Navas foretrækker Real Madrid

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Sevillas lynhurtige kantspiller, Jesús Navas, meldes på vej væk fra klubben og angiveligt har Manchester City budt 30 mill. € for ham.

Men Navas synes mere indstillet på at skifte til Real Madrid og det har han ladet Sevilla vide gennem sin repræsentant i Bahía-koncernen, Margarita Garay, som varetager hans interesser. Hun holdt i forleden møde med Sevillas sportsdirektør, Monchi, som blev bedt om at sætte alle forhandlinger i bero, mens man afventer et eventuelt tilbud fra Real Madrid.

Her skal man dog først have genvalgt Florentino Pérez, hvilket formentlig sker allerede i den kommende weekend, hvis der som ventet ikke stiller nogen modkandidater op og det betyder, at Real Madrid allerede fra den kommende uge kan få afklaret, hvem der skal være holdets nye træner og dermed få afklaret om Jesús Navas er et muligt emne.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #2 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Navas foretrækker Real Madrid
Hvor jeg dog ikke håber at man henter ham. Har aldrig set det vilde i ham. Han er næsten lige så etbenet som Di Maria, og faktisk ikke bedre i mine øjne. Han trækker altid til baglinjen og forsøger på indlæg. Ellers tak siger jeg.

13 år 2 måneder siden #3 af mortenj
Han er slet ikke god nok.. Kan være han havde potentialet for et par sæsoner siden men han har ganske enkelt ikke udviklet sig tilstrækkeligt til at kunne spille for Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

13 år 2 måneder siden #4 af Real Madrid 7

mortenj skrev: Han er slet ikke god nok.. Kan være han havde potentialet for et par sæsoner siden men han har ganske enkelt ikke udviklet sig tilstrækkeligt til at kunne spille for Real Madrid.

Ja du har ret og der er heller ikke plads til ham i Real Madrid

13 år 2 måneder siden #5 af JesperA
Lider han i øvrigt ikke også af ekstrem hjemve og angstanfald? Jeg har da hørt at det skulle have været medvirkende til hans lidet prangende landsholdskarriere, samt at han aldrig er kommet videre end Sevilla.

Det er lidt det samme som med Cazorla og Silva i mine øjne, den reelle interesse burde have været der for 3-4 år siden, men nu er det ikke længere aktuelt.

Leveret af Kunena Forum