Mourinho: Skrid hen og fejr det med dem
- falle
- Gæst
-
BBB skrev:
falle skrev:
Los Campeones skrev: Jeg kunne grine fordi jeg, i min vildeste fantasi, ikke kan forestille mig, at en direktør eller leder i et selskab kunne få sig selv til at uddele et spørgeskema ud til sine medarbejdere, hvori han beder dem komme med deres holdning til en anden medarbejder.
Det er så grotesk i mine øjne, at jeg slet ikke kan rumme det.
Det er faktisk ret normalt at det sker på almene arbejdspladser.
Jeg vil umiddelbart mene at jeg er velbevandret i arbejdet med personale, og jeg har hørt om det, men jeg har slet ikke hørt det ofte nok til at jeg vil kalde det normalt på almene arbejdspladser.
Luna som kilde er hovedløst, når hun refererer sladder om Real Madrid fra de største spanske - herunder catalanske - medier. Hun evner ikke kildekritik, men hun kan snakke spansk og det er åbenbart det eneste krav hos Viasat.
Påstand mod påstand :) Jeg har selv været ude for det, og har hørt fra flere omkring det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Los Campeones
- Gæst
-
jeg har ikke et problem med, at man udfører evalueringer rundt omkring arbejdspladser. Det sker tit og jeg har sågar selv svaret på spørgsmål vedrørerende min leder.
Som jeg ser det, er der dog to væsentlige forskelle i det her;
1: Den øverste ledelse ser ud til at være fuldstændig ude af trit med, hvordan truppen har det hvis det skal ty til sådanne tiltag. Det kan jeg ikke finde undskyldninger for, når man blot har en medarbejderstab på omkring 25 mand (her tæller jeg selvfølgelig kun spillerne)
2: Du kan ikke have en ledelse, som går ind og spørger spillerene om de vil af med deres træner, da det underminerer træneren på det groveste, hvorfor man ligeså godt kunne have fyret Mourinho med det samme. Efter det har han jo ikke en chance for at få "magten" tilbage.
Real Madrid 7 skrev:
falle skrev:
Real Madrid 7 skrev:
NDR skrev: En ting er sikkert, og det er at uanset om Mourinho bliver eller ikke bliver, så skal Iker Casillas væk fra Real Madrid, fordi hans dage er talte. Han skal ikke væk fordi han er en dårlig målmand, men fordi at han har ødelagt det for sig selv, med andre ord!! han underskrev hans opsigelse da han solgte sladder til pressen......Havde det været en anden spiller og ikke træneren han var utilfreds med, så ændre det ikke noget.... en stikker er altødelæggende på et fodboldhold, og derfor ingen titler til Real Madrid iår...motivationen på holdet blev fjernet af Casillas......
Jeg tror iøvrigt det ville være godt for Casillas og prøve noget andet, måske vil det forlænge hans karriere som en af verdens bedste målmænd at komme til et andet hold og prøve noget nyt, og samtidig kunne det også være svært for en ny træner at træde ind i et nyt omklædningsrum velvidende at der sidder en stikker klar til at informere pressen med diverse sladder......den går sku ikke!!!
Hvem siger Iker forlader klubben Iker er klub ikon så jeg tror han bliver
Ja, for klubikoner bliver for evigt i deres klubber.
Forresten, Raul er stadig angriber i klubben.
Raul er en anden sag men Casillas jeg er 100% sikker på han bliver uanset hvad der sker
Kan du finde rundt i, hvad du selv mener? I et tidligere indlæg skriver du "bare vent og se, Casillas skifter". Og i samme indlæg sender du også Ramos afsted. Det virker ærligt talt en smule forstyrrende.
www.irishexaminer.com/sport/dermot-corri...was-lost-231760.html?
falle skrev: Påstand mod påstand :) Jeg har selv været ude for det, og har hørt fra flere omkring det.
Er du sikker på at det ikke er en helt almindeligt 360 graders evaluering? Der er immervæk forskel på hvordan det i Madrid bliver slået op kontra en almindelig vurdering.
- icomeinpeace
- Senior bruger
-
Los Campeones skrev: 1: Den øverste ledelse ser ud til at være fuldstændig ude af trit med, hvordan truppen har det hvis det skal ty til sådanne tiltag.
2: Du kan ikke have en ledelse, som går ind og spørger spillerene om de vil af med deres træner, da det underminerer træneren
Det kan nu ellers snildt gøres, uden de to punkter bliver et problem, såfremt spørgsmålene bliver formuleret korrekt. Jeg tvivler på at de direkte har adspurgt om Mou burde være fortid, men nok lidt bredere og knapt så ledende.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Der er rigeligt med grunde til at Mourinhos dage i Madrid er talte. Mon ikke ledelsen har kunnet se det, også uden et spørgeskema. Om man kan lide ham eller ej, så har Mourinho og Real Madrid været et dårligt match det seneste halvandet år. Aldrig har tingene været mere splittede, lige fra almen fan til i omklædningsrummet. Det er på alle måder trist. Dermed ikke sagt at det hele er Mourinhos skyld, for det er det bestemt ikke, men han bærer selvfølgelig en del af ansvaret.
- icomeinpeace
- Senior bruger
-
NDR skrev: Det er simpelthen forfærdeligt som Jose Mourinho er blevet behandlet i Spanien...muligvis har han dummet sig mere end 1 gang, men derfor er det ikke rimeligt at man har givet ham rødt kort i pressen, på station, til udekampe, til pressemøder, fra fans og fra nogle spillere hver eneste dag i en meget lang periode. Fuldstændigt respektløst.
Mwarh, i min optik er det nu hans opførsel der har været respektløs. Pressen har ikke jo ændret sig fra den ene dag til den anden, men blot reageret på, at der kommer en gut til Real, der i hans verden er større end alt og alle. Præcis som man ikke går ind i en kirke til begravelse i bar mave, shorts og med boomblasteren på skulderen, kommer man heller ikke til Real Madrid, Barcelona, Manchester United eller en anden traditionsfyldt storklub, uden at vise ærefrygt og respekt for klub, forgængere, fans og i særdeleshed historien.
Iø må jeg lige at påpege, at grunden til Chelsea elsker Mourinho nu, er at de har glemt alle problemerne der var, deres skilsmisse var bestemt ikke præget af kærlighed. Og hans tid var bestemt ikke problemfri og pressen var absolut heller ikke for fin til at påpege de åbenlyse problemer der var imellem Mou og Abramovic. Men de fleste husker kun titlerne nu, i særdeleshed pga de elendige managers der har været på Stamford Bridge siden
NDR skrev: Alt den mand har sagt bliver hver eneste gang manipuleret med så det lyder som om at han er arrogant, og egoistisk på et plan som skulle give udtryk for at at han kun tænker på sig selv og ikke holdet. DET passer ikke.......
Så det var i holdets bedste interesse, at han skamfuldt holdt sig fra medaljeoverrækkelsen? Det er jo noget, ikke engang et lille barn ville forfalde til. Og nej, Mourinho er ikke barnlig, det var formentlig et ganske overlagt træk, så han kunne få sparket, sin store check og et job han var i stand til at håndtere, for denne tjans var for stor, lige fra dag 1
NDR skrev: Og til sidst.....NEJ, det var ikke Mourinhos skyld at vi tabte Copa del rey finalen mod Atletico Madrid....det var ren og skær uheld, og simpelt held for Atletico Madrid.
Men 100% hans ansvar.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
icomeinpeace skrev:
NDR skrev: Det er simpelthen forfærdeligt som Jose Mourinho er blevet behandlet i Spanien...muligvis har han dummet sig mere end 1 gang, men derfor er det ikke rimeligt at man har givet ham rødt kort i pressen, på station, til udekampe, til pressemøder, fra fans og fra nogle spillere hver eneste dag i en meget lang periode. Fuldstændigt respektløst.
Mwarh, i min optik er det nu hans opførsel der har været respektløs. Pressen har ikke jo ændret sig fra den ene dag til den anden, men blot reageret på, at der kommer en gut til Real, der i hans verden er større end alt og alle. Præcis som man ikke går ind i en kirke til begravelse i bar mave, shorts og med boomblasteren på skulderen, kommer man heller ikke til Real Madrid, Barcelona, Manchester United eller en anden traditionsfyldt storklub, uden at vise ærefrygt og respekt for klub, forgængere, fans og i særdeleshed historien.
Iø må jeg lige at påpege, at grunden til Chelsea elsker Mourinho nu, er at de har glemt alle problemerne der var, deres skilsmisse var bestemt ikke præget af kærlighed. Og hans tid var bestemt ikke problemfri og pressen var absolut heller ikke for fin til at påpege de åbenlyse problemer der var imellem Mou og Abramovic. Men de fleste husker kun titlerne nu, i særdeleshed pga de elendige managers der har været på Stamford Bridge siden
NDR skrev: Alt den mand har sagt bliver hver eneste gang manipuleret med så det lyder som om at han er arrogant, og egoistisk på et plan som skulle give udtryk for at at han kun tænker på sig selv og ikke holdet. DET passer ikke.......
Så det var i holdets bedste interesse, at han skamfuldt holdt sig fra medaljeoverrækkelsen? Det er jo noget, ikke engang et lille barn ville forfalde til. Og nej, Mourinho er ikke barnlig, det var formentlig et ganske overlagt træk, så han kunne få sparket, sin store check og et job han var i stand til at håndtere, for denne tjans var for stor, lige fra dag 1
NDR skrev: Og til sidst.....NEJ, det var ikke Mourinhos skyld at vi tabte Copa del rey finalen mod Atletico Madrid....det var ren og skær uheld, og simpelt held for Atletico Madrid.
Men 100% hans ansvar.
Hvilken check taler du om?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.