Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!
Afstemning: Hvor lang snor skal Carlo have, før hans offensive, sprudlende fodbold skal skinne igennem?
| Til sæsonens afslutning? |
|
36 | 85.7% |
| Til vinterpausen? |
|
2 | 4.8% |
| En måned? |
|
3 | 7.1% |
| Fyr NU? |
|
1 | 2.4% |
| Antal stemmer: 42 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
Presset på en træner, findes ikke ikke større andetsteds end i Real Madrid. Snoren er sjældent lang for. En træner, og hvis ikke der leveres fra start, er vi fans, ikke for gode til, at ønske den siddende træner hen hvor peberet gror. Sådan er det i Real, og det vidste Carlo også inden han tog jobbet, det er en alt eller intet stilling. Så derfor skal man ikke have ondt af manden.
Det gælder som Real Madrid træner ikke blot om, at skrabe point ind på kontoen, der skal samtidigt spilles sprudlende fodbold, ellers bliver der fra de krævende fans piftet og råbt ned mod træneren. For sådan er det i Real Madrid!
Mange er utilfredse, men vil man af med Italieneren. Eller skal han have lov til, at opbygge sit nye hold og indføre sine taktikker hen over det næste år? Har Bernabeu tålmodigheden, har i tålmodigheden? Og hvor lang tid bør Carlo have før hammeren falder, er det en hel sæson? Til vinter pausen? En måned endnu? Eller blot et par kampe, før der skal kunne tydes drastiske ændringer (forbedringer)?
Stem og kom med en begrundelse.!
:)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Bobonation
- Gæst
-
Men jeg tror ikke at Ancelotti bliver nogen succes og jeg tror på at Toril bliver hans afløser.
Carlo skal have til slutningen af sæsonen, og gerne længere, medmindre noget bedre kommer forbi. Noget bedre ville for mig være Klopp. Alternativer hvis Carlo blev fyret og Klopp ikke er tilgængelig er for mig: AVB, Conte og ... Mou.
Jeg ved ikke om AVB kan omstille sig så hurtigt, og der gik rygter om hans mandskabsbehandling i Chelsea. Conte har kun bevist sig i Juve, og han har matchfixing-prædikatet klæbende til sig. Mou er kommet tilbage til sin drømmeklub, omend han ikke virker lykkelig i øjeblikket.
Jeg tror oprigtig talt først at en ny træner får en reel chance for at implementere et spilsystem 2018. Jeg elsker Cristiano, men sammen med Bale låser man spilsystemet rigtig meget ved at bruge dem. Hvem skal så lave målene når de ikke længere er i klubben? En angriber velsagtens. Så skal dagene fandme også være omme, hvor man argumenterer for at en angriber har en berettigelse i truppen fordi han får en kantspiller til at score flere mål - noget jeg i øvrigt aldrig har set et bevis på. Vi mangler Ruud van Nistelrooy/Lewandowski/Falcao/Zlatan-typen når Ronaldo og Bale forsvinder, og vi får endnu en træner. Det er bare ærgerligt, at vi skal spille nogle af Iscos, Carvajals og Varanes bedste år på at vente, og at vi samtidig smed en spiller som Özil væk. Hold nu op et hold som vi kunne have ellers.
Jeg forstår godt hvis det kan være foruroligende at se disse kampe, hvis man vel og mærket havde regnede med smuk fodbold fra start af. For vorherrebevares det har ikke altid været lige kønt, og jeg tager også mig selv i at sidde og råbe og skrige af Benzema, Ronaldo, Ramos, Pepe, Arbeloa, Carvajal osv. Men det er kun indtil at det går op for mig, at alt hvad spillerne er igang med på træningsbanen og i kampene er "nyt" for dem. Man er startet fra scratch med Ancelotti. Så må man tage det med, som der måtte komme af nedture, ellers har man sgu valgt forkert transferstrategi, og casted forkert træner, hvis man ville have ført kontrafodbolden videre.
Konklusion: Så længe at der, fremadrettet kan spores forbedringer på banen, så mener jeg 100% at Ancelotti skal have al den tid en sæson har at byde på. Om det bliver uden titler må tiden vise, så længe vi gør et hæderligt forsøg og det lysner på banen, så er jeg tilfreds.
Kald mig bare romantiker. :)
Jeg er her stadig XOXO
- falle
- Gæst
-
Jeg har intet problem med ikke at vinde ligaen i år, og det havde jeg det fint med lige siden Ancelotti blev ansat. Det er et enormt pres at jagte La Decima og ligaen i første sæson.
Derimod skal holdet have rykket sig siden 1. runde og til 38. runde, og hvis vi stadig bader rundt til den tid, så må Ancelotti pakke sammen.
Jeg er tilhænger af Mou (og hele pakken, som medfølger), og jeg vil være the Happy One såfremt han skulle vende 'hjem'.
