Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde

2 timer 3 minutter siden #205 af elle44

Real HWL post=201024 skrev:

Ramos4 post=201021 skrev:

Real HWL post=201017 skrev: ​Til Vinis forsvar blev vi ikke bedre af at han blev tidligt udskiftet. 

​Jo. På hans side gjorde vi. Diomande kunne sætte sin mand derude.
Og han smed et par farlige lave indlæg.

Jeg tænkte mere på hele hold indsatsen. Elche score to mål efter Vini blev skiftet ud. Jeg havde håbet på at det havde løftet hele holdet at han røg ud. Men vi var piv elendige både med ham og uden ham. Bevares jeg er da lykkelig over han blev flået ud. Men jeg havde håbet på en anden reaktion.

​Tror ikke der var noget der kunne redde vores anden halvleg, selv Güler var jo ikke god. Når først vi kommer ned på det ufatteligt lave bundniveau er det svært at komme op igen. 

Men kampen burde have været afgjort efter 1. Halvleg, det er ikke kun chancer Vini formøbler det er også optræk til chancer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 timer 3 minutter siden #206 af Dragam

Real HWL post=201017 skrev: ​Til Vinis forsvar blev vi ikke bedre af at han blev tidligt udskiftet. 

​Ja... en kantspiller hos real madrid SKAL kunne komme forbi sin direkte mand, om det så er på fart, eller vilde drible skills ala kvara eller figo.
Og nu når vini ikke har farten længere, og derfor ikke kommer forbi nogen som helst, så bør han selvfølgelig ikke være vores venstrekant længere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 timer 2 minutter siden #207 af Ramos4
Vi burde have ført 4-0 ved pausen og så var gassen gået fuldstændig af Elche.

Men hvad gør man mod et godt hold?

Det er pinligt at man ikke som minimum en gang imellem, kan kontrollere bolden i en kamp. Lige køre den rundt og tage tempoet ud.

Vi spiller direkte op til Vini og Mbappé der så pisser bolden væk alt for hurtigt - og så får vi et kontraangreb lige i smasken.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 time 59 minutter siden #208 af mohbar
​det giver altså ingen mening mht Vini. Man kan ikke blive så elendig på så kort tid.

Tror at hans giftige kæreste, hendes "personlige træner", og hendes unger har en stor ære for hans degradering. Det virker som at hun dræner ham for alt energi.

1 time 58 minutter siden #209 af NadaMás
​Espí har nu to mål, fordelt på fire kampe, samlet 25 minutter. Mål pr. 12,5 minut - Eller med andre ord, hvad der svarer til seks mål på en fuld kamp.

Til sammenligning har Vinicius brugt 511 minutter på at score sit ene tap-in. 

Grov sammenligning, meeeen …
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 time 57 minutter siden #210 af El Siete

madrid2000 post=201019 skrev: ​Godt vi vinder.
Men pinlig præstation.
Elche er virkelige dårlige. 

​Det er det absolutte bundhold som vi med nød og næppe kan vinde over. yay. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 time 56 minutter siden #211 af Ramos4
Har ikke de store forhåbninger til weekenden, hvor Vini igen formøbler 80% af vores angreb.

Hvis vi bænkede ham og startede med Güler og Bellingham samtidig tror jeg faktisk vi har en chance.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 time 54 minutter siden #212 af Real HWL

elle44 post=201027 skrev:

Real HWL post=201024 skrev:

Jeg tænkte mere på hele hold indsatsen. Elche score to mål efter Vini blev skiftet ud. Jeg havde håbet på at det havde løftet hele holdet at han røg ud. Men vi var piv elendige både med ham og uden ham. Bevares jeg er da lykkelig over han blev flået ud. Men jeg havde håbet på en anden reaktion.

​Tror ikke der var noget der kunne redde vores anden halvleg, selv Güler var jo ikke god. Når først vi kommer ned på det ufatteligt lave bundniveau er det svært at komme op igen. 

Men kampen burde have været afgjort efter 1. Halvleg, det er ikke kun chancer Vini formøbler det er også optræk til chancer. 

Jeg er slet ikke uenig. Vini var ubetinget kampens dårligste spiller. Jeg havde bare håbet på en anden reaktion fra holdet efter udskiftningen af Vini. Der kommer trodsalt nogle friske ben på banen. Tænk hvis det var blevet 2-2, så havde Perez givet Mourinho en skideballe for at skifte hans elskede søn ud.

1 time 52 minutter siden #213 af madrid2000
​Vi brænder for mange chancer og sløser for mange optræk til chancer væk.

Er løsningen ligetil. Er det at bænke Vini, så kører det? Hvis det er så simpelt, så skal Mourinho gør det nu. Ellers bliver han fyret til Vinter. Vi vinder i dag, men mod et bedre hold, så var vi ikke kommet tilbage.

I dag bliver Vini udskifter ved 0-2, men et hold som Elche kommer op på 2-2. Der er noget råddent med hele holdet. Det er totalt usammenhængende og især spillerne oppe foran kender ikke hinandens løbe møntre. Mbappe render rundt i sin egen verden, hvor det handler om at han skal shine. Diamonde modsat kunne man godt ønske, at han var lidt mere ego og turde lidt mere. Han kan jo godt.

Midtbanen er heller ikke tydeligt. Hvad vil Mou med midtbanen? Der er ikke noget synergi imellem kæderne. Vi er også nemme at skabe chancer imod. Der er langt for Mou og for mange problemer han skal finde løsningen på.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Ramos4

1 time 51 minutter siden #214 af Real HWL

Dragam post=201028 skrev:

​Ja... en kantspiller hos real madrid SKAL kunne komme forbi sin direkte mand, om det så er på fart, eller vilde drible skills ala kvara eller figo.
Og nu når vini ikke har farten længere, og derfor ikke kommer forbi nogen som helst, så bør han selvfølgelig ikke være vores venstrekant længere.

Sig det til Perez der lige har givet ham 6 år mere. Vini kommer til at starte 95% af kampene medmindre han bliver skadet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 time 51 minutter siden #215 af Dragam

mohbar post=201030 skrev: ​det giver altså ingen mening mht Vini. Man kan ikke blive så elendig på så kort tid.

Tror at hans giftige kæreste, hendes "personlige træner", og hendes unger har en stor ære for hans degradering. Det virker som at hun dræner ham for alt energi.

​Han har været variende grader af elendig i 2 år. Og kigger man tilbage på gamle videoer, så kan man også se, at han tab af fart er kommet gradvist. For 1 år siden var han allerede synligt langsommere end for 4 år siden. Nu er han så endnu langsommere. 

Jeg tror at meget af hans elendighed nu kommer af, at han godt ved at han ikke kan løbe fra nogen, og derfor er nødsaget til at få afsluttet med det samme, og så bliver det en masse stressede aktioner, da han jo ikke ligefrem er en spiller med stort overblik og stor spilforståelse.

Kogt ned : jeg tror den eneste forskel på vini nu og for 4 år siden er, at han ikke længere har farten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 time 50 minutter siden #216 af Dragam

Real HWL post=201036 skrev:

Dragam post=201028 skrev:

Sig det til Perez der lige har givet ham 6 år mere. Vini kommer til at starte 95% af kampene medmindre han bliver skadet.

​Sad face :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum