Paris vil give Cristiano Ronaldo årslån på 18 mill. €

13 år 2 måneder siden #13 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Mio*

KasperMunk skrev: Hej Madridista.dk,
Jeg tror at i har lavet en kæmpe fejl, ved at bytte rundt mill og mio!
//En dreng fra niende klasse

Mill. er en uofficiel, men anerkendt forkortelse. Men nu vi er ved kæmpefejl, så hedder det ikke "i", men "I".

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #14 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Mio*

Siempre Madrid skrev:

KasperMunk skrev: Hej Madridista.dk,
Jeg tror at i har lavet en kæmpe fejl, ved at bytte rundt mill og mio!
//En dreng fra niende klasse

Mill. er en uofficiel, men anerkendt forkortelse. Men nu vi er ved kæmpefejl, så hedder det ikke "i", men "I".

Jeg er universitetsuddannet økonom og har aldrig set den "anerkendte" forkortelse før, så det er vidst noget hjemmebag du er ude i.
Derudover kunne man måske undlade at svare flabet på en 9. klasses drengs første indlæg.

Et link: forkortelse.dk/mio..html

"mio. million eller millioner
Forkert form af forkortelse: mill"

13 år 2 måneder siden #15 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Mio*
ordnet.dk/ddo/ordbog?query=mill.

Tilbage til trådens emne.

13 år 2 måneder siden #16 af Dios

Bismo skrev: Ronaldo er for god, og derfor skal man erstatte ham med mindre gode spillere, så alle på holdet kan være lige ringe?

Undskyld mig, men hvad er det lige for en logik? Hvordan kan den eneste spiller, som rent faktisk kan formå at skabe chancer på egen hånd og score mål være problemet i stedet for de 5 andre, som ikke kan?! Det smukke ved Ronaldo er jo netop, at han både kan noget på egen hånd, når de andre snorksover, samt at han kombinerer fint med de andre. I hans tid i Madrid har han især været kendetegnet ved, at han er mindre egoistisk, og jeg mener vidst, at han er én af de spillere, der lægger op til flest mål.

Ronaldo er alt andet end et problem i Madrid.

Ronaldo kombinere jo af helvedes til med de andre. Han er elendig til og aflevere, og mange gange ligner det han simpelthen er for hurtig til hans tankegang og tekniske færdigheder. Det er mit eneste problem med ham. Nu skriver jeg jo ingen steder, at det bliver faktuelt, eller realistisk, men blot jeg ønsker et Real Madrid hold, som udelukkende består af pasningsstærke offensive spillere. Her passer Ronaldo slet ikke ind.
Om han så er verdens bedste på mange andre områder, er noget andet. Hans mange mål kan vi sagtens undvære. Om vi scorer 121 mål eller 100 mål på en sæson, er total ligegyldigt. Bare målene falder i de rigtige kampe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #17 af Dios
Huss.

Vores 2 bedste spillere Alonso og Ronaldo, er 2 ligeså store problemer for Real Madrid. Alonso er vendt og drejet herinde, så det vil jeg ikke gå videre i dybden med.
Angående Ronaldo, så skal han iscenesættes, og faktisk spiller han en angriber rolle. Han har bare ikke overblikket og de tekniske færdigheder til og være centralt. Det giver rigtig svære arbejdsbetingelser for vores angribere. Om det er Benzema, Higuain, Falcao eller Cavani er total ligegyldigt. Det er betingelserne der er vanskelige. Ronaldo kan ikke kreere, og er på mange måder en hæmsko for vores spil.

Og nej Mourinho skal ikke fortsætte. Han har haft 3 sæson til og udvikle et hold, som er langtfra verdens bedste, selvom vi på papiret nok er det.
Kontinuitet er vigtig, men ikke hvis det er den forkerte mand i spidsen

13 år 2 måneder siden #18 af Siempre Madrid

Dios skrev:

Bismo skrev: Ronaldo er for god, og derfor skal man erstatte ham med mindre gode spillere, så alle på holdet kan være lige ringe?

