Coentrao synes på vej væk
rezamadridista skrev:
Daniel skrev:
rezamadridista skrev: Marcelo på topniveau er en af verdens bedste, top 3 måske.
Jeg kan også huske, at Ashley Cole (som ses af mange som den bedste venstreback) twittede, efter Man City kampen, at Marcelo er den bedste i verden på sin position.
Hvem er de to andre?
Personligt synes jeg det er Ashley Cole, Alba og Marcelo. Jeg vil også understrege at det er på topniveau jeg snakker om, med hensyn til kontinuitet, så ved jeg ikke helt, men de tre nævnte på topniveau er vel set som verden bedste.
Det er også lidt ligemeget hvem jeg har på top 3, det vigtige er at jeg har Marcelo (i sine gode dage) i top 3, hvor du så skrev at han ligefrem var langt fra.
Ja, jeg mener, at Marcelo med afstand er verdens bedste venstreback på sine bedste dage. Denne sæson kan ikke bruges, som et sammenligningsgrundlag for brasilianerens reelle niveau!
Marcelo er en spiller Real Madrid har savnet i indeværende sæson..... Han er et uundværligt aktiv!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev:
rezamadridista skrev:
Daniel skrev:
rezamadridista skrev: Marcelo på topniveau er en af verdens bedste, top 3 måske.
Jeg kan også huske, at Ashley Cole (som ses af mange som den bedste venstreback) twittede, efter Man City kampen, at Marcelo er den bedste i verden på sin position.
Hvem er de to andre?
Personligt synes jeg det er Ashley Cole, Alba og Marcelo. Jeg vil også understrege at det er på topniveau jeg snakker om, med hensyn til kontinuitet, så ved jeg ikke helt, men de tre nævnte på topniveau er vel set som verden bedste.
Det er også lidt ligemeget hvem jeg har på top 3, det vigtige er at jeg har Marcelo (i sine gode dage) i top 3, hvor du så skrev at han ligefrem var langt fra.
Ja, jeg mener, at Marcelo med afstand er verdens bedste venstreback på sine bedste dage. Denne sæson kan ikke bruges, som et sammenligningsgrundlag for brasilianerens reelle niveau!
Marcelo er en spiller Real Madrid har savnet i indeværende sæson..... Han er et uundværligt aktiv!
Ja okay, godt nok synes jeg at udsagnet "we can agree to disagree" bliver brugt alt for meget, men synes nu den passer godt her :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Evra og Cole's dage er talte. Marcelo og Alaba er klart de 2 bedste backs af de 3.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Jeg vil anbefale et salg. Vi har Marcelo, Nacho, Arbeloa og Casado som jeg fortrækker uanset hvad. Jeg bryder mig ikke om ham som spiller, og han har ikke leveret varen for de penge man har købt ham for. Rejs endelig !
Støtte do manden han har brug for det :) men marcelo var skade så spillede contarao fantastik så jeg vil ikke høre i siger han er dårlige
Virker umoden, men han vil efterhånden han bliver ældre udvikle sig, så at sælge ham er måske det samme som at sælge et stort talent for så at skulle ud og købe en anden som man ikke kender...lyder lidt sindsygt, men med alle dem der udfra rygter er på vej væk fra Real Madrid, der grænser det hele sig vel også til at være lidt sindsygt....