Coentrao synes på vej væk

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Meget tyder på, at Fabio Coentrao ikke er at finde i Real Madrid i den kommende sæson.

I et interview med portugisiske O Jogo, fortæller den stærke back, at han ikke føler sig ønsket i klubben:

- Siden første dag har det virket som om, at de ikke ønsker mig her. Hvis de ikke er tilfredse med mig, er der ikke noget problem, for så finder vi en løsning.

Real Madrid betalte i sin tid 30 mill. € for Coentrao, som kom fra Benfica og hans nye destination kan måske blive Chelsea. I hvert fald synes José Mourinho interesseret i at hente ham til klubben og der tales om et bud på 18 mill. €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Coentrao synes på vej væk
Jeg vil anbefale et salg. Vi har Marcelo, Nacho, Arbeloa og Casado som jeg fortrækker uanset hvad. Jeg bryder mig ikke om ham som spiller, og han har ikke leveret varen for de penge man har købt ham for. Rejs endelig !

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

13 år 2 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Hvis man nu skal være helt seriøs, så har han spillet en rigtig god sæson og efter min mening er han fuldt på niveau med Marcelo og selvfølgelig 2, 3 og 4 niveauer over Nacho og Casado. Han er trods alt fast mand på Portugals landshold, mens Casado er......hvad?

Planerne ser efterhånden ud til at være, at Arbeloa rykkes over som gardering for Marcelo på venstre back, mens Carvajal og måske Lichtsteiner skal dække højre back.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 2 måneder siden #4 af Siempre fiel
Coentrao har haft en fin sæson på niveau med Marcelo, men når begge er fit og i form er Marcelo efter min mening en klasse bedre og gør hele holdet bedre. Afsted med Coentrao - synes jeg er det helt rigtige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 2 måneder siden #5 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Coentrao synes på vej væk
Er vel set komme, han har store disciplinære problemer ligesom i Benfica tiden. Fint vi får lidt ind for ham, marcelo og nacho, arbeloa kan fint tage over.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #6 af kavver
Besvaret af kavver på emne Coentrao synes på vej væk
Jeg kan faktisk slet ikke forstå, hvis han skal væk. Der er jo en grund til Marcelo ikke er kommet tilbage på holdet. De kampe Marcelo fik efter skaden, så han doven, tyk og langsom ud - stik modsat Coentrao, som altid giver sig 100% i alle kampe, både fysisk og mentalt. Man kan se han vil gøre alt for at vinde, hver kamp. Arbeloa er heller ikke i nærheden af at have samme offensive kvaliteter som Coentrao.

13 år 2 måneder siden #7 af rezamadridista
Marcelos topniveau er vel bedre end Coentraos topniveau.
Dog kan jeg godt lide at have den konkurrence mellem Coentrao og Marcelo på venstreback. Og med Carvajals ankomst, så bliver det lækkert med konkurrence mellem ham og Arbeloa ude på højrebacken.

Nacho ser jeg stadig som tredjevalg ´(ligemeget hvad for en back vi snakker om). Som midterforsvar kan man godt have ham som anden valg, hvis Pepe altså tager afsted.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 2 måneder siden #8 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Coentrao synes på vej væk
Coentrao er ikke verdens bedste venstreback på sine bedste dage, men det er Marcelo...... med afstand! Det er immervæk en kontrast at forholde sig til. Marcelo gør endvidere Cristiano til en bedre spiller.

Coentrao må gerne finde sig en ny destination. Real Mardrid er ganske godt dækket ind, som Hugol også nævner, om end Casado er ligegyldig i denne sammenhæng.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios

13 år 2 måneder siden #9 af rezamadridista
Marcelo på topniveau er en af verdens bedste, top 3 måske.

Jeg kan også huske, at Ashley Cole (som ses af mange som den bedste venstreback) twittede, efter Man City kampen, at Marcelo er den bedste i verden på sin position.

Så jeg forstår ikke hvordan du kan skrive "med afstand"

13 år 2 måneder siden #10 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Coentrao synes på vej væk

rezamadridista skrev: Marcelo på topniveau er en af verdens bedste, top 3 måske.

Jeg kan også huske, at Ashley Cole (som ses af mange som den bedste venstreback) twittede, efter Man City kampen, at Marcelo er den bedste i verden på sin position.

Hvem er de to andre?

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #11 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Coentrao synes på vej væk
Marcelo VAR god, efter skaden har han slet slet ikke været oppe på samme niveau som før. Coentrao har derfor været første valg.

Dog synes jeg slet ikke at Coentrao er god nok. Har har sine momenter, men han er ikke god nok til Real. Der skal hentes en ny, hvis han bliver sendt afsted, for som sagt synes jeg heller ikke at Marcelo er god nok for tiden. Men jeg håber da han kan komme tilbage og dominere den plads.

13 år 2 måneder siden #12 af rezamadridista

Daniel skrev:

rezamadridista skrev: Marcelo på topniveau er en af verdens bedste, top 3 måske.

Hvem er de to andre?

Personligt synes jeg det er Ashley Cole, Alba og Marcelo. Jeg vil også understrege at det er på topniveau jeg snakker om, med hensyn til kontinuitet, så ved jeg ikke helt, men de tre nævnte på topniveau er vel set som verden bedste.

Det er også lidt ligemeget hvem jeg har på top 3, det vigtige er at jeg har Marcelo (i sine gode dage) i top 3, hvor du så skrev at han ligefrem var langt fra.

Leveret af Kunena Forum