Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!

Afstemning: Hvor lang snor skal Carlo have, før hans offensive, sprudlende fodbold skal skinne igennem?

Til sæsonens afslutning?
36 85.7%
Til vinterpausen?
2 4.8%
En måned?
3 7.1%
Fyr NU?
1 2.4%
Antal stemmer: 42
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
12 år 11 måneder siden #13 af baggins

falle skrev:

baggins skrev: At man vil have The Psycho One tilbage forstår jeg simpelthen ikke. Han ødelagde klubbens værdier, talenter, omdømme og meget, meget mere.
Derudover skal vi vente til næste sommer, både for at give Ancelotti tid og for at give en eventuel ny træner en forsæson til at ryste holdet sammen. Afløsere kunne være Löw, Klopp, AVB, Benitez (håber det ikke, men det bliver snart hans tur) eller Conte.

Jeg var altså nu også enig i at beholde Ancelotti mindst sæsonen ud.

Og forklar venligst hvordan Mourinho ødelagde klubbens talenter? :)

Ødelagde" er en stramning. Men han gav aldrig vores største talent, Jese, chancen. Samtidig skulle Nacho, Morata have haft flere chancer fra start og flere minutter. Derfor ødelagde han måske ikke talenterne, men han har bremset deres udvikling en smule.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #14 af Siempre fiel
Jeg har svaret indtil vinterpausen - dermed ik sagt at jeg mener han partout ska fyres til vinter hvis der ik spilles gudesmuk fodbold, men jeg synes at et halvt år er rigelig tid før man med rette ka forvente at han implementerer den spillestil han har lovet. Men det ska siges at jeg er mildt sagt noget tvivlende på at han ka gennemføre særlig meget - vurderet udfra at han stort set ik har sat en fod rigtigt indtil videre imo.

Marca har idag en liste med 15 ting hvor Ancelotti har fejlet eller hvor han i hvert fald har efterlad store, store tvivl efter sine første 100 dage som træner. Det mest utrolige er at de 15 ting ik engang fremstår sensationsprægede, men faktisk alle er issues som er reelle og jeg er mere eller mindre enig i samtlige 15 punkter. Det er lige fra det her med at Khedira ik bruges særlig meget i opstarten og dér virker som en mand der ik regnes med til startopstillingen, men pludseligt starter inde hver gang, til at Casemiro overrasker alle og gør det fremragende op til sæsonstart og så nærmest ik har set ét minuts spilletid. At Jesé og Morata næsten slet ik benyttes. At Higuaín sælges og Benzema trods sine elendigheder fortsat nyder enorm opbakning. At han nævnte sin optimale startellever før sæsonstart som inkluderede Carvajal og Modric, men når den første svære kamp er på programmet, så vælger han tekniske ubegavetheder som Arbeloa og Khedira i stedet. At Ronaldo trods en del mål lader til spillemæssigt at være hæmmet af at spille i Ancelottis system. At der skiftes MEGET defensivt ind i kampene før de er lukkede. Osv osv osv.

Jeg er i hvert fald skræmt og rystet over Carlos niveau indtil videre og med de senere års liga in mente - og med en kamp på Camp Nou om bare 3 runder - så ka mesterskabet være væk i oktober allerede - og så har vi altså balladen. Så ka man være nok så "voksen" i sin tilgang til tingene og mane til tålmodighed og sådan - men så er sagen bare sådan at helvede er løs igen igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, andreashn

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #15 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!
Det største problem er, at der ikke er et klart koncept. Normalt har jeg ikke problem med at give trænere tid, men er rimelig bekymret for det her Real-hold. Det er som om, man ikke kan finde ud af, hvilken formation der skal spilles, og spillerne løber hele tiden forvirret rundt.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #16 af falle
Besvaret af falle på emne Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!
Det største problem i øjeblikket er uden tvivl koncept, spillestil og ledelse. Blander man de tre ting sammen og kigger på spillet på banen, så ligner det rent faktisk at Real Madrid ingen træner har i øjeblikket.

Alt ser idéforladt ud.... :/

12 år 11 måneder siden #17 af raul7=kongen
7 kampe
5 sejre
1 uafgjort
1 nederlag

Derudover en perfekt optakt og en 1-6'er i CL.

Jeg er klar over, at det var et skidt nederlag i sidste uge, men betingelserne er heller ikke optimale, når man sælger en af holdets vigtigste brikker en uge inde i sæsonen, tilføjer en ny profil som ikke er i form, har Marcelo, Coentrao, Varane og Alonso skadede.

Dermed ikke sagt at Ancelotti har gjort det godt indtil nu, men jeg orker ikke engang sætte mig ind i, hvad der foregår i hovederne på folk, som vil have italieneren fyret nu. Det er på alle måder svært at tage helt seriøst.

EDIT:
Og misforstå mig nu ikke, jeg er heller ikke tilfreds. Jeg tror bare hovederne skal rulle andre steder end hos træneren. Vi har efterhånden haft en del store trænernavne under Perez. Sjovt nok har ikke én eneste præsteret optimalt. Det burde være stof til eftertanke.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, asp3200, Real Madrid, Dios, ZizouMo, JimmyBroe, andreashn, MMM

12 år 11 måneder siden #18 af Real Madrid
Til sæsonens afslutning?
Til vinterpausen?
En måned?
Fyr NU?

Really??

Hvad med at have en mulighed, der hedder til kontrakten udløber (tre år)...

Ancelotti er i følge mig den perfekte træner til Real Madrid - hvis man kigger henover de seneste 10 år, så har vi kun haft Mourinho, som har været en Real Manager træner værdig (ja, jeg er udemærket klar over, at Capello har været træner...), Ancelotti har endelig det man leder efter, og allerede nu (slutningen af septemer måned!!) er man klar på at afskede ham... de personer, der gerne vil af med Ancelotti, håber jeg er nogle personer, der står fast ved, at vi skal fyre trænere hver eneste år, hvis vi ikke få La Decima og/eller La Liga i hus. Hvis det stod til mig, så gav man Ancelotti en kontrakt over tre-fire år, hvor man ikke kunne fyre ham lige meget hvad. Det er så vanvittigt, at folk allerede nu begynder at kritisrere Ancelotti for ikke at være den rigtige til at føre klubben videre... Jeg håber altid på, vi vinder fodboldkampe, men det er ikke ensbytende med, det er verdens undergang, hvis vi taber fodboldkampe lige nu, faktisk vil jeg ikke have spor imod, at vi også taber El Classico, kommer i semifinalen i CL og måske taber finalen i copa del rey, hvis bare jeg ved, at vi satser på Ancelotti fremover. Nu må i simpelthen tage jer sammen. At skabe et fundament og et stærkt fodboldhold tager flere år, og hvis man forventer det sker fra dag et kommer vi ingen vegne...

Kunne blive ved med at skive i uendeligheder, men jeg stopper her...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, JimmyBroe, MMM

12 år 11 måneder siden #19 af JimmyBroe

Real Madrid skrev: Til sæsonens afslutning?
Til vinterpausen?
En måned?
Fyr NU?

Really??

Hvad med at have en mulighed, der hedder til kontrakten udløber...

Det ville jeg hjertens gerne ha oprettet osse, men der var "kun" muligehed for 4 svarmuligheder.:)

Men bortset fra det er jeg helt enig i hvad du ellers skriver, folk panikker fuldstændig, fordi vi med et nyt hold ikke vinder hver eneste kamp. Slap nu af altså giv hele holdet og Ancelotti en chance.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 11 måneder siden #20 af Siempre Madrid
Jeg er fuldstændig rolig, for vi har statistikken på vores side. Når vi har en italiensk træner, bliver vi mestre og sådan er det!

Mere alvorligt, så er jeg oprigtigt bekymret, for jeg kan ikke se antydningen af, hvor vi skal hen og jeg har endnu til gode at se en træner reagere fra bænken, når vi kommer bagud. Meget kan siges om José Mourinho, men han kunne virkelig skabe forandringen med sine udskiftninger og han turde tage en satsning med at pille forsvarere ud og sætte angribere ind.

