Coentrao synes på vej væk
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Meget tyder på, at Fabio Coentrao ikke er at finde i Real Madrid i den kommende sæson.
I et interview med portugisiske O Jogo, fortæller den stærke back, at han ikke føler sig ønsket i klubben:
- Siden første dag har det virket som om, at de ikke ønsker mig her. Hvis de ikke er tilfredse med mig, er der ikke noget problem, for så finder vi en løsning.
Real Madrid betalte i sin tid 30 mill. € for Coentrao, som kom fra Benfica og hans nye destination kan måske blive Chelsea. I hvert fald synes José Mourinho interesseret i at hente ham til klubben og der tales om et bud på 18 mill. €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Planerne ser efterhånden ud til at være, at Arbeloa rykkes over som gardering for Marcelo på venstre back, mens Carvajal og måske Lichtsteiner skal dække højre back.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- kavver
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dog kan jeg godt lide at have den konkurrence mellem Coentrao og Marcelo på venstreback. Og med Carvajals ankomst, så bliver det lækkert med konkurrence mellem ham og Arbeloa ude på højrebacken.
Nacho ser jeg stadig som tredjevalg ´(ligemeget hvad for en back vi snakker om). Som midterforsvar kan man godt have ham som anden valg, hvis Pepe altså tager afsted.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Coentrao må gerne finde sig en ny destination. Real Mardrid er ganske godt dækket ind, som Hugol også nævner, om end Casado er ligegyldig i denne sammenhæng.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jeg kan også huske, at Ashley Cole (som ses af mange som den bedste venstreback) twittede, efter Man City kampen, at Marcelo er den bedste i verden på sin position.
Så jeg forstår ikke hvordan du kan skrive "med afstand"
rezamadridista skrev: Marcelo på topniveau er en af verdens bedste, top 3 måske.
Jeg kan også huske, at Ashley Cole (som ses af mange som den bedste venstreback) twittede, efter Man City kampen, at Marcelo er den bedste i verden på sin position.
Hvem er de to andre?
- Redondo
- Gæst
-
Dog synes jeg slet ikke at Coentrao er god nok. Har har sine momenter, men han er ikke god nok til Real. Der skal hentes en ny, hvis han bliver sendt afsted, for som sagt synes jeg heller ikke at Marcelo er god nok for tiden. Men jeg håber da han kan komme tilbage og dominere den plads.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev:
rezamadridista skrev: Marcelo på topniveau er en af verdens bedste, top 3 måske.
Hvem er de to andre?
Personligt synes jeg det er Ashley Cole, Alba og Marcelo. Jeg vil også understrege at det er på topniveau jeg snakker om, med hensyn til kontinuitet, så ved jeg ikke helt, men de tre nævnte på topniveau er vel set som verden bedste.
Det er også lidt ligemeget hvem jeg har på top 3, det vigtige er at jeg har Marcelo (i sine gode dage) i top 3, hvor du så skrev at han ligefrem var langt fra.