Mourinho: Skrid hen og fejr det med dem

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

"Skrid hen og fejr det med dem". Sådan sagde José Mourinho i går aftes til Clos Gómez efter kampen, hvor han ventede på dommeren i spillertunnelen.

Forinden havde Clos Gómez bragt sig selv i centrum med en præstation, som viste at han ikke var opgaven voksen og hans udvisning af José Mourinho giver næring til den teori om, at der gælder et regelsæt for Mourinho og et andet for alle andre dommere, for når man læser begrundelsen i dommer-rapporten, kan det kun give en kvalmende fornemmelse af forskels-behandling.

Clos Gómez har begrundet udvisningen med, at José Mourinho "med fægtende arme at protestere højlydt", men få meter fra José Mourinho stod Atlético Madrids træner, Diego Simeone, og lavede den præcis samme scene. Vi har lagt et video-klip af hændelsen på Vores Facebook-side, hvor man ved selvsyn kan konstatere forskels-behandlingen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94, rezamadridista, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af rezamadridista
Kan man læse rapporten nogen steder på nettet, eller er det kun det lille stykke der er udgivet?

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 2 måneder siden #3 af Realmadrid94
Det var faktisk en smule unfair. Om man kan lide ham eller ej, så var det decideret ulækkert lavet af den kære dommer. :)

13 år 2 måneder siden #4 af NDR
Det er simpelthen forfærdeligt som Jose Mourinho er blevet behandlet i Spanien...muligvis har han dummet sig mere end 1 gang, men derfor er det ikke rimeligt at man har givet ham rødt kort i pressen, på station, til udekampe, til pressemøder, fra fans og fra nogle spillere hver eneste dag i en meget lang periode. Fuldstændigt respektløst.
Alt den mand har sagt bliver hver eneste gang manipuleret med så det lyder som om at han er arrogant, og egoistisk på et plan som skulle give udtryk for at at han kun tænker på sig selv og ikke holdet. DET passer ikke.......dem der ikke kan lide ham har konstant i hver eneste indlæg her på siden forsøgt at få det til at lyde som om at manden er forkert på den omkring alt....svagpisseri. Nu rejser manden sig højst sansynligt op igen, men i Chelsea....stedet hvor man elsker ham, og ikke i Madrid, hvor halvdelen af fansene holder med Casillas og hans stikkeri istedet for at prøve at se lidt mere realistisk på det.
Hver eneste gang man nævner Casillas og hans stikkeri af holdets privatliv i omklædningsrummet....så får man stukket det samme i hovedet.....er i sikre på det var ham, og husker i da Mourinho stak en finger i øjet...osv. osv.....JA, sikke noget lort med den finger i det øje...han var iøvrigt fremme i pressen og sige undskyld mig bekendt...og så er den ikke længere...mange trænere har igennem tiderne gået over stregen.

Den dommer som lod Mourinho bortvise i Copa del rea finalen, og samtidig tillod Simeone at stå og skabe sig i mere end 2 timer nonstop...han bør ikke dømme for disse 2 hold nogensinde mere.

Og til sidst.....NEJ, det var ikke Mourinhos skyld at vi tabte Copa del rey finalen mod Atletico Madrid....det var ren og skær uheld, og simpelt held for Atletico Madrid.
Det var ikke Mourinhos skyld at Ronaldo fik rødt kort, og heller ikke Mourinhos skyld at han blev bortvist......Real stillede med det stærkeste hold pånær Varane som er skadet, men Albiol gjorde det ok, og det gjorde de iøvrigt alle. Men kampen udviklede sig til at blive lidt ophedt med en del advarsler, men det er ikke første gang man har set det i en finale, og det bliver heller ikke sidste gang.

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #5 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Mourinho: Skrid hen og fejr det med dem
Nogle gange forstår man Mou. Det kan jo ikke passe, at der åbenbart findes et andet regelsæt for Mourinho. Dommeren i går, var helt igennem fejlagtig. Jeg elsker måden han forsøgte at kompensere. Patetisk!

13 år 2 måneder siden #6 af DarioGomez
Mourinho kan takke sig selv for, at Clós Gomez giver ham nada snor; portugiserens trick med de 13 punkter på en liste viste sig i går at give uhyggelig bagslag.

Og så er det stadig fuldt ud fortjent, at Atlético vandt i går - det hold, som scorer flest mål, fortjener at vinde - længere er den sådan set ikke; og det er sgu ikke Clós Gomez' skyld!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: icomeinpeace, Vildfaren

13 år 2 måneder siden #7 af DarioGomez
NDR - nå ja, var det den flotte undskyldning, hvor han kaldte Tito for Pito?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

13 år 2 måneder siden #8 af NDR
Haha Dario Gomez....småtingsafdelingen......Er du Barcelona fan undercover her på siden?.. Eller er du til Casillas og ikke Real Madrid? Hvis du er til Casillas, så fortæl mig hvorfor du ikke har mere at kommentere til mit indlæg end som det klatteri der!
Jeg er til Real Madrid...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

13 år 2 måneder siden #9 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: Mourinho kan takke sig selv for, at Clós Gomez giver ham nada snor; portugiserens trick med de 13 punkter på en liste viste sig i går at give uhyggelig bagslag.

