David Aznar fortsætter sandsynligvis som Femenino-træner

2 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid Femenino har...

Real Madrid Femenino har haft en fremragende sæson og i den forgangne weekend sikrede man sig en plads i kvalifikationen til Champions League.

En stor del af æren tilskrives træner David Aznar og det betyder, at han sandsynligvis også står i spidsen for holdet i den kommende sæson. Der mangler dog fortsat to kampe mod Santa Teresa og Granadillo Tenerife og får man fuld gevinst i de kampe, bliver man toer i Liga Iberdrola og det giver en lettere vej til Champions League.

Via andenpladsen skal man nemlig blot gennem en enkelt kvalifikations-runde med kampe ude og hjemme, mens man via tredjepladsen først skal gennem en miniturnering med semifinaler og finale, inden man eventuelt er klar til kvalifikations-runden.

David Aznar har dog sæsonen igennem haft godt styr på tropperne og selv om han har været udskældt undervejs, så ligner det mere og mere en fortjent forlængelse af samarbejdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 9 måneder siden #2 af 9eren
Fortjent. Han er fandme også en dygtig træner.
Jeg har virkelig haft en glæde af at opleve hans træning på tæt hold. Og så har jeg deltaget i han træning. Damn

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #3 af Administrationen
​Kaldte han dig Hugoline?

;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 9 måneder siden #4 af 9eren
Hahaha. Nej det var på et yndlinge hold for mænd. Jeg var i øvrigt helt gennemført elendig i de fleste øvelser han lavede.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce