- Forum
- Madridista.dk
- Real Madrid Femenino
- Officielt: Caroline Møller Hansen forlænger med Real Madrid Femenino
Officielt: Caroline Møller Hansen forlænger med Real Madrid Femenino
24-årige Caroline Møller Hansen stod til at forlade Real Madrid denne sommer, hvor hendes kontrakt ville udløbe, men i går meldte klubben ud, at man er blevet enige med den danske angriber om en forlængelse af kontrakten.
Hun har således fået forlænget sin kontrakt frem til 2025, og det kommer efter en anden halvdel af den forgangne sæson, hvor hun fik spillet sig mere ind omkring holdet, dog uden at være en regulær starter.
Møller Hansen står til at stige i angrebshierarkiet, idét Real Madrid denne sommer siger farvel til holdets mest scorende spiller nogensinde, Esther González, mens Nahikari García også er gledet længere ud i periferien og blot startede inde i otte af 32 kampe i den forgangne sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Humanisten
- Junior bruger
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Har også selv været ude efter Lars Søndergaard, da jeg forstår ikke hans valg med udtagelserne samt opstillingerne. Det bliver godt for kvindelandsholdet at få ny landstræner. Dansk offensiv har været pivringe på det seneste. Stærkt, Møller!Humanisten post=163954 skrev: Jeg tror Caroline Møller Hansen er min nye yndlings Real Madrid-spiller. Hun er rimelig hardcore i sin kritik af landstræneren her: sport.tv2.dk/fodbold/2023-06-20-endelig-...n-ud-efter-traeneren