Ancelotti sår tvivl om Real Madrid-fremtid

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i går op til pressemøde efter den sidste hjemmekamp i den franske liga og her kom han med en opsigtsvækkende melding, som ikke umiddelbart peger i retning af, at han skifter til Real Madrid i den kommende sæson.

Først sagde han:

- I morgen (i dag, red.) eller på mandag mødes jeg med Nasser. Når tingene er helt afklarede, kan vi annoncere nyheden uden problemer.

Herefter spurgte fransk presse mere ind til hans fremtid og her kom de famøse ord:

- Jeg hørte publikum bede mig om at blive. Det er meget følelsesladet og det kan hjælpe mig i forhold til min afgørelse.

Såfremt Carlo Ancelotti ender med at afvise Real Madrid, fremstår Rafa Benítez som den oplagte afløser.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Hugol
Det ville være dejligt med en Madridista mener over hvilke trænere i ser som det bedste for Real Madrid næste sæson.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, Jaken

13 år 2 måneder siden #3 af mortenj

• Ramos a la playa
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #4 af Ramos a la playa
Besvaret af Ramos a la playa på emne Ancelotti sår tvivl om Real Madrid-fremtid
Rafa Benitez?!
Jeg ser en mand som Heynckes som den oplagte afløser. Hvad han har udrettet med Bayern Munchen i denne sæson er helt vanvittigt, han praktisere et system ikke langt fra Reals, og efter Guardiola overtager i Bayern står han uden kontrakt.

Men siden man ikke har hørt nogle rygte om det her ellers "oplagte" trænervalg, tænker jeg næsten at han vil tage en pause i den næste sæson, eller andet jeg ikke ved der umuliggøre hans ankomst.

13 år 2 måneder siden #5 af mortenj
Drop nu bare snakken om Heynckes. Han stopper sin trænerkarriere efter denne sæson, og det kan der ikke ændres ved.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum