Real Madrid vil ikke købe Ancelotti fri

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #13 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Real Madrid vil ikke købe Ancelotti fri

Siempre Madrid skrev: Selvfølgelig og tag det også som en lille provokation, selv om jeg tror at nogle af jer hurtigt kan komme til at savne Mourinho, trods alt.

Vi kunne altid forsøge at skaffe Di Canio, hvis vi savner en kontroversiel personage i det tekniske felt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #14 af Steen

Siempre Madrid skrev:

Steen skrev: Jeg fatter stadigvæk ikke hvorfor du er med ham.. Jeg kunne forstå dig hvis vi i det mindste spillede flot fodbold, men når man er indblandet i skandaler uge efter uge, holdet spiller forfærdeligt, man får dårlige resultater... Hvor er det du ser et lys henne?

Jeg synes faktisk, at vi langt hen ad vejen spiller rigtig underholdende fodbold, selv om det ikke har været lige godt hele tiden i denne sæson. Der er fortsat plads til forbedring, men den direkte stil kan jeg rigtig godt lide.

Skandaler........der var den med øjeprikket, ikke..........og så en masse sandheder, som kan gøre så frygteligt ondt at få at vide, når man nu ikke vil høre det.

Der er ingen af de trænere out-there, som overbeviser mig om, at sandsynligheden for titler skulle blive større, tværtimod. Tiden er ikke rigtig til dumme eksperimenter, så jeg vælger den sikre løsning: Mourinho.

Jeg kan også godt lide den direkte spillestil når det lykkedes, men er den optimal? Det synes jeg ikke, vi ser uge efter uge hold der ligger sig dybt tilbage hvor de efterlader bolden til os, også ender det med den ene nytteløse aflevering efter den anden. Ved at vi får en ny træner som praktisere possesion football, bliver man bedre i de små rum og kan kombinere sig frem til mange chancer. Vi skal have modstanderen til at spille efter vores præmisser, og ikke omvendt.

Overdrivelse fremmer forståelsen Siempre :). Mourinho skaber alt for meget drama, det kan godt være at han måske ikke er ene om det, men han prøver heller ikke at lukke ned for det.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #15 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid vil ikke købe Ancelotti fri
Mourinho som en sikker løsning?

Indebærer det en sikkerhed for top 2, mere cirkus omkring holdet, en evt. spillerflugt til sommer og flere skandaler samt dumme udtalelser?

13 år 2 måneder siden #16 af Siempre Madrid

Steen skrev:

Siempre Madrid skrev:

Steen skrev: Jeg fatter stadigvæk ikke hvorfor du er med ham.. Jeg kunne forstå dig hvis vi i det mindste spillede flot fodbold, men når man er indblandet i skandaler uge efter uge, holdet spiller forfærdeligt, man får dårlige resultater... Hvor er det du ser et lys henne?

Jeg synes faktisk, at vi langt hen ad vejen spiller rigtig underholdende fodbold, selv om det ikke har været lige godt hele tiden i denne sæson. Der er fortsat plads til forbedring, men den direkte stil kan jeg rigtig godt lide.

Skandaler........der var den med øjeprikket, ikke..........og så en masse sandheder, som kan gøre så frygteligt ondt at få at vide, når man nu ikke vil høre det.

Der er ingen af de trænere out-there, som overbeviser mig om, at sandsynligheden for titler skulle blive større, tværtimod. Tiden er ikke rigtig til dumme eksperimenter, så jeg vælger den sikre løsning: Mourinho.

Jeg kan også godt lide den direkte spillestil når det lykkedes, men er den optimal? Det synes jeg ikke, vi ser uge efter uge hold der ligger sig dybt tilbage hvor de efterlader bolden til os, også ender det med den ene nytteløse aflevering efter den anden. Ved at vi får en ny træner som praktisere possesion football, bliver man bedre i de små rum og kan kombinere sig frem til mange chancer. Vi skal have modstanderen til at spille efter vores præmisser, og ikke omvendt.

Overdrivelse fremmer forståelsen Siempre :). Mourinho skaber alt for meget drama, det kan godt være at han måske ikke er ene om det, men han prøver heller ikke at lukke ned for det.

Ja, han er da ind i mellem en drama-queen af værste skuffe, det indrømmer selv jeg. Men vi købte altså hele pakken og det kan ikke overraske nogen overhovedet. Derfor kan det ind i mellem godt blive for meget, men jeg synes fortsat at han er den rigtige.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #17 af asp3200
Diego Maradona som træner, han er ledig og lige så heftig som mourinho. I hørte det først her ;)

Den er robinho sikker!!

