Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 5. spillerunde

46 minutter siden #25 af -#7-
​Jeg synes at de to som har løftet deres niveau klart mest efter Mourinhos ankomst er Huijsen og Carreras. Den skal jeg være ærlig og sige at jeg ikke lige havde kaldt inden sæsonstarten. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, Mr.Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

46 minutter siden #26 af Ramos4

-#7- post=200673 skrev: ​Jeg synes at de to som har løftet deres niveau klart mest efter Mourinhos ankomst er Huijsen og Carreras. Den skal jeg være ærlig og sige at jeg ikke lige havde kaldt inden sæsonstarten. 

​Nej de virker begge som lidt blødere typer.
Specielt dejligt med Huijsen.
Han kan blive kæmpe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, elle44

45 minutter siden #27 af DeLaRed
Mou burde udnytte 3 mål føringen og smide en spiller eller 2 på banen i halvejen…beløn Vini efter en stærk halvej med at lade han blive på banen, få Mbappe ud, der er ikke brug for ham mere i denne kamp, gerne Espi ind, så vi har en mand i boksen. Og så måske også giv Bellingham en pause, der er absolut ingen grund til at køre ham træt i en kamp som denne, smid Guler ind istedet, og lad ham drive mere over mod højre så Yan bliver bragt mere i spil!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Mr.Jensen

44 minutter siden #28 af Lars1991

mohbar post=200669 skrev: ​vi fører 3-0 super men vi har ikke styr på midtbanen og spillet. Det er fysik og kicknrush

Vi styrer da kampen fuldstændig, har næsten 70% boldbesiddelse. Vores problem er, lidt ligesom imod Inter (hvor der også var mange andre problemer), de få gange vi står i en lav blok, så er det relativt nemt at komme til en mulighed imod os. Rayo har godt nok kun 0.23 xg pt, men de har haft 5 skud på mål og 7 skud i alt. Det alligevel en del i en kamp, hvor de sjældent er gæster på vores banehalvdel.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

44 minutter siden #29 af Dragam

Ramos4 post=200666 skrev: Han sætter stadig ingen som helst, men som må han jo lægge sit spil om, Vinicius.

Og måske han kan. Spinkelt håb.

​Ja, når han absolut skal spille, så må vi håbe at han kan bygge videre på det, og vise større spil intelligens end han tidligere har gjort. 

42 minutter siden #30 af DeLaRed

-#7- post=200673 skrev: ​Jeg synes at de to som har løftet deres niveau klart mest efter Mourinhos ankomst er Huijsen og Carreras. Den skal jeg være ærlig og sige at jeg ikke lige havde kaldt inden sæsonstarten. 

​Lig mærke til hvor leget plads Carreras har til at komme frem på banen, han er ikke bare pludselig blevet god i offensiven, det har han været hele tiden, det er Mou der har åbnet op for ham, ved at ændre Vini’s spil…Vini “varmer” bolden langt mindre end det vi kender fra ham, han er lagt mere direkte og virker mere interesseret i at lade bolden gøre arbejdet…klasse hvis Mou virkelig har fået Vini til at ændre sit spil, meeeeen det er sku svært at tro at det holder i flere kampe i træk.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

41 minutter siden #31 af Ramos4
Vi er for nemme at spille igennem, det er ikke noget nyt.
Man kan sætte Tchouameni ind i en start-11'er, men vi ved godt at Bernardo så bliver taberen og så får vi den ulidelige pivote med Fede og Tchou.

Og det efterlader ligeledes Arda ude af billedet, hvis og såfremt 140-millioner-manden Diomandé slår igennem.

Ikke en specielt velplanlagt trupsammensætning.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

40 minutter siden #32 af DeLaRed

Lars1991 post=200676 skrev:

mohbar post=200669 skrev: ​vi fører 3-0 super men vi har ikke styr på midtbanen og spillet. Det er fysik og kicknrush

Vi styrer da kampen fuldstændig, har næsten 70% boldbesiddelse. Vores problem er, lidt ligesom imod Inter (hvor der også var mange andre problemer), de få gange vi står i en lav blok, så er det relativt nemt at komme til en mulighed imod os. Rayo har godt nok kun 0.23 xg pt, men de har haft 5 skud på mål og 7 skud i alt. Det alligevel en del i en kamp, hvor de sjældent er gæster på vores banehalvdel.

Det er dig også yderst klassisk at Real med en 3 måls føring tager foden af speederen, som vi ser det de sidste 10min, hvilket skaber mere plads og tid til Rayo. Det er her Mou ville gøre klogt i ​at skifte ud i pausen.

40 minutter siden #33 af Ramos4

DeLaRed post=200678 skrev:

​Lig mærke til hvor leget plads Carreras har til at komme frem på banen, han er ikke bare pludselig blevet god i offensiven, det har han været hele tiden, det er Mou der har åbnet op for ham, ved at ændre Vini’s spil…Vini “varmer” bolden langt mindre end det vi kender fra ham, han er lagt mere direkte og virker mere interesseret i at lade bolden gøre arbejdet…klasse hvis Mou virkelig har fået Vini til at ændre sit spil, meeeeen det er sku svært at tro at det holder i flere kampe i træk.

​Alt ser godt ud hjemme mod Rayo.
Så snart vi møder modstand (ude mod Elche eller Atleti) så falder alle vores spillere tilbage i gamle vaner, som altid.
Det har en del trænere knækket nakken på.

29 minutter siden #34 af Dragam
Man bliver træt i ansigtet af mbappe i sådan nogle situationer der...

29 minutter siden #35 af DeLaRed
Man blir sku lidt træt på de aftener hvor Mbappe bare hugger til den hver gang han får den, der er masser af spil muligheder!!!

Sidste redigering: 28 minutter siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Dragam

25 minutter siden #36 af NachoFernández
​Fokus og intensitet er fuldkommen forsvundet. Ingen investering i duellerne og Rayo har ligget og kørt på vores halvdel hele tiden 

Flot assist af Vini. Super selvisk at han ikke tager ansvar og beskytter bolden. 

Leveret af Kunena Forum