Boquete vil gerne til Real Madrid Femenino

1 måned 1 uge siden #1 af Administrationen
CD Tacón kan...

Vero Boquete

CD Tacón kan måske blive forstærket med en af de bedste spanske spillere, nemlig Vero Boquete, som til daglig spiller for Utah Royals i den amerikanske liga.

Hun har så småt hjemve efter 10 år i udlandet og i et interview med Golaza de Mañana, gentager hun sit råb til Florentino Pérez om at hente hende hjem til den spanske Liga Iberdrola:
- Hvem ville ikke gerne være en del af Real Madrid Femenino. Jeg er klar, hvis de mangler en. Min telefon er tændt, men ingen har ringet til mig. Jeg vil gerne vende tilbage til Spanien og enhver spiller vil gerne til en af de store klubber. Jeg ville blive Galáctica, selv om der allerede er store spillere der. Det vigtigste er, at der nu er et Real Madrid Femenino og det vil styrke sporten.

CD Tacón, som i næste sæson, skifter navn til Real Madrid Femenino, er i øjeblikket næstsidst i Liga Iberdrola.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #2 af BBB
Hvorfor er det, at der kun rygtes nomadespillere til klubbens hold? Hvad er der galt med spillere, som har haft lidt kontinuitet i deres karriere? Nu må Florentino op med læderet og købe noget guld, hvis det her projekt skal være seriøst.

1 måned 1 dag siden #3 af BBB
www.bt.dk/fodbold/trods-massiv-bundeslig...-snarligt-klubskifte

BT spekulerer i Chelsea, fordi hendes kæreste spiller der, men kæresten har også kontraktudløb i juni 2021. Der er knap så meget lykkerider over de to, og samtidig vil det være en kæmpe signing.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.