Truppen mod Atlético Madrid
- Casper HN
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev:
Casper HN skrev:
Real Madrid 7 skrev: 1
i siger det er ronaldo skyld hvad har han gjort ingen ting det er altid stjernens det går ud over alså når real har tabt så er det ikke ronaldo skyld det er helle holdet skyld så drop det
Han hiver et rødt kort 5 minutter før tid bagud med 1. Det er ikke acceptabelt. Om han rent faktisk rammer ham eller ej er irrelevant. Han sparker klokkeklart ud efter ham.
er du væk der er ikke rødt kort
Der er vi så uenige. I min optik sparker han klart ud efter ham og giver dermed dommeren en chance for at vise ham ud. På gentagelsen kunne man ikke 100% afgøre om han ramte ham, men det er lige meget i dommerens optik.
Havde det været en atletico-spiller så havde du synes den gav rødt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Præcis for det er helt i orden at sparke ud efter folk :)Real Madrid 7 skrev:
Casper HN skrev:
i siger det er ronaldo skyld hvad har han gjort ingen ting det er altid stjernens det går ud over alså når real har tabt så er det ikke ronaldo skyld det er helle holdet skyld så drop det
Han hiver et rødt kort 5 minutter før tid bagud med 1. Det er ikke acceptabelt. Om han rent faktisk rammer ham eller ej er irrelevant. Han sparker klokkeklart ud efter ham.
bemærk ironien.
han sparkede ham ikke
- Brylle
- Gæst
-
Inden jeg falder ned af stolen af grin, så må du gerne læse min kommentar igen.Real Madrid 7 skrev:
Brylle skrev:
Casper HN skrev:
bemærk ironien.
han sparkede ham ikke
Hvordan kan en spiller som Ronaldo, rende rundt og sparke 2 gange efter sine modstandere, uden og få et rødt kort, og tredje gang skete det retfærdige så. Og her tæller jeg ikke engang hans 1-2 gule kort med, som han også skulle have haft.
Hold da kæft en nar!
Når der bliver begået frispark imod ham, så skal alle have kort. Når han selv begår frispark, så filmer alle. Når han godt og grundigt bliver tørret og pakket fuldstændig ind, så opfører han sig sådan? Det er jeg langt fra fan af, og det er overhovedet ikke noget jeg vil støtte på nogen måde.
Faktisk vil jeg gå så langt og sige, at jeg faktisk håber han pakker sine ting. Han sælger holdet, og bringer mere skam over klubben.
Virkelig virkelig pinligt. Når tingene går imod os, så reagere vi som dyr. Simpelthen så usmageligt!. Det var fuldt fuldt fortjent Atletico vandt. De var klart mere tændte, og ville det meget mere end os. Igen blev Mourinho slået på taktikken, og hvor jeg dog glæder mig til og se hans røv på vej væk fra Real Madrid. Total unfair han bliver udvist, medmindre han virkelig fik sagt nogle grimme ord.
Tilsidst vil jeg knytte en kommentar til den dommer. Han dømte fair til begge hold synes jeg, men jeg håber han bliver kvalt i hans eget bræk i nat. Han skal ikke dø, men bare lide lidt henover natten :D
Han lagde fantastisk ud i første halvleg, hvor der dog godt kunne have givet et gult kort, på den vanvidstakling på Ronaldo, men ellers var det dejligt og se en spansk kamp med tænding, som ikke blev afbrudt af dommerens fløjte.
Han tog dog en drastig vending efter pausen, og jeg tror aldrig jeg har set noget værre i hele mit liv. 90% af hans kendelser kunne man stille spørgsmålstegn ved, og der blev delt mærkværdige gule kort ud til højre og venstre. Og i situationer, hvor der skulle deles ud, så forblev kortene i lommen.
Han var en god grund til kampens udvikling, selvom det aldrig kan være en undskyldning. Men det var jo vanvittigt det der.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Real Madrid 7 skrev:
Brylle skrev:
Casper HN skrev:
bemærk ironien.
han sparkede ham ikke
Han havde blod ud af næsen! Så kom dog lige ind i kampen forhelvede!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Nogle vil mene det er en decideret hetz, men nej det er det ikke, ihvertfald ikke fra min side af. Men idag kan vi bare ikke komme udenom, hvorfor Ronaldo er hadet så mange steder, og det har jeg virkelig fuld forståelse for.
Hvordan kan en spiller som Ronaldo, rende rundt og sparke 2 gange efter sine modstandere, uden og få et rødt kort, og tredje gang skete det retfærdige så. Og her tæller jeg ikke engang hans 1-2 gule kort med, som han også skulle have haft.