- Pepe
- Gæst
-
Hvis vi nu skulle have en ny træner så skal det være Toril, vi har prøvet Capello , mourinho, nu ancelotti og andre med stor navn og cv uden succes.
Lade os nu for engangskyld ansætte en mand der kommer fra klubben, og lade ham får alt ansvar for det sportslig.
- Bobonation
- Gæst
-
Især efter en Pre-Season, hvor jeg var mere end (positivt) overrasket over Los Blancos spil under Ancelotti.
Men i sæsonen hidtil har det ikke været andet end skuffende.
Vi kan tage et kig på et hold som Everton, som har fået en ny manager, en helt ny midtbane og en ny angriber, og de bliver bare bedre og bedre for hver kamp.
Spillerne har hurtigt taget hans tanker og ideer til sig og de spiller noget virkelig effektivt og flot fodbold.
- falle
- Gæst
-
Pepe skrev: I snakker allerede om træner fyring osv osv, lad os nu give manden lidt tid.
Hvis vi nu skulle have en ny træner så skal det være Toril, vi har prøvet Capello , mourinho, nu ancelotti og andre med stor navn og cv uden succes.
Lade os nu for engangskyld ansætte en mand der kommer fra klubben, og lade ham får alt ansvar for det sportslig.
Går ikke ud fra at du har været fan af Real Madrid i lang tid.
falle skrev: Jeg svarede mod sæsonens afslutning.
Jeg har intet problem med ikke at vinde ligaen i år, og det havde jeg det fint med lige siden Ancelotti blev ansat. Det er et enormt pres at jagte La Decima og ligaen i første sæson.
Derimod skal holdet have rykket sig siden 1. runde og til 38. runde, og hvis vi stadig bader rundt til den tid, så må Ancelotti pakke sammen.
Jeg er tilhænger af Mou (og hele pakken, som medfølger), og jeg vil være the Happy One såfremt han skulle vende 'hjem'.
At man vil have The Psycho One tilbage forstår jeg simpelthen ikke. Han ødelagde klubbens værdier, talenter, omdømme og meget, meget mere.
Derudover skal vi vente til næste sommer, både for at give Ancelotti tid og for at give en eventuel ny træner en forsæson til at ryste holdet sammen. Afløsere kunne være Löw, Klopp, AVB, Benitez (håber det ikke, men det bliver snart hans tur) eller Conte.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Jeg er uenig i stort set alt det Carlo indtil videre har gjort, men han fortjener tid. Selv tror jeg ikke at hans måde at spille fodbold på vil føre os til så meget, hverken i den korte eller i den lange bane. Han mangler at indføre meget af der er nødvendigt for at vinde både ligaen og især CL, men jeg er villig til at give ham tid og ro.
Jeg kræver titler i denne sæson, men jeg forventer det ikke. Hvis vi intet vinder, og man ikke kan se forbedringer, så skal han fyres, 100%. Klopp bliver sikkert svær at lokke væk fra BVB, men det burde kunne lade sig gøre, selvom han har sagt at han bliver der indtil 2016. Löw's kontrakt med det tyske landshold udløber efter VM, så den bliver nem nok. Heynckes, (jeg ved ikke om han er helt færdig med at træne, men hvis han ikke er, så er han min favorit, og det var også ham jeg ville have til at starte med, og ikke Carlo.) og MÅSKE Wenger, jeg er lidt usikker. Jeg vil gerne se hvordan det kommer til at gå for ham og Arsenal i denne sæson. Det samme gælder for AVB.
Men men, hvis vi taber flere point i de kommende kampe, og så taber til både Juve den 23. oktober og til Barcelona den 27. oktober , så skal han fyres. Så går den ikke længere for mig. Tite fra Corinthians, som er tæt på en fyring der, tror jeg selv ville kunne gøre det godt i Madrid, men det er ret svært at bedømme trænere der kommer fra Sydamerika. Hans spillestil minder for mig meget om den vi så Bayern brugte sidste sæson.
Hvis vi til gengæld vinder de næste par kampe, og også mod Barcelona, så er vi højst to point bagud, og det kan sagtens hentes. Så ingen grund til at gå i panik, chancerne er der, hvis bare Ancelotti og truppen kan tage sig sammen.
- falle
- Gæst
-
baggins skrev: At man vil have The Psycho One tilbage forstår jeg simpelthen ikke. Han ødelagde klubbens værdier, talenter, omdømme og meget, meget mere.
Derudover skal vi vente til næste sommer, både for at give Ancelotti tid og for at give en eventuel ny træner en forsæson til at ryste holdet sammen. Afløsere kunne være Löw, Klopp, AVB, Benitez (håber det ikke, men det bliver snart hans tur) eller Conte.
Jeg var altså nu også enig i at beholde Ancelotti mindst sæsonen ud.
Og forklar venligst hvordan Mourinho ødelagde klubbens talenter? :)