Og så er det stadig fuldt ud fortjent, at Atlético vandt i går - det hold, som scorer flest mål, fortjener at vinde - længere er den sådan set ikke; og det er sgu ikke Clós Gomez' skyld!

Hvis din pointe om Clos Gómez skulle vise sig at holde stik, så er det blot en grund mere til, at han ikke skal dømme flere kampe på det niveau. Som dommer skal han naturligvis ikke slæbe nag med på banen og lade det være afgørende.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Halamadrid1990
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #10 af Halamadrid1990
Besvaret af Halamadrid1990 på emne Mourinho: Skrid hen og fejr det med dem

DarioGomez skrev: Mourinho kan takke sig selv for, at Clós Gomez giver ham nada snor; portugiserens trick med de 13 punkter på en liste viste sig i går at give uhyggelig bagslag.

Det der med at det hold der scorer flest mål fortjener sejren uanset hvad der er sket i en given kamp køber jeg sgu ikke helt. Hvis vi tager kampen i går kan der ikke herske nogen tvivl om at det hold der ville mest, dominerede, kom frem til klart flest chancer og rent faktisk forsøgte at spille fodbold var Real Madrid.

Atlético og Simeones plan i går aftes var af destruktiv og brutal karakter. De kom godt nok ikke til Bernabéu for at spille fodbold. Derudover nød de overordentlig godt at en dommer der løb rundt med hovedet godt oppe i en vis legemsdel. Nej, jeg synes gudhjælpemig ikke det var en fortjent sejr til de bolsjefarvede klovne.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Halamadrid1990.

13 år 2 måneder siden #11 af Real Madrid 7

Halamadrid1990 skrev:

Det der med at det hold der scorer flest mål fortjener sejren uanset hvad der er sket i en given kamp køber jeg sgu ikke helt. Hvis vi tager kampen i går kan der ikke herske nogen tvivl om at det hold der ville mest, dominerede, kom frem til klart flest chancer og rent faktisk forsøgte at spille fodbold var Real Madrid.

Atlético og Simeones plan i går aftes var af destruktiv og brutal karakter. Oven på alt dette nød de rigtig godt at en dommer der løb rundt med hovedet godt oppe i en vis legemsdel. Nej, jeg synes gudhjælpemig ikke det var en fortjent sejr til de bolsjefarvede klovne.

Det er en skandale dommer..andet kan ikke siges!

• Zizou5
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #12 af Zizou5
Besvaret af Zizou5 på emne Mourinho: Skrid hen og fejr det med dem
Jeg er netop kommet hjem fra Spanien, hvor jeg dagligt har kunnet læse Marca og AS samt ryste på hovedet over Sport og Mundo Deportivo (eller hvad de hedder)... nå, men kendetegnende for dem ALLE er deres tilgang til, at Mourinho og Real Madrid skal pilles ned og nedgøres med det formål at få smidt Mourinho ud af landet - og så naturligvis promovere Barcelona... Skræmmende så meget den mand har været igennem og måttet lide i sin tid i Spanien. Håber virkelig han tager til Chelsea til sommer. Det er bedst for alle parter.

I øvrigt synes jeg, at det er dybt patetisk så mange real madrid "fans", som prøver at købe en form for aflad (over for hvem iøvrigt? Andre klubbers fans? deres venner? andre real fans? eller for at finde en at skyde skylden på?) ved at svine træner og spillere i deres EGEN klub til... skræmmende! Det er altså IKKE normal opførsel, skulle jeg lige hilse og sige. Det er lidt utroligt, at der er så meget splid blandt fans fra vores klub. Vi er jo verdens bedste, mest sympatiske, bedst spillende, mest vindende, rigeste og alt muligt andet klub, men i de senere år, er der sket en negativ udvikling i retorikken omhandlende klubben. Jeg kan ikke tro, at "æren" skyldes Mourinho, for jeg kunne forestillle mig, at der kommer nye fokuspunkter at kritisere, når han er væk. En af hans største styrker er jo netop, at han tager fokus på sig selv og skåner spillere og klub. Hvis I iøvrigt ikke kan se, at han har løftet os væk fra en katastrofal Titanic-kurs og frem mod nye højder, så burde I gå til optiker.... Det er så ærgerligt, at han ikke kommer til at færdiggøre revolutionen af Real Madrid, for det har vi virkelig haft brug for. Forhåbentlig er hans mindre ændringer nok til at redde os...

Leveret af Kunena Forum