Hold da kæft en nar!
Når der bliver begået frispark imod ham, så skal alle have kort. Når han selv begår frispark, så filmer alle. Når han godt og grundigt bliver tørret og pakket fuldstændig ind, så opfører han sig sådan? Det er jeg langt fra fan af, og det er overhovedet ikke noget jeg vil støtte på nogen måde.
Faktisk vil jeg gå så langt og sige, at jeg faktisk håber han pakker sine ting. Han sælger holdet, og bringer mere skam over klubben.
Nu ved jeg (og håber) at det ikke kun er kampen idag, der er grunden til din anklagen, ikke?
Fordi jeg kan med lethed sige, at Ronaldo aldrig har været mere svinsk i Real trøjen end kampen idag, så hvis det er baseret på det, så synes jeg, at det ret lavt af dig.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- kavver
- Gæst
-
Fawadnz skrev:
kavver skrev: Hvis vi havde en Tyrker der gad score på hans 500% chancer, var der slet ikke noget tvivl om udfaldet af denne kamp. Men selvfølgelig scorer luderholdet på en 'dødbold'
why en tyrker? og hvilken tyrker? :)))))
hva så mourinho tilhængere hva siger i så om mourinho? 3 år én laliga titel wuhuuuu, og en copa del rey wuhuuu!
så arrogant en mand har jeg aldriig før set, og jeg hadet alle franskmænd satme om han ikk overgår hele den nation tilsammen.
og alle jer andre der kommer med jeres chl semifinale postulat, PAK DEN SAMMEN! har vi vundet titlen ? nej så er det fuldstændig ligegyldigt om vi ryger ud som de første eller som 1/4! med det hold havde jeg dælme os sørget for vi havde vundet VM for landshold eller noget!
Nå men tillykke til atletico synd rekorden sku ødelægges på den facon! fiasko fiasko fiasko fiasko sæson.
Ja, det var Özil, som brændte to KÆMPE chancer. Alle ved han er Tyrker :). Han valgte bare Tyskland, fordi det var det 'bedste' hold. - Og så måske lidt, fordi han er vokset op der :)
Mou er i øvrigt enig i de fleste holdning med en sæson, med kun én titel:
onside.dk/primera-division/mourinho-min-...te-saeson-nogensinde
rezamadridista skrev:
Dios skrev: Nogle vil mene det er en decideret hetz, men nej det er det ikke, ihvertfald ikke fra min side af. Men idag kan vi bare ikke komme udenom, hvorfor Ronaldo er hadet så mange steder, og det har jeg virkelig fuld forståelse for.
Hold da kæft en nar!
Nu ved jeg (og håber) at det ikke kun er kampen idag, der er grunden til din anklagen, ikke?
Fordi jeg kan med lethed sige, at Ronaldo aldrig har været mere svinsk i Real trøjen end kampen idag, så hvis det er baseret på det, så synes jeg, at det ret lavt af dig.
Anklagen? Jeg tror faktisk det er hans 3 eller 4 røde kort i Real Madrid, hvor han bevidst sparker eller slår efter en modspiller. Kampen igår var bare nok for mig. Jeg synes Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller, men jeg har aldrig været fan af ham på nogen måde.
Hans evige film, brok og gestikulering til dommeren, holdkammeraterne og modstanderne er kvalmene. Mange af jer vil kalde det vindermentalitet, men jeg synes det er kvalmene og se på.
Derudover har jeg lige forklaret i en anden tråd, hvorfor jeg ikke mener han skal være i Real Madrid til næste sæson :)
Jeg mener at der er nogle få ting der skal tages i betragtning før vi slagter hele holdet, trænere og fansene.
4 skud på stolpen, hvis bare en af dem var gået ind, så havde det hele set anderledes ud, og iøvrigt, så beviser de mange skud bare at Real var bedre til at komme til chancer. Atletico havde ikke andet end en enkelt stor udover deres 2 skallede mål.
Øzil, Benzema, Higuain, og Ronaldo kunne lige så godt have scoret, så derfor, målt i chancer, så var Real Madrid de bedste.
Simeones råben og skrigen i 125 min. var tilladt, men en enkelt gang Mourinho kopierede, var nok til en udvisning....hvad fanden er det for noget menneskeforfølgelse!!..
Ang. at forsøge at filme til et straffespark som Di Maria og hele holdet prøvede på, det er noget lort at se på, men sådan gør ALLE hold, så lad være med at gå i panik over det.......Barcelona plejer da at have held med det, så fuck det....
Ronaldos udvisning var fortjent, og Benzema viste igen at han er fremtiden, da man også vægter opførsel og fair play meget.