13 år 2 måneder siden #18 af Siempre Madrid

Brylle skrev: Mourinho som en sikker løsning?

Indebærer det en sikkerhed for top 2, mere cirkus omkring holdet, en evt. spillerflugt til sommer og flere skandaler samt dumme udtalelser?

Det indebærer en sikkerhed for top 2 med en endog rigtig god mulighed for at tage den bedste af de pladser og det er nok også en sikkerhed for dumme udtalelser (eller kontroversielle, det lyder bedre).

Spillerflugt? Adán og Carvalho er de eneste, jeg har hørt om, som med sikkerhed forlader klubben.

Skandaler? Mon ikke, at Iker Casillas har lært at være loyal mod Real Madrid nu? ;-)

13 år 2 måneder siden #19 af Jaken

Siempre Madrid skrev:

Det indebærer en sikkerhed for top 2 med en endog rigtig god mulighed for at tage den bedste af de pladser og det er nok også en sikkerhed for dumme udtalelser (eller kontroversielle, det lyder bedre).

Spillerflugt? Adán og Carvalho er de eneste, jeg har hørt om, som med sikkerhed forlader klubben.

Skandaler? Mon ikke, at Iker Casillas har lært at være loyal mod Real Madrid nu? ;-)

Men.. Men... Vi hverken præsterer eller spiller jo specielt godt? Vi har store problemer på samtlige udebaner rundt i verden, vi er forfærdelige til at nedbryde kompakte forsvar, vi er dårlige mod alle de andre europæiske tophold (Bayern, Dortmund, United) og hele det cirkus der almindeligvis florerer i Real Madrid er eskaleret til det helt utrolige med ham bag roret.

Desuden indebærer tiltrædelsen af enhver træner en sikkerhed for top 2. Jeg har i hvert fald svært ved at se Valencia, Sociedad eller Atletico bryde den tradition...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MMM

13 år 2 måneder siden #20 af MMM

Siempre Madrid skrev:

Men 2/3 af den uro og dårlig presse der har været de sidste tre år er jo kommet fra Mous egne pressekonferencer, ikke fra lækager - selv hvis vi accepterer at samtlige dårlige rygter om Casillas skulle være sande, så har jeg svært ved at se hvordan det gør ham ansvarlig for hvordan Mou vælger at udtalelse sig til pressen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, andreashn

13 år 2 måneder siden #21 af Steen
Ifølge ABC vil Ancelotti selv betale de 4 millioner euro som PSG kræver, Real Madrid vil tilbyde ham en kontrakt af 3 års varighed, samt en årsløn på 10 euro. Hvis det ikke bliver til noget, så er man ude efter Heynckes hvis han ikke går på pension ellers så Villas-Boas.

13 år 2 måneder siden #22 af Siempre Madrid

Steen skrev: Ifølge ABC vil Ancelotti selv betale de 4 millioner euro som PSG kræver, Real Madrid vil tilbyde ham en kontrakt af 3 års varighed, samt en årsløn på 10 euro. Hvis det ikke bliver til noget, så er man ude efter Heynckes hvis han ikke går på pension ellers så Villas-Boas.

Hvor lagde jeg mine tre meter Randers-reb!?

13 år 2 måneder siden #23 af Siempre Madrid

MMM skrev:

Siempre Madrid skrev:

Men 2/3 af den uro og dårlig presse der har været de sidste tre år er jo kommet fra Mous egne pressekonferencer, ikke fra lækager - selv hvis vi accepterer at samtlige dårlige rygter om Casillas skulle være sande, så har jeg svært ved at se hvordan det gør ham ansvarlig for hvordan Mou vælger at udtalelse sig til pressen.

Derfor også smileyen efter det med Casillas.

Mourinho har sit ansvar, ingen tvivl, men der bliver også lige smurt lidt ekstra på af en spansk presse, som aldrig har tilgivet, at de ikke længere kan rejse sammen med spillerne til kampene og at de ikke må overvære træningen. Så de har deres motiver til at fremstille ham dårligere end han er, og det skal man have med i sine overvejelser, inden man kritiserer.

13 år 2 måneder siden #24 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Steen skrev: Ifølge ABC vil Ancelotti selv betale de 4 millioner euro som PSG kræver, Real Madrid vil tilbyde ham en kontrakt af 3 års varighed, samt en årsløn på 10 euro. Hvis det ikke bliver til noget, så er man ude efter Heynckes hvis han ikke går på pension ellers så Villas-Boas.

Hvor lagde jeg mine tre meter Randers-reb!?

Jeg har et reb du kan låne ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum