Varane ude af Copa del Rey-finale
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raphaël Varane måtte desværre lade sig udskifte efter blot tyve minutter af gårsdagens kamp mod Espanyol.
De første bulletiner lyder på, at menisken er skadet og ifølge José Mourinho kommer Varane ikke til at spille den kommende fredags Copa del Rey-finale mod Atlético Madrid. The Special One siger:
- Varanes skade er halv-alvorlig. Selv om jeg ikke vil overhale lægestaben, tror jeg ikke at han har chance for at spille Copa del Rey-finalen og heller ikke de resterende kampe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
betyder Pepe i midten igen = katastrofe
Håber at Essien er på banen i 90 min.....at rende ind i ham er som at rende ind i en mur...har ik selv prøvet, men ser sådan ud!! Arbeloa har heller ikke temperement til Diego Costa alligevel.
Har valgt at takke af på forum!
- Dragam
- Gæst
-
Hugol skrev: Han er ude i 4 uger ca
Kilde?
Varane kommer stærkt tilbage til næste sæson.
NDR skrev: Tag det roligt. Pepe har ikke spillet godt den sidste tid, men har til gengæld spillet godt ellers, og har tidligere sammen med Ramos været et godt forsvar, og måske er han super god i weekenden. Jeg kunne være mere bekymret for om han kan klare at skulle finde sig i de provokationer som Diego Costa og den væmmelige Falcao stiller med. Men det bliver ikke kun Pepes problem men også noget Ramos skal forsøge at bide i sig, ellers ender Real Madrid med at skulle spille kampen færdig med kun 9 mand på banen, eller 8, for Atletico Madrid er fyldt med gadedrenge og sindsyg adfærd.
Håber at Essien er på banen i 90 min.....at rende ind i ham er som at rende ind i en mur...har ik selv prøvet, men ser sådan ud!! Arbeloa har heller ikke temperement til Diego Costa alligevel.
Er enig i at kampen helt sikkert fra Atleticos side bliver med en masse provokationer og forsøg på at slå kampen helt i stykker. Håber vores spillere kan holde hovedet koldt, for en fyr som Costa må satme være ubehagelig at spille imod.