Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!

Afstemning: Hvor lang snor skal Carlo have, før hans offensive, sprudlende fodbold skal skinne igennem?

Til sæsonens afslutning?
36 85.7%
Til vinterpausen?
2 4.8%
En måned?
3 7.1%
Fyr NU?
1 2.4%
Antal stemmer: 42
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
12 år 11 måneder siden #25 af asp3200
Hvis og kun hvis Ancelotti ikke formår at få holdet i omdrejninger denne sæson så ser jeg gerne Klopp som træner. Mest af alt fordi jeg godt gad se ham tænde af over for de primadonnaer vi har i truppen hvis de er små fornærmet :)

Men han er selvfølgelig også en meget dygtig træner og elsker Dortmunds spillestil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #26 af raul7=kongen

Casper HN skrev:

raul7=kongen skrev: En enkelt trænerfyring kan være en løsning, flere trænerfyringer er tegn på et overordnet ledelsesmæssigt problem. Krisen startede, da efter sæsonstart foretog sæsonens vigtigste indkøb, ingen andre steder.

Jeg mener ikke, at salget af Øzil og købet af Bale var den udløsende faktor for den nuværende krise. Jeg mener stadig ikke, at vi har set en gældende kamp i denne sæson, hvor Real Madrid har spillet godt og været i kontrol over hele kampen. Læg dertil at vi endnu ikke har set skyggen af et spillekoncept eller ide og kun meget få af Ancelottis udskiftninger har haft en effekt, så synes jeg man står med et kæmpe problem, der er Ancelottis problem og ikke sene salg og køb af ledelsen(selvom det havde været mere kønt uden).

Og sandheden er, at vi har mødt nogle modstanderne som vi burde kunne kører over med et halvt reservehold.

Men du er ikke bekymret over, at den eneste træner som har leveret optimalt under Florentino Perez var Del Bosque og han blev fyret, fordi præsidenten ikke kunne lide trænerens stil.

Jeg finder det i høj grad bekymrende - langt mere bekymrende, end om træneren hedder Ancelotti, Klopp, Laudrup eller Morten Bruun.

• lavivareal
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #27 af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!
Selvom det er for sent, er spørgsmålet om det bedste for klubben havde været at lade mourinho blive, og give ham mere kontrol over truppen. Man kan sige meget om manden, men spørgsmålet er om han ikke prøvet at håndtere gnidninger i truppen, ved at vælge 11 spillere der kæmpede for hinanden. Mange peger på ham, men denne sæson viser at pilene måske også peger på truppen og spillernes realtion indbyrdes.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #28 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!

lavivareal skrev: Selvom det er for sent, er spørgsmålet om det bedste for klubben havde været at lade mourinho blive, og give ham mere kontrol over truppen. Man kan sige meget om manden, men spørgsmålet er om han ikke prøvet at håndtere gnidninger i truppen, ved at vælge 11 spillere der kæmpede for hinanden. Mange peger på ham, men denne sæson viser at pilene måske også peger på truppen og spillernes realtion indbyrdes.

"Spillerne må aldrig få magten i omklædningsrum ligemeget hvor stor stjerner de er" Alex Ferguson.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #29 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!

falle skrev:

Pepe skrev: I snakker allerede om træner fyring osv osv, lad os nu give manden lidt tid.

Hvis vi nu skulle have en ny træner så skal det være Toril, vi har prøvet Capello , mourinho, nu ancelotti og andre med stor navn og cv uden succes.

Lade os nu for engangskyld ansætte en mand der kommer fra klubben, og lade ham får alt ansvar for det sportslig.

Går ikke ud fra at du har været fan af Real Madrid i lang tid.

kom lige med en forklaring Istedetfor du kommer med den der barnligt kommentarer, har vært Real fan siden 2000.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #30 af falle
Besvaret af falle på emne Kære Carlo Ancelotti, bestå eller gå!

Pepe skrev:

falle skrev:

Pepe skrev: I snakker allerede om træner fyring osv osv, lad os nu give manden lidt tid.

Hvis vi nu skulle have en ny træner så skal det være Toril, vi har prøvet Capello , mourinho, nu ancelotti og andre med stor navn og cv uden succes.

Lade os nu for engangskyld ansætte en mand der kommer fra klubben, og lade ham får alt ansvar for det sportslig.

Går ikke ud fra at du har været fan af Real Madrid i lang tid.

kom lige med en forklaring Istedetfor du kommer med den der barnligt kommentarer, har vært Real fan siden 2000.

Det er da ikke en barnlig kommentar at tro noget?

Men altså.. jeg gik ud fra det fordi du skriver "I snakker allerede om træner fyring osv osv, lad os nu give manden lidt tid."
Fans af Real Madrid er det mest kræsne publikum. Vi har lov til at stille os kritisk med en træner, som har været i klubben i 100 dage og øjensynligt er holdet blevet dårligere siden sidste spillerunde i sidste sæson. Real Madrid beholder deres trænere typisk 1-2 år før der kommer en udskiftning, og mange gange har det været under 1 år.

Du skriver yderligere "Hvis vi nu skulle have en ny træner så skal det være Toril, vi har prøvet Capello , mourinho, nu ancelotti og andre med stor navn og cv uden succes."
Du nævner Capello og Mourinho i samme sætning hvor uden succes indgår. Mig bekendt vandt vi tre ligaer og 1 pokal med dem i spidsen. Mourinhos tre sæsoner har også medbragt højeste pointscore nogensinde med 11/12 sæsonen som rekord med 100 point. Derudover har Pellegrini haft en sæson med 96 point og blev fyret.

Til sidst skriver du "Lade os nu for engangskyld ansætte en mand der kommer fra klubben, og lade ham får alt ansvar for det sportslig."
Hvis du mener Toril her, så skyder Real Madrid sig selv i foden.

Leveret af Kunena Forum