Paris vil give Cristiano Ronaldo årslån på 18 mill. €

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Paris SG forbereder tilsyneladende et modtræk mod Real Madrids påståede interesse i at hente Carlo Ancelotti til den kommende sæson.

De nykårede franske mestre vil nemlig forsøge at overbevise Cristiano Ronaldo om et skifte til den franske hovedstad, hvor han vil få en årsløn på intet mindre end 18 mill. €, hvilket langt overstiger den nuværende løn på 10,5 mill. €.

For at få lov til at give ham dette, skal man dog have overtalt Real Madrid til et salg og det kan blive mere end svært, men man vil angiveligt give 100 mill. € for portugiseren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Steen
Han er mere værd end 100 millioner euro... Og så er skatten i Frankrig 75% når man tjener så meget, så mon ikke han ville kræve et par millioner mere for et eventuelt skifte..? Sidst men ikke mindst ; FFP?

13 år 2 måneder siden #3 af Dios
Jeg ville med glæde takke, ja tak, til det tilbud. Hans pris er svær og regne efter. Hans spil på banen, kontra hans alder, så udligner prisen sig vel, og dermed er han hverken steget eller faldet i pris.

Køber man derimod Isco og Mata eller Reus, så ville jeg overhovedet ikke klage.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #4 af M_linding
Anti-tak til Dios...;)

Ronaldo har er bygget endnu bedre en Drogba, og har flere værktøjer og en konstant sult. Han holder 5-10 år endnu!
......................................................

Nyheden er en and er de større. Rent økonomisk hænger det ikke sammen, som Steen er inde på.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Steen, rezamadridista, andreashn

13 år 2 måneder siden #5 af Dios
Haha :D

Ronaldo er som Alonso.

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #6 af Huss

Dios skrev: Jeg ville med glæde takke, ja tak, til det tilbud. Hans pris er svær og regne efter. Hans spil på banen, kontra hans alder, så udligner prisen sig vel, og dermed er han hverken steget eller faldet i pris.

Cristiano skal på ingen måder sælges, og da slet ikke til fordel for Isco, Mata og Reus.

Der er ingen erstatninger for Cristiano, jo der er en og han bliver meget svær at hente.
Der er i hvert fald 5 år mere i Cristiano i topform. Jeg forstår overhoved ikke hvorfor folk overhoved tænker på at sælge vores bedste spiller nogensinde i klubben.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Huss.

13 år 2 måneder siden #7 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne ll

Huss skrev:

Dios skrev: Jeg ville med glæde takke, ja tak, til det tilbud. Hans pris er svær og regne efter. Hans spil på banen, kontra hans alder, så udligner prisen sig vel, og dermed er han hverken steget eller faldet i pris.

Cristiano skal på ingen måder sælges, og da slet ikke til fordel for Isco, Mata og Reus.

Der er ingen erstatninger for Cristiano, jo der er en og han bliver meget svær at hente.
Der er i hvert fald 5 år mere i Cristiano i topform. Jeg forstår overhoved ikke hvorfor folk overhoved tænker på at sælge vores bedste spiller nogensinde i klubben.

bare Dios som tåger lidt.

13 år 2 måneder siden #8 af Dios
Man kan måske ikke finde én spiller, som ville kunne erstatte Ronaldo, men man kan få et hold som kan vinde. Ikke noget vi har set meget til siden Ronaldo's ankomst. Ikke at det er hans skyld, men han er en del af problemet.

13 år 2 måneder siden #9 af Steen
Ja fordi vi vandt meget før han kom til :)... Det er klubben der er noget i vejen med. Jeg kan godt følge dig på det punkt med at holdet skal spille mere kollektivt istedet for individuelt, men det kan man skam også med ham på holdet, det er noget træneren skal sørge for.
Følgende bruger(e) sagde tak: Huss, rezamadridista, andreashn

13 år 2 måneder siden #10 af Bismo
Ronaldo er for god, og derfor skal man erstatte ham med mindre gode spillere, så alle på holdet kan være lige ringe?

Undskyld mig, men hvad er det lige for en logik? Hvordan kan den eneste spiller, som rent faktisk kan formå at skabe chancer på egen hånd og score mål være problemet i stedet for de 5 andre, som ikke kan?! Det smukke ved Ronaldo er jo netop, at han både kan noget på egen hånd, når de andre snorksover, samt at han kombinerer fint med de andre. I hans tid i Madrid har han især været kendetegnet ved, at han er mindre egoistisk, og jeg mener vidst, at han er én af de spillere, der lægger op til flest mål.

Ronaldo er alt andet end et problem i Madrid.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, asp3200, Huss, Steen, rezamadridista, andreashn

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #11 af Huss

Dios skrev: Man kan måske ikke finde én spiller, som ville kunne erstatte Ronaldo, men man kan få et hold som kan vinde. Ikke noget vi har set meget til siden Ronaldo's ankomst. Ikke at det er hans skyld, men han er en del af problemet.

Problemet er ikke Cristiano, Higuain, Benzema osv.
Problemet er der ikke er kontinuitet på holdet og i klubben. Nu skal klubben til at have en ny manager igen, så skal vi til at starte forfra igen, og hvad så hvis den nye manager ikke vinder ligaen eller cl, skal vi til at have en ny manager igen og starte forfra endnu en gang.
Det er utroligt folk tror det er pga nogle spillere at vi ikke vandt ligaen eller gik videre til finalen, og folk tror stadigvæk at vi skal til at skifte et halvt hold ud for at vinde titler. En Falcao eller en Bale kan ikke løse vores problemer, men det kan en længerevarende manager som skal have tid og ro til at bygge et hold op. Det er noget der kan tage tid, det er også derfor jeg håber Mourinho bliver, så han kan få bygget et slagkraftigt hold op som kan blive altdominerende ikke kun i Spanien men også ude i Europa.

• KasperMunk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #12 af KasperMunk
Besvaret af KasperMunk på emne Mio*
Hej Madridista.dk,
Jeg tror at i har lavet en kæmpe fejl, ved at bytte rundt mill og mio!
//En dreng fra niende klasse

Leveret af Kunena Forum