Zidane skal sikre Bale og Cristiano Ronaldo

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Zinedine Zidane arbejder angiveligt allerede nu i kulissen på at sikre Florentino Pérez to vigtige spillere til den kommende sæson.

Den første er allerede i klubben og det er naturligvis Cristiano Ronaldo, som skal udstyres med en ny kontrakt og her skal Zidane overbevise den portugisiske stjerne om de sportslige udfordringer i klubben, hvor han bliver en afgørende nøglefigur i det kommende projekt.

Den økonomiske del af den nye kontrakt kommer Real Madrids indflydelsesrige José Ángel Sánchez til at stå for og det er planen, at han skal have en kontrakt-forlængelse frem til 2018 og en lønstigning fra 9,5 mill. € til 15 mill. €.

Den anden store udfordring for Zinedine Zidane bliver at overbevise Tottenham om, at man skal sælge Gareth Bale til Real Madrid og her venter en lang og hård forhandling, men engelsk presse mener at vide, at Real Madrid er klar til at betale 70 mill. € for den walisiske kantspiller og at man vil forsøge at få handlen i stand i løbet af omkring 2 uger.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #2 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Zidane skal sikre Bale og Cristiano Ronaldo
£60 m og Chicharito for Cristiano? Det håber jeg ikke er sandt!

13 år 2 måneder siden #3 af Real Madrid 7

Redondo skrev: £60 m og Chicharito for Cristiano? Det håber jeg ikke er sandt!

Det er slet ikke sandt fordi Perez sagde han vil forlænge med Ronaldo så jeg tror sgu ikke på det

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #4 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Zidane skal sikre Bale og Cristiano Ronaldo

Real Madrid 7 skrev:

Redondo skrev: £60 m og Chicharito for Cristiano? Det håber jeg ikke er sandt!

Det er slet ikke sandt fordi Perez sagde han vil forlænge med Ronaldo så jeg tror sgu ikke på det

Nej, der er så mange rygter kastet rundt for tiden. Men hvad jeg tror der er sandt er at United har tilbudt Nani og en sum penge for Ronaldo.

13 år 2 måneder siden #5 af Bismo
Madrid vil aldrig gå med til at sælge Ronaldo med mindre spilleren forlanger et salg og slet ikke er til at tale med. Det bliver nok ikke et problem at forlænge med ham, hvis den rette manager manager kommer til og han får lidt mere i løn. Efter at have fået så få trofæer i sin tid i Madrid, er han stadig sulten efter succes. Han virker ikke som typen, der ville forlade et projekt uden rigtigt at have nået sine mål (CL trofæ, Ballon D'or med Madrid osv.).

Med Neymar og Bale bliver den Spanske Liga det klart mest interessante i Europa i år, hvilket jeg også tror spiller en stor rolle i hans valg af klub.

Det er mere sandsynligt, at United køber Modric. Håber ikke at Perez er dum nok til at lade ham gå!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Bismo.

Leveret af Kunena Forum