Italiensk presse: Real Madrid har Galáctica-indkøb klar
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Ifølge italiensk presse har Real Madrid gjort klar til et Galáctica-indkøb til sommer.
I hvert fald melder journalisten Fabio Gatto, at Real Madrid Femenino har sikret sig den unge midtbanespiller, Lena Oberdorf, i Wolfsburg, hvor man netop har hentet danske Sofie Svava.
Netop de to spillere har udvekslet beskeder på de sociale medier, som tolkes som et snarligt gensyn i den spanske hovedstad
Den 20-årige Lena Oberdorf blev i 2020 kåret som bedste unge talent i verden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja. Og det er pisse dejligt, du.Matamoro post=145349 skrev: Er der overhovedet nogen der interesserer sig for Real Madrids damehold
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Nyheder om Real Madrid Femenino er kommet for at blive. Lev med det eller pil af.
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Jeg gik på den, og var meget spændt på nye rygter, klik, Ahh, OK nicee, skuffet, videre...
Nu du selv nævner overskriften, så står der jo faktisk Galactica i overskriften, hvilket indikerer, at det er Femenino.Thomaskjensen post=145354 skrev: Fint og helt OK at få info om damerne, specielt nu der er Danskere i truppen, men jeg er enig i at et tag i overskriften skulle være en forbedring, ellers virker det bare som EB eller Bold.dk 100% klick-bait.
Jeg gik på den, og var meget spændt på nye rygter, klik, Ahh, OK nicee, skuffet, videre...
I overskriften står Galactica. Det indikerer kvindefodbold.Zamorano post=145352 skrev: Det ville være lækkert med et tag i hver artikel og så en mulighed filtrere de tags fra, som man ikke interesserer sig for.
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Tak for info, nu er jeg super tilfreds igen :)
Malthe gør 200%!Matamoro post=145349 skrev: Er der overhovedet nogen der interesserer sig for Real Madrids damehold
Det er egentlig Malthes snak i podcasten, der får mig til at kunne følge med på kvindesiden, hvilket er ret fedt.
Malthe er Danmarks bedste formidler af Real Madrid Femenino. Og det er faktisk slet ikke tæt. Vi er heldige med at have ham med i folden. Jeg sender rosen videre, BBB.BBB post=145406 skrev:
Malthe gør 200%!Matamoro post=145349 skrev: Er der overhovedet nogen der interesserer sig for Real Madrids damehold
Det er egentlig Malthes snak i podcasten, der får mig til at kunne følge med på kvindesiden, hvilket er ret fedt.