Pérez-plan: Ancelotti præsenteres 3. juni

13 år 2 måneder siden #25 af Real Madrid 7

Bismo skrev:

Brylle skrev: Tror bare jeg trækker mig i stedet for at blive slået på erfaringen i idioti... :)

Rolig nu. Det lader til at være en ung knægt, der ikke rigtigt ved, hvad han taler om. Dem skal der også være plads til :D

Jeg hved godt hvad jeg snakker om :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #26 af Real Madrid 7

Bismo skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Bismo skrev:

Brylle skrev: Tror bare jeg trækker mig i stedet for at blive slået på erfaringen i idioti... :)

Rolig nu. Det lader til at være en ung knægt, der ikke rigtigt ved, hvad han taler om. Dem skal der også være plads til :D

Ung knægt jeg er en pige

Nå ok, my bad. Så en ung pige da.

Men nej, Ancelotti er ikke defensiv og har aldrig været det. Bayerns træner, Jupp Heynckes, har tidligere været træner i Madrid, hvor det mildest talt ikke gik særligt godt udover, at vi vandt CL, så han blev fyret efter sæsonen var slut. Jeg tror nu, at han ville gøre det bedre i sit andet forsøg, men man skal huske på, at han er rimeligt meget oppe i alderen og snart skal på pension. Han er med andre ord ikke én, man kan regne med i det lange løb.

Ja men han kan være. Træner 3-4 år selvom han snart skal på pension og psg vil heller ikke slippe ancelotti så jeg tror Bayer træner bliver Real Madrid træner sikker på det men vis du samlinger Bayer træner med ancelotti så er Bayer træner meget bedre

13 år 2 måneder siden #27 af Real HWL

Real Madrid 7 skrev:

Brylle skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Brylle skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Mathiaska skrev:

Real Madrid 7 skrev: Nejjjjjjjjjjjjj hvorfor skal vi have ancelotti heller Bayer træner ham kan vi få gratis ancelotti er ikke meget offensivt han er defensivt så nej tak :)

Ancelotti stod for Chelsea, da de i 2009/2010 scorede 103 mål i PrL, som det første hold nogensinde.

Men okay, Mourinho er jo også defensiv, til trods for holdets rekord sidste år.

Det er da lige meget vis ancelotti kommer til Real Madrid flopper han Bayer træner er bedre end ancelotti

Gider du uddybe den vanvittige spådom?

Ja det vil jeg
han har slået alle tyske reakorder og han har vundet alt plus han kan vinde alt i denne sæson og ancelotti er defensivt og Real Madrid skal have en træner som er offensivt ikke en ny Mourinho type selvom Mourinho er en god træner ancelotti ville floppe i Real Madrid har sagt det :)

Synes nu ikke du har forklaret hvorfor han skulle floppe?
Det er sgu ikke nok at påstå, at det er fordi han er defensiv, for det passer ikke engang.

Okey han er defensivt og Real Madrid ville ikke have en Mourinho type og det vil du heller ikke han ville floppe fordi han er defensivt jeg vil have træner som er offensivt og det er Bayer træner vi ville vinde den 10 cl og la liga og cop del Rey og super cup :)

Ancelotti har ikke en defensiv tilgang til fodbold, tværtimod :) Chelsea spillede faktisk rigtig underholdne fodbold under Ancelotti. Som han selv udtalte den gang, vi spiller "Playstation bold" og det må man sige de gjorde, klart PL's mest underholde hold. Ja og 103 mål i PL taler for sig selv. Tror ikke du behøver være bange for at vi kommer til at spille kedeligt hvis han bliver træner. Personligt er han heller ikke mit første valg, men jeg tror ikke vi skal være så ked af hvis det bliver ham :)

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #28 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Pérez-plan: Ancelotti præsenteres 3. juni

Real Madrid 7 skrev:

Bismo skrev:

Ung knægt
Jeg er en pige

Så kan jeg bedre forstå det..

13 år 2 måneder siden #29 af Raul-Madrid
Hahaha klasse afslutning på debatten :D

RAUL!!!!

13 år 2 måneder siden #30 af Real Madrid 7

Brylle skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Bismo skrev:

Ung knægt
Jeg er en pige

Du mener piger ikke har forstand på fodbold er det det du antyder
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista

13 år 2 måneder siden #31 af JimmyBroe

Brylle skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Bismo skrev:

Ung knægt
Jeg er en pige

Paaaas nu på Brylle, sådan noget må du sgu ikke sige/skrive offentligt det ender altid i råben og skrigen.
Undgå fremover at gå ned af "kritisk overfor ligestillings stien" og du vil blive sparet for mange diskussioner. Blot et godt råd fra en madridista buddy:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

13 år 2 måneder siden #32 af JSaxtorph

Real Madrid 7 skrev:

Brylle skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Bismo skrev:

Ung knægt
Jeg er en pige

Du mener piger ikke har forstand på fodbold er det det du antyder

Nu har jeg fulgt en del af dine posts herinde efterhånden - af ren nysgerrighed, hvor gammel er du?

13 år 2 måneder siden #33 af El_Juan

Siempre Madrid skrev: Mon ikke José Ángel Sánchez fastholdes i en rolle som forhandler af spillere. Der findes jo knapt hans lige i Europa.

Zidane kunne jeg sagtens forestille mig som assistent for Ancelotti eller måske som chef for La Fábrica. Her står Real Madrid Castilla jo over for en genopbygning, i og med at man mister stort set et helt hold (sådan ser det ud).

Jeg tror ikke der kan herske nogen tvivl om, at José Ángel Sánchez bliver i sin rolle. Jeg tror dog ikke det udelukker ansættelsen af en sportsdirektør (fodbolddirektør). Vel at mærke hvis Carletto ikke ønsker en lignende rolle som Mourinho har haft.

Her til aften kan jeg læse AS' nyhed om, at Zidane netop skal være tiltænkt en rolle som sportsdirektør. Jeg formoder det betyder, at han vil komme til at arbejde tæt sammen med Ancelotti og José Ángel Sánchez, ligesom han vil blive stærkt involveret i forhold til La Fábrica, som du selv nævner.

Vi må se. Jeg tror det kunne være en god løsning. Men jeg håber samtidig inderligt, at man kan lokke Raúl tilbage som Ancelottis assistent!

13 år 2 måneder siden #34 af Real Madrid 7
Hvorfor Real hvorfor jeg vil ikke have ancelotti han er defensivt jeg fik af ved af min ven at han er en god træner men han spiller meget defensivt jeg håber inderligt at Madrid finder en træner som brænder for det

13 år 2 måneder siden #35 af Hugol
Hvis vi får et samarbejde op at kører med Zidane, så er vi for alvor på rette vej.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 2 måneder siden #36 af madrid2000

Real Madrid 7 skrev: Hvorfor Real hvorfor jeg vil ikke have ancelotti han er defensivt jeg fik af ved af min ven at han er en god træner men han spiller meget defensivt jeg håber inderligt at Madrid finder en træner som brænder for det

Kan du ikke bruge færre punktummer og kommaer?

Leveret af Kunena Forum