Undskyld mig, men hvad er det lige for en logik? Hvordan kan den eneste spiller, som rent faktisk kan formå at skabe chancer på egen hånd og score mål være problemet i stedet for de 5 andre, som ikke kan?! Det smukke ved Ronaldo er jo netop, at han både kan noget på egen hånd, når de andre snorksover, samt at han kombinerer fint med de andre. I hans tid i Madrid har han især været kendetegnet ved, at han er mindre egoistisk, og jeg mener vidst, at han er én af de spillere, der lægger op til flest mål.

Ronaldo kombinere jo af helvedes til med de andre. Han er elendig til og aflevere, og mange gange ligner det han simpelthen er for hurtig til hans tankegang og tekniske færdigheder. Det er mit eneste problem med ham. Nu skriver jeg jo ingen steder, at det bliver faktuelt, eller realistisk, men blot jeg ønsker et Real Madrid hold, som udelukkende består af pasningsstærke offensive spillere. Her passer Ronaldo slet ikke ind.
Om han så er verdens bedste på mange andre områder, er noget andet. Hans mange mål kan vi sagtens undvære. Om vi scorer 121 mål eller 100 mål på en sæson, er total ligegyldigt. Bare målene falder i de rigtige kampe.

Det er alligevel lykkedes ham at lave 9 assists i denne sæson i Liga BBVA. Det er samme antal som en vis spiller i Barcelona. Jeg tror, at vi skal konstatere, at Cristiano Ronaldo også behersker denne disciplin.

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Siempre Madrid.

13 år 2 måneder siden #19 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Alonso.. lol

Dios skrev: Huss.

Vores 2 bedste spillere Alonso og Ronaldo, er 2 ligeså store problemer for Real Madrid. Alonso er vendt og drejet herinde, så det vil jeg ikke gå videre i dybden med.
Angående Ronaldo, så skal han iscenesættes, og faktisk spiller han en angriber rolle. Han har bare ikke overblikket og de tekniske færdigheder til og være centralt. Det giver rigtig svære arbejdsbetingelser for vores angribere. Om det er Benzema, Higuain, Falcao eller Cavani er total ligegyldigt. Det er betingelserne der er vanskelige. Ronaldo kan ikke kreere, og er på mange måder en hæmsko for vores spil.

Og nej Mourinho skal ikke fortsætte. Han har haft 3 sæson til og udvikle et hold, som er langtfra verdens bedste, selvom vi på papiret nok er det.

Er slet ikke enig i det du siger.

Alene at du siger Alonso er top 2 på vores hold er en joke, manden haft en katastrofe sæson. Langsom, tung og bliver overspillet selv mod bundhold. Kan selvfølgelig bunde i at han overvejer anden fremtid, men top 2 er han i hvert fald ikke.

EDIT: uden for emnet, så lige en nyhed med Bill Gates som rigeste mand igen i verden. 5 milliarder kr om MÅNEDEN hev han ind sidste år. Satme sygt, så er Ronaldo 10-18 ikke så meget om året :D
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved asp3200.

13 år 2 måneder siden #20 af rezamadridista
100 mil er slet ikke nok. Ronaldo er jo først nu, ved at føle sig rigtig godt tilpas i Real Madrid med alle de fans der for alvor er begyndt med at bakke ham op.

Cristiano has been directly involved in 40 goals in 28 matches with Real Madrid in 2013: 31 goals and 9 assists.

40 mål har han været involveret i, i 2013, det er jo direkte vanvittigt. Som Ramos sagde det, så skal prisen ikke mindre en 1 milliard Euro, med andre ord: HAN ER IKKE TIL SALG!

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 2 måneder siden #21 af NDR
Ronaldo er en spiller som jeg absolut ikke ville bytte væk for nogen anden som det ser ud lige nu, og især ikke når vi ved at en del af de nuværende spillere måske skriver ny kontrakt med andre klubber.
Men, Ronaldo har sine svage sider, og en af de største efter min mening, så er det de mange chancer på mål han tager hvor resultatet er intet....Den sidste kamp står altid stærkest i hukommelsen, og her husker jeg en Benzema og Higuain side om side fri for målet, hvor Ronaldo vælger at skyde selv ude fra venstre kant, og bolden lander i favnen på målmanden...set alt for mange gange.....Han smider mange bolde væk på den måde.
Det vil være svært for Karim og Gonzalo og komme op på ønsket antal scoringer hvis ikke holdets store profil vil lege med, og især med halv spilletid.
En anden ting jeg også mener er et svagt punkt fra Ronaldo er de mange advarsler for at skabe sig og for brok.....kunne undgås!

Men som skrevet....jeg vil IKKE af med C7.

13 år 2 måneder siden #22 af Real Madrid 7

NDR skrev: Ronaldo er en spiller som jeg absolut ikke ville bytte væk for nogen anden som det ser ud lige nu, og især ikke når vi ved at en del af de nuværende spillere måske skriver ny kontrakt med andre klubber.
Men, Ronaldo har sine svage sider, og en af de største efter min mening, så er det de mange chancer på mål han tager hvor resultatet er intet....Den sidste kamp står altid stærkest i hukommelsen, og her husker jeg en Benzema og Higuain side om side fri for målet, hvor Ronaldo vælger at skyde selv ude fra venstre kant, og bolden lander i favnen på målmanden...set alt for mange gange.....Han smider mange bolde væk på den måde.
Det vil være svært for Karim og Gonzalo og komme op på ønsket antal scoringer hvis ikke holdets store profil vil lege med, og især med halv spilletid.
En anden ting jeg også mener er et svagt punkt fra Ronaldo er de mange advarsler for at skabe sig og for brok.....kunne undgås!

Men som skrevet....jeg vil IKKE af med C7.

Er det nu Ronaldo skyld fordi benzema og gonzalo ikke score mange mål som ham?
Ronaldo er den bedste fodbold spiller i verden hvorfor skulle Real Madrid sige ja hvem skal så erstatte ham? Er det neymar han kan sgu ikke det samme som cr7 der er er kun en Cristiano Ronaldo og han er verdens bedst :)
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Real Madrid 7.

13 år 2 måneder siden #23 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev:

Det er alligevel lykkedes ham at lave 9 assists i denne sæson i Liga BBVA. Det er samme antal som en vis spiller i Barcelona. Jeg tror, at vi skal konstatere, at Cristiano Ronaldo også behersker denne disciplin.

Og det har alligevel lykkedes Arbeloa og lave 2 mål i Real Madrid, men hvor vil du hen med den trafiksnak? :)

Sidst jeg tjekkede, så havde én assist intet og gøre med, hvor god man var i pasningsspillet. Du ved udmærket hvad jeg mener, og det har intet og gøre med, om han kan ramme sin medspiller indenfor 1,5 meter helt upresset.

13 år 2 måneder siden #24 af Dios
Besvaret af Dios på emne Alonso.. lol

asp3200 skrev:

Dios skrev: Huss.

Er slet ikke enig i det du siger.

Alene at du siger Alonso er top 2 på vores hold er en joke, manden haft en katastrofe sæson. Langsom, tung og bliver overspillet selv mod bundhold. Kan selvfølgelig bunde i at han overvejer anden fremtid, men top 2 er han i hvert fald ikke.

EDIT: uden for emnet, så lige en nyhed med Bill Gates som rigeste mand igen i verden. 5 milliarder kr om MÅNEDEN hev han ind sidste år. Satme sygt, så er Ronaldo 10-18 ikke så meget om året :D

Jeg mente nu, at Alonso var/er fundamentet for dette Real Madrid hold. Han er playmakeren, og ham som skal sætte tingene igang.
Han har spillet elendigt denne sæson, men glem nu ikke de 2 seneste, hvor han absolut har været en af vores bedste mænd.
Ligeså gode de er, ligeså dårlige kan de også være for Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum