Real Madrid-bud på Rooney?

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge engelsk presse har Real Madrid budt 40 mill. € på Wayne Rooney, som har bebudet at han vil væk fra Manchester United.

Den engelske angriber menes ikke at være tilfreds med valget af David Moyes som ny manager, selv om det var netop ham, som gav debut til Rooney i en alder af blot 16 år.

Angiveligt skal Florentino Pérez have holdt flere møder med David Gill i de seneste uger for at forhandle om prisen på Wayne Rooney.

Det menes, at Manchester United vil forsøge at få lokket Cristiano Ronaldo retur til Old Trafford, men det afvises pure af Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bugge
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #2 af Bugge
Besvaret af Bugge på emne Real Madrid-bud på Rooney?
Interessant... Det kunne jo tænkes, at der var en plan med at hente to britiske spillere på samme tid, så de ville have en lidt lettere tid med at falde til i en helt anden kultur. Den anden spiller værende Gareth Bale, selvfølgelig.
Har selv været meget skeptisk overfor tanken om at hente Bale alene, netop fordi britiske spillere ikke altid virker til at have det let udenfor de britiske øer, men hvis det er tanken at hente begge to, vil jeg være noget mere positiv. 40 mio. Euro virker dog liiiidt peberet, men han bliver nok svær at købe for et mindre beløb, med mindre der bliver smidt en spiller den anden vej, Di Maria fx.
Men ok. Engelsk presse skriver mange ting om mange spillere, så det kan jo sagtens bare være skrevet for at skrive noget.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Bugge.

13 år 2 måneder siden #3 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Real Madrid-bud på Rooney?
Det kommer ikke til at ske. Måske for nogle år tilbage. Men ikke nu. Er Rooney blevet tilbudt til Real Madrid og FC Barcelona? Formentlig ja. Jeg ser ingen af de to være interesserede i at hente ham. Det kommer ikke til at ske.

13 år 2 måneder siden #4 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Real Madrid-bud på Rooney?

El_Juan skrev: Det kommer ikke til at ske. Måske for nogle år tilbage. Men ikke nu. Er Rooney blevet tilbudt til Real Madrid og FC Barcelona? Formentlig ja. Jeg ser ingen af de to være interesserede i at hente ham. Det kommer ikke til at ske.

Nå, jamen så er det jo afgjort.:)

Jeg er her stadig XOXO

• PMO
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #5 af PMO
Besvaret af PMO på emne Real Madrid-bud på Rooney?
Lad os nu finde ud af hvem der er træner i næste sæson og så finde ud af hvilke spillere han gerne vil ha. (Jeg er klar over at Perez ikke overlader det til manageren, men man kan da drømme).

Jeg ser dog helst ikke Rooney i klubben.

13 år 2 måneder siden #6 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Real Madrid-bud på Rooney?
Jeg tror ikke Rooney ville passe ind i Madrid.
Dog kan han kun gøre det bedre end både benzema og Higuain har været denne sæson. Men jeg tror ikke har er en holdbar løsning

Leveret af Kunena Forum