Toril: Spillerne leverede en stor indsats

1 år 2 måneder siden #1 af Benzeron
Real Madrid Femenino tog et stort skrift frem...

Real Madrid Femenino tog et stort skrift frem imod at komme længere end nogensinde før i Champions League, da man tirsdag aften besejrede Arsenal med 2-0 hjemme på Estadio Alfredo Di Stéfano.

Den bedrift blev cheftræner Alberto Toril spurgt ind til af Realmadridtv efterfølgende, og her følger hans ord:
- Vi spillede godt i første halvleg, og i anden halvleg måtte vi virkelig kæmpe, og vi udnyttede den chance, vi havde, til at score et mål. Det er et rigtig godt resultat, men vi skal fortsætte. Godt gået af spillerne, de gjorde det fantastisk og ydede en stor indsats. De præsterede virkelig godt i kampen, og det er vi glade for.

Toril fortsatte sin analyse:
- Jeg synes, at vi især i første halvleg, både spillemæssigt og som hold, var rigtig gode. Vi forstod virkelig godt, hvor rummene var. Vi lod dem komme fremad for at udnytte bagrummet, og de havde svært ved at justere presset. De satte os også under pres. De er fysisk stærke spillere, og vi vidste, at vi skulle kæmpe. I Champions League er disse kampe meget vigtige, og man skal vide, hvordan man spiller dem, da de indeholder mange små slag, og jeg synes, vi klarede det rigtig godt.

- Defensivt lavede vi nogle fejl til tider, men jeg synes, at i dagens kamp var de (spillerne, red.) rigtig gode. Vi tillod ikke for mange chancer, vi forsvarede rigtigt både centralt og på kanterne. Det var en stor holdindsats, og det var alt, vi kunne bede om. Nu skal vi slappe lidt af og forberede os til den næste kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af Redondo💖
Så jeg rigtig vandt de endelig over Barcelona 🤩

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum