Alberto Toril i kamp nr. 150 i aften

13 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Alberto Toril står i aften i spidsen for et La Fábrica-hold for 150. gang, når Real Madrid Castilla på udebane møder Lugo på Estadio Ángel Carro.

Toril kom til Real Madrid i 2008, hvor han i starten indgik i planlægningen af træningen i La Fábrica, men han blev senere træner for Juvenil A, som han førte til det spanske mesterskab. Herefter blev han træner for Real Madrid C, inden han overtog Real Madrid Castilla i anden turneringshalvdel i 2010/11 i La Segunda B på et tidspunkt, hvor holdet var i store vanskeligheder.

På en flot slutspurt var Real Madrid Castilla dog tæt på at nå med i playoff-kampene, men det måtte vente til året efter, hvor man først vandt sin gruppe suverænt og herefter pulveriserede Cádiz i en kamp om oprykning, inden man vandt mesterskabet for La Segunda B-hold med en samlet sejr på 6-0 over Mirandés.

I sine hidtidige 149 kampe i La Fábrica har Alberto Toril vundet 97 kampe, spillet 29 uafgjorte og tabt 23 kampe og hans hold har samlet scoret 354 mål.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #2 af Vildfaren
Han har sgu gjort det godt.

Når han får bedre styr defensiven, bliver han en uhyggelig god træner.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

• Naldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #3 af Naldo
Besvaret af Naldo på emne Alberto Toril i kamp nr. 150 i aften
Nogen der har et kvalificeret bud på hvor stort et trænertalent Toril er? Hvor skal han hen efter Castilla, hvor langt kan han nå og er han en kommende træner for førsteholdet?

13 år 7 måneder siden #4 af Hugol
Hvordan tror i at Castilla ender? De har haft det svært i år, men godt at se Jesé er i form.

Efter man mistede Carvajal/Joselu og Morata samt Nacho blev en del af første holds truppen, synes jeg ikke Castilla har været det samme hold. Men man må håbe de holder sig i anden div.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 7 måneder siden #5 af Siempre Madrid
De skal nok klare sig i næstbedste række og jeg synes ikke rigtig at det tæller som en undskyldning, at de tre spillere ikke kommer i kamp for holdet, for det har man trods alt vidst siden sæson-start. Toril kan fra tid til anden gøre brug af Nacho og Morata og ellers må han gøre brug af andre gode spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 7 måneder siden #6 af Hugol
Jeg er også sikker på at næste kuld er med til at holde os i 2 div endnu en sæson hvis vi holder den hjem i denne. Vi skal dog også se på, at vi også kommer til at miste nogle spillere til næste sommer pga alder og dygtighed. Så håber ik holdet bliver fuldstændig svækket.

Har valgt at takke af på forum!

• Bugge
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #7 af Bugge
Besvaret af Bugge på emne Alberto Toril i kamp nr. 150 i aften
Det er svært at sige, hvor god Toril egentlig er, synes jeg i hvert fald. Han har haft en række store talenter til rådighed - og brugt dem godt, men igen, så er det kun talenter. Det er (forestiller jeg mig) noget helt andet at skulle træne verdensstjerner og rutinerede spillere og udnytte deres kvaliteter korrekt, end det er at træne unge spillere, der endnu ikke er slået rigtigt igennem. De kampe jeg har set med ham/dem synes jeg at angrebsspillet fungerer ret godt, og som nævnt får han som regel det bedste ud af Jese (når Jese ikke sparker modstanderen ned selvfølgelig), men defensiven har godt nok være tvivlsom i mange situationer. Tror dog de holder sig i Segunda, med forhåbning om en midterplacering.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved Bugge.

Leveret af Kunena Forum