Modric ved at spille sig ind i varmen

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Luka Modric er så småt ved at spille sig ind i varmen i Real Madrid.

I de seneste 14 kampe har han været på banen i de 12, inklusive de to CL-opgør mod Dortmund. Og den kroatiske midtbanespiller byder ikke kun ind med offensive indslag. Det viser sig faktisk, at han erobrer flere bolde end Sami Khedira i Liga BBVA-sammenhæng, nemlig 139 bold-erobringer, hvilket svarer til en hvert 15. minut, mens den tyske midtbanespiller har haft 103 bold-erobringer, svarende til en hvert 16. minut. De er dog begge langt fra Xabi Alonso, som har erobret 264 bolde eller en hvert 8. minut.

Samtidig er han også begyndt at vise sit værd i det offensive, senest bevist i kampen mod Málaga, hvor han stod for to assists og en enkelt scoring.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Il Duce
Jeg er så glad for, at Modric har fået chancen, og han beviser, at han har niveauet for at spille for en klub som Real Madrid. Han var en dyr herre for Perez at hente, men jeg har altid beundreret ham i Tottenham tiden, og jeg mener, at han er den perfekt afløser for Xabi, når han smutter (enten på grund af alderen eller ønske om at spille i PrL).
Modric er kreativ, løbestærk, teknisk, boldsikker, både god til at være DM/CM/ COM.

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

13 år 2 måneder siden #3 af asp3200
Der var rigtig mange herinde som brokkede sig over ham. Dejligt han viser de tog fejl som vi andre sagde. Starten er altid svær.

Modric er top top midtbanespiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 2 måneder siden #4 af rezamadridista
Det er derfor Alonso er så speciel. Selvom han ikke lige laver så mange af de specielle lange afleveringer mere, så er han utrolig vigtig i bolderobringer, hvis jeg ikke tager fejl, så er han også den der erobrer bolden mest i La Liga. - Det var han engang, ved ikke om det er ændret.

Modric har dog tiden til at forbedre den del af sit spil (han er jo også godt i gang).

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

Leveret af Kunena Forum