Han skal naturligvis ikke fyres og han kan også fortsat dække sig ind under, at det tager tid at skabe forandring, som bliver besværliggjort af, at han ikke har haft alle mand til rådighed endnu. Men jeg frygter ærligt talt, at La Liga-sæsonen kan være slut om tre spillerunder!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #21 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!
Jeg har svaret en måned. Det er måske ikke meget, men spillet har jo været elendigt i samtlige kampe indtil videre.

Mourinho har aldrig været min kop te, og jeg var glad for at se ham forsvinde, men i det mindste havde han et spilkoncept og en plan for alle situationer, der kunne opstå i en kamp. Da Ancelotti sad forleden dag med armene over kors og så fortabt ud i anden halvleg, så det virkelig ikke ud til, at der var nogen plan. Han lignede en slagen mand, på Bernabeu mod Atletico! Det er helt utilgiveligt i min bog. Han har en af de stærkeste trupper i verden til rådighed!

Han skfiter formation og startopstilling til hver kamp. Jeg kan godt forstå, at man skal eksperimentere lidt, men hvorfor fandt han ikke frem til det stærkeste hold inden sæsonen? Det er tydeligvis ikke Illarra og Khedira, der er den rigtige kombination på midtbanen.

Det virker i det hele taget ikke som om, at der er noget koncept. Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan Ancelotti gerne vil have holdet til at spille? For jeg kan ikke finde ud af det efter at have set ihvertfald 5 kampe fra start til slut, og hvad værre er, det kan spillerne heller ikke!

Det korte og det lange er, at i Madrid skal man ikke bare vinde kampe, man skal gøre det overbevisende og med stil! Ancelotti ligner ikke en træner, der kan levere nogen af delene indtil videre, så derfor bør han i mine øjne ikke have ret lang snor. Giv manden en måned eller måske to mere, så skal der være sket betydelige forbedringer i spillet, ellers må man gå en anden vej.

12 år 11 måneder siden #22 af asp3200
Jeg stemte han skulle blive også efter vinterpausen.

Jer som siger at hvis vi taber mod Juventus og Barcelona ( Steen osv ), så skal han ud lyder dybt groteskt i min bog. Giv dog manden en chance. Vi snakker måske top 5 hold i verden som vi måske taber til.

Med tiden kommer succes tror jeg. Vi må da indrømme vi mangler nøgle spillere i topform. Glæder mig utroligt meget til Varane, Marcelo og Bale er i topform. Vil skabe meget mere flow over kanten, stabilitet i forsvaret og Bale vil forhåbentlig blomstrer så alt det snak om åhh så dejlige özil bliver lagt lidt på hylden.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved asp3200.

12 år 11 måneder siden #23 af raul7=kongen
Hvad er alternativerne egentlig?

De fleste større trænernavne er optaget af andre klubber. Hvilket vel efterlader os med noget Karanka, Michel, Toril-agtigt. Nuvel, de kan da sikkert gøre det okay, men deres evner og CV'er taler for sig selv, når man sammenligner med den store italieners.

En enkelt trænerfyring kan være en løsning, flere trænerfyringer er tegn på et overordnet ledelsesmæssigt problem. Krisen startede, da efter sæsonstart foretog sæsonens vigtigste indkøb, ingen andre steder.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #24 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!

raul7=kongen skrev: En enkelt trænerfyring kan være en løsning, flere trænerfyringer er tegn på et overordnet ledelsesmæssigt problem. Krisen startede, da efter sæsonstart foretog sæsonens vigtigste indkøb, ingen andre steder.

Jeg mener ikke, at salget af Øzil og købet af Bale var den udløsende faktor for den nuværende krise. Jeg mener stadig ikke, at vi har set en gældende kamp i denne sæson, hvor Real Madrid har spillet godt og været i kontrol over hele kampen. Læg dertil at vi endnu ikke har set skyggen af et spillekoncept eller ide og kun meget få af Ancelottis udskiftninger har haft en effekt, så synes jeg man står med et kæmpe problem, der er Ancelottis problem og ikke sene salg og køb af ledelsen(selvom det havde været mere kønt uden).

Og sandheden er, at vi har mødt nogle modstanderne som vi burde kunne kører over med et halvt reservehold.

Leveret af Kunena Forum