Higuaín tæt på Juventus - Vidal den anden vej?

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse mødtes Real Madrid og Juventus her til aften kl. 17.00 i den spanske hovedstad for at forhandle de sidste detaljer om Gonzalo Higuaín på plads.

Det menes at de to klubber er så tæt på en aftale, at det drejer sig om få dage – måske timer – inden en handel kan offentliggøres, men samtidig har Real Madrid angiveligt forespurgt på muligheden for at hente Arturo Vidal den anden vej.

Den 26-årige chilenske midtbanespiller har haft en fremragende sæson med Juventus, hvor han blev topscorer med 10 mål i Serie A og han er en af Carlo Ancelottis foretrukne spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Siempre fiel
Som man ka se, så rygtes strengt taget det halve Europa til klubben, men iiihhh hvor ville jeg dog gerne ha lige præcis Vidal og Cavani. Nå, men det har sikkert lange udsigter - frygter allerede det går som så mange andre år hvor man venter hele sommeren på at der sker en masse og kun ender med skuffelser..

13 år 2 måneder siden #3 af El_Juan
... og Real Madrid fik nej til den forespørgsel. Vidal er en nøglespiller for Juventus. Selvfølgelig slipper de ikke ham, med mindre der kommer et vanvittigt bud, som de ikke kan sige nej til.

13 år 2 måneder siden #4 af asp3200
Kender ikke så meget til vidal. Er han defensiv eller offensiv midt?

13 år 2 måneder siden #5 af Daniel

asp3200 skrev: Kender ikke så meget til vidal. Er han defensiv eller offensiv midt?

Jeg vil beskrive ham, som en exceoptionel tovejsspiller, måske endda bedre end Khedira!

13 år 2 måneder siden #6 af DarioGomez
Vidal er virkelig dygtig, men han er røv-dyr, men det kan vise sig, at det vil være et godt sted at investere såfremt Ancelotti vil fastholde sit koncept med en tremandsmidtbane.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 2 måneder siden #7 af Raul7-2880
Det kunne være så fedt,

Mit ønske indkøb er helt klart: Carjaval, Vidal og Aguero....!
13/14 holdet:
Casillas/Lopez
Carjaval, Varane, Ramos, Coentrao
Alonso
Khedira, Vidal
Øzil, Ronaldo
Aguero

AV AV, det ville være for vildt!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Raul7-2880.

Leveret af Kunena Forum