Mourinho-opsigelse ventes i den kommende uge
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
José Mourinhos dage i Real Madrid er talte. Det synes ganske vist efterhånden.
Spansk presse melder, at Real Madrids bestyrelse holder møde i morgen og efterfølgende vil det blive offentliggjort, at The Special One forlader klubben, når sæsonens to sidste kampe er spillet.
Det er en beslutning, som vil få stor opbakning fra klubbens fans, som bestemt ikke har været tilfredse af titel-udbyttet under Mourinhos ledelse og en meningsmåling i spansk presse viser, at hele 87% mener, at Mourinho har været en fiasko.
En anden meningsmåling i spansk presse går endnu videre. Her mener 82%, at Mourinho bør afskediges allerede nu, hvorefter Alberto Toril skal tage over i de resterende to kampe mod Real Sociedad og Osasuna.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
Jeg håber på sidstnævnte, så han i det mindste går med lidt værdighed. Egentligt ville jeg set at han fortsatte sit projekt, men det tillader man jo ikke. Glæder mig allerede til 11 forskellige trænere på 3 år..................
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
falle skrev: Jeg er mere interesseret i om Mourinho bliver fyret eller om han selv opsiger sin stilling.
Jeg håber på sidstnævnte, så han i det mindste går med lidt værdighed. Egentligt ville jeg set at han fortsatte sit projekt, men det tillader man jo ikke. Glæder mig allerede til 11 forskellige trænere på 3 år..................
Hvem siger der komme 11 forskellige træner på 3 år Real Madrid skal nok få den rettte træner enden. Er det Mourinho elller en anden men lad os se hvad der sker
- falle
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev:
falle skrev: Jeg er mere interesseret i om Mourinho bliver fyret eller om han selv opsiger sin stilling.
Hvem siger der komme 11 forskellige træner på 3 år Real Madrid skal nok få den rettte træner enden. Er det Mourinho elller en anden men lad os se hvad der sker
Du kender godt det der med at overdrive for at fremme forståelsen?
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
Tænker at det ville være den bedste måde for ham at slutte af på istedet for en enorm pibe koncert mod Osasuna. Er Ancelotti stadig en af de varmeste emner eller har vi andre på programmet ?
Har valgt at takke af på forum!
- falle
- Gæst
-
Jeg fortrækker selv en spansk træner, inklusiv Alberto Toril, men bliver det Ancelotti så har han da en fantastisk tilgang til kampene af hvad jeg har set, samt er han ikke så defensiv som jeg havde forventet. Endvidere er han også en træner der forstår at arbejde med de individuelle spillere, i den forstand at han kan implementerer dem i spillesilen uden at det skaber problemer på banen.
Har valgt at takke af på forum!