætte 10/11 i startopstillingen alligevel.
Mourinho mener, som andre tidligere nosseløse trænere før ham, at holdet er godt nok, men blot mangler at spille sig varme/have heldet/finde den sidste skarphed etc.