Casemiro fortsætter i Real Madrid

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid har formået at forhandle sig til en ny og forbedret betalings-aftale på Casemiro, som dermed ser ud til at fortsætte i klubben.

Den nye aftale med Sao Paolo betyder, at Real Madrid skal betale en sum på maksimalt 6 mill. €, som fordeles i fire rater.

Den 21-årige midtbanespiller underskriver en kontrakt af fem års varighed.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af M_linding
Sommerens første gode nyhed!

Dejligt;)

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #3 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Casemiro fortsætter i Real Madrid
Som Castilla spiller eller er han gardering for Khedira?

13 år 2 måneder siden #4 af Dios

M_linding skrev: Sommerens første gode nyhed!

Dejligt;)

Kender du til noget jeg ikke gør? Han har godt nok ikke imponeret mig på nogen måde, og så er han fandens tung og langsom.
Og var han et sådan stort talent, som han bliver gjort til, så ville han ikke starte på Castilla holdet, men være en fast del af førsteholdstruppen. Men kan du give dit besyv med, hvorfor det er en god handel?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

13 år 2 måneder siden #5 af Hugol
Ja jeg forstår heller ikke Casemiro handlen. Det virker helt omsonst. Men det kan jo være at han bliver den nye Makelele :-)
Så er der mange andre spillere der har imponeret meget mere end Casemiro.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #6 af Realmadrid94
Hold nu mund Dios. Nu har jeg et forbedret Castilla-hold i Fifa! Please dont go Jese haha. :D
Til det seriøse: han er ekstrem tung i røven. Hans speed minder en smule om Van Buyten? Hvis Carlo ser en fremtid med ham, som aflaster for midtbanespillerne, er det i orden. Ellers må han være glad nok for, at jeg bruger ham i Fifa. :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 2 måneder siden #7 af Dios

Realmadrid94 skrev: Hold nu mund Dios. Nu har jeg et forbedret Castilla-hold i Fifa! Please dont go Jese haha. :D
Til det seriøse: han er ekstrem tung i røven. Hans speed minder en smule om Van Buyten? Hvis Carlo ser en fremtid med ham, som aflaster for midtbanespillerne, er det i orden. Ellers må han være glad nok for, at jeg bruger ham i Fifa. :D

Haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #8 af M_linding

Dios skrev:

M_linding skrev: Sommerens første gode nyhed!

Dejligt;)

Kender du til noget jeg ikke gør? Han har godt nok ikke imponeret mig på nogen måde, og så er han fandens tung og langsom.
Og var han et sådan stort talent, som han bliver gjort til, så ville han ikke starte på Castilla holdet, men være en fast del af førsteholdstruppen. Men kan du give dit besyv med, hvorfor det er en god handel?

Det jeg har set til ham, har været ganske lovende - selvom han kan virke lidt tung i røven;) Og så er han en type, som jeg synes vi har brug for at have i truppen.

Man kan jo fortolke hans forløb i Real Madrid som man vil. Men det er vel ikke nødvendigvis en falliterklæring, at han startede et 1/2 år på Castilla, hvor man så ham grundigt an, inden man besluttede at hente ham. Og Casemiro spillede sig også lynhurtigt på holdet, og fik derefter debut for førsteholdet.

Mit kendskab til ham er stadig begrænset, da jeg primært har set ham spille, på dårlige streams. Men dem som kender ham bedst, har haft alle muligheder for at teste ham 100 % grundigt, og de har altså valgt at tro på ham. Vi kan jo evaluere om 7 måneder....;)
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved M_linding.

Leveret af Kunena Forum