Real Madrid vil have Isco
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid meldes interesseret i Málagas stortalent, Isco, som tidligere på året blev kåret til Golden Boy 2012.
Han har haft en glimrende sæson i Málaga, hvor han var stærkt medvirkende i klubbens succesrige CL-eventyr og det har fået flere europæiske klubber til at følge ham tæt. Heriblandt Manchester City og Monaco.
Derfor er Málaga heller ikke interesseret i at give rabat på spilleren og man forlanger derfor at få frikøbs-klausulen på 35 mill. €, men Real Madrid vil angiveligt forsøge at få inkluderet en eller flere spillere i handlen for at få bragt prisen ned.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Repræsentanter for Malaga og Isco ved Bernabeu :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Ramos a la playa
- Gæst
-
Han er præcis sådan en spiller jeg vil elske at se i Real Madrid, en spansk spiller ala David Silva, Mata, Iniesta osv...(ikke at han minder lige meget om dem alle spilletype-messigt) Han er ung og pissedygtig, så det lover godt for en fremtidig stjernespiller, der forhåbentligt kan gøre det godt mange år frem.
- Bugge
- Gæst
-
Real HWL skrev: Isco er helt sikkert en spændende spiller, men har vi ikke rigeligt med spillere på hans position? Et køb af ham vil sende Jesé endnu længere væk fra 1. holdet :(
Helt enig - men det ser desværre ud til, at Jesé må finde sig i en udlejning/salg med tilbagekøb med mindre den kommende træner har stor fidus til ham. Ville elske, hvis de havde modet til at give ham chancen, da han virkelig ser ud til at være et kæmpestort talent. Men med både Isco, Bale og Neymar på tale kan jeg slet ikke se, hvor han skulle finde plads, hvis bare én af de nævnte bliver købt.
Eller
Så skal di maria sælges, så ser jeg pladsen til ham i mindre kampe og langsom integrering på holdet.
asp3200 skrev: Jese skal bare ud og få nogle hår på brystet a la carvajal.
Eller
Så skal di maria sælges, så ser jeg pladsen til ham i mindre kampe og langsom integrering på holdet.
Di Maria og Kaka! Så er der plads til både Isco og Jesé;)
Bugge skrev:
Real HWL skrev: Isco er helt sikkert en spændende spiller, men har vi ikke rigeligt med spillere på hans position? Et køb af ham vil sende Jesé endnu længere væk fra 1. holdet :(
Helt enig - men det ser desværre ud til, at Jesé må finde sig i en udlejning/salg med tilbagekøb med mindre den kommende træner har stor fidus til ham. Ville elske, hvis de havde modet til at give ham chancen, da han virkelig ser ud til at være et kæmpestort talent. Men med både Isco, Bale og Neymar på tale kan jeg slet ikke se, hvor han skulle finde plads, hvis bare én af de nævnte bliver købt.
Ja det lugter meget af en udlejning/salg med tilbagekøb. Hvilket måske også er det bedste for ham. Men lad os nu se hvad der sker, det kan jo være vi får en træner der kan bruge ham :) Indtil videre er min plan stadigvæk at jeg skal have næste sæsons hjemmetrøje med Jesé på ryggen ;)