Málaga-ledelse til møde i Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid forhandler nu aktivt om et køb af Málagas 21-årige stortalent, Isco.
I går var repræsentanter for Málaga og for Isco således på besøg på Estadio Santiago Bernabéu til et møde med José Ángel Sánchez.
Det meddeler spansk presse, som har billeder af Málagas generaldirektør, Vicente Casado, og spillerens far, Francisco Alarcón, samt Iscos advokat, Rafael Comino.
Her skal man angiveligt have forhandlet om prisen på spilleren, der i januar forlængede sin kontrakt, hvilket betød at frikøbsklausulen blev hævet til 35 mill. €, men Real Madrid menes at tilbyde 20 mill. €, samt José Callejón, men Málaga er angiveligt mere interesseret i Álvaro Morata.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ramos a la playa
- Gæst
-
Han er en dygtig spansk spiller der har vist niveauet. Mourinho har ikke brugt ham meget på det sidste, men hvis han bliver solgt er det bare med at få Jesé op i førsteholdstruppen. Ligeledes skal Kaká også skifte, såfremt Isco ankommer til Real.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Jeg ville dog ikke savne ham hvis Kaka bliver solgt sammen med ham; samtidig med at vi får Isco og Jese rykket op. Som du selv skriver. :D
Generelt synes jeg vi har en tendens til at give løn efter navn og ikke spillet på banen. :) Kaka tjener alt, alt alt for meget i forhold til hvad han laver. Han ligger i top 10, på verdensplan, men spiller mindst at Modric - Özil og ham selv..
Jeg vil gerne beholde Callejon, til en af de yderste pladser i truppen. Han er ganske brugbar, og spiller med stort hjerte. Men får for lidt spilletid til, at man kan lade et talent overtage Callejons rolle.
Så længe Callejon er glad, er jeg glad;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.