Carvalho skifter til Monaco

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ricardo Carvalho har i dag underskrevet en kontrakt af et års varighed med AS Monaco, hvor han får option på yderligere et år.

Den 35-årige portugiser har kontrakt-udløb med Real Madrid denne sommer og han tog i går til Monaco for at gennemgå det obligatoriske lægetjek og i dag har han så underskrevet sin nye kontrakt.

Den nyrige franske oprykkerklub har allerede hentet to andre spillere og i de kommende dage ventes et nyt trekløver fra Spanien, nemlig Carvalhos holdkammerat, Coentrao, samt Falcao og Victor Valdés.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Carvalho skifter til Monaco
Dejligt. Men når man tænker på den kaliber spillere Monaco ellers har hentet, så er jeg overrasket over at de overhovedet vil have Carvalho?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 2 måneder siden #3 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Carvalho skifter til Monaco

Jaken skrev: Dejligt. Men når man tænker på den kaliber spillere Monaco ellers har hentet, så er jeg overrasket over at de overhovedet vil have Carvalho?

Tja men de kan trods alt ikke hente verdensklasse spillere til alle pladser, og Carvalho har da gjort det ok de gange han har været på banen i denne sæson. Plus at de for ham kvit og frit. Jeg forstår det udemærket, han kommer med en kæmpe erfaring og måske har han en god sæson endnu? Hvem ved? Jeg håber han for succes i Monaco, og tjener lidt penge til pensionen.:P

Men en anden ting, jeg håber sgu at Kaka smutter med ham. Monaco er sikkert (som en af de få) villige til at betale hvad han måtte koste, og så slipper Real for at betale hans kæmpeløn. Win win.:D

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum