Isco - Den nye Özil?

12 år 10 måneder siden #13 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Isco - Den nye Özil?

DarioGomez skrev: Hvorfor er folk så forhippede på at komme af med Modric?

I min optik har han været en af årets store åbenbaringer, og med den konstante kritik af Peréz' konstante indkøbsvanvid in mente, så fatter jeg ikke, at man har så travlt med at skulle hente Gündogan, Vidal, Pogba med flere.

Forklaring ønskes - undren haves ...

Jeg er stor fan af Modric. Men for mit vedkommende, så mener jeg at den moderne midtbanespiller skal være god på begge sider af bolden. Med bolden er han en af de bedste i verden, men defensivt er han ikke god nok. Han arbejder hårdt, men det betyder ikke nødvendigvis at han forsvarer godt. Jeg tør ikke at smide ham ind i en stor kamp, medmindre at det er en 4-3-3 med to spillere der er bedre defensivt end ham. De spillere du nævner er alle bedre defensivt end Modric. (Gündogan min favorit)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #14 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Isco - Den nye Özil?

I min optik har han været en af årets store åbenbaringer, og med den konstante kritik af Peréz' konstante indkøbsvanvid in mente, så fatter jeg ikke, at man har så travlt med at skulle hente Gündogan, Vidal, Pogba med flere.

Kan godt se, at min indlæg kan misforsåes, men det var bare HVIS Gündogan kommer, prøver bare at forstå, hvad nytte man vil have i det skifte, da Modric jo netop er slået igennem. Og ikke skal erstattes med nogen!

Som jeg også tidligere har skrevet i en anden tråd, så håber jeg ikke man køber en stor profil, som erstatning for Alonso, men derimod håber jeg, dem vi har rykkes frem i hirakiet og vi så køber et talent, der kan komme bagerst i køen. Selv hvis vi skulle miste Alonso, så har vi en fantastisk midtbane i Modric, Khedira, Illarramendi, Isco, Casemiro, og ja så en nu spiller - der vel sagtens kunne være et af vor egne talenter.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 10 måneder siden #15 af Real Madrid

Pepe skrev:

Real-Laudrup skrev:

Jeg er stor fan af Modric. Men for mit vedkommende, så mener jeg at den moderne midtbanespiller skal være god på begge sider af bolden. Med bolden er han en af de bedste i verden, men defensivt er han ikke god nok. Han arbejder hårdt, men det betyder ikke nødvendigvis at han forsvarer godt. Jeg tør ikke at smide ham ind i en stor kamp, medmindre at det er en 4-3-3 med to spillere der er bedre defensivt end ham. De spillere du nævner er alle bedre defensivt end Modric. (Gündogan min favorit)

hahahahahaha

Nu er jeg godt nok ikke selv administrator på Madridista, men mon ikke det var dit sidste indlæg, "Pepe"?

Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 10 måneder siden #16 af Real Madrid

Real-Laudrup skrev:

Kan ikke finde ud af, om du bare har til mål at sætte dig mod alle andre.... og hvordan du kan mene Gündogan er bedre defensiv end Modric, det er jeg decideret måløs over. Modric har haft matchvinder rolle mod alle de store hold i Premier League og mod de største nationer for Kroatien, på netop samme position. Hvad skulle forskellen være nu - udover han nu har fået dygtigere medspillere??

Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 10 måneder siden #17 af Real-Laudrup

Real Madrid skrev: Kan ikke finde ud af, om du bare har til mål at sætte dig mod alle andre.... og hvordan du kan mene Gündogan er bedre defensiv end Modric, det er jeg decideret måløs over. Modric har haft matchvinder rolle mod alle de store hold i Premier League og mod de største nationer for Kroatien, på netop samme position. Hvad skulle forskellen være nu - udover han nu har fået dygtigere medspillere??

Nu er jeg så ikke den eneste der har sagt det, så hold nu op med, at få det til at lyde som om at det er tilfældet.
Gündogan læser spillet meget godt, er god til at placere sig og bryde spillet, en meget intelligent spiller. Han er ikke en ekspert på det område, han har også den mere defensive Sven Bender ved siden af sig.

Modric er ikke dårlig defensivt, han arbejder hårdt, men jeg stoler ikke helt på ham i en "Double Pivot".
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #18 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Isco - Den nye Özil?

Real-Laudrup skrev:

Real Madrid skrev: Kan ikke finde ud af, om du bare har til mål at sætte dig mod alle andre.... og hvordan du kan mene Gündogan er bedre defensiv end Modric, det er jeg decideret måløs over. Modric har haft matchvinder rolle mod alle de store hold i Premier League og mod de største nationer for Kroatien, på netop samme position. Hvad skulle forskellen være nu - udover han nu har fået dygtigere medspillere??

Nu er jeg så ikke den eneste der har sagt det, så hold nu op med, at få det til at lyde som om at det er tilfældet.
Gündogan læser spillet meget godt, er god til at placere sig og bryde spillet, en meget intelligent spiller. Han er ikke en ekspert på det område, han har også den mere defensive Sven Bender ved siden af sig.

Modric er ikke dårlig defensivt, han arbejder hårdt, men jeg stoler ikke helt på ham i en "Double Pivot".

Det her er desværre en tit forekommende tankegang hos fans - hvis spillerne ikke præsterer, som de gjorde på deres forrige hold, så er de ikke gode nok og så køber vi bare en ny.. Der er ikke tilfældigt, at spillere som Ozil, Higuain, Callejon, Robben osv. slår igennem efter at have været Real-spillere.. Real har en masse spillemæssig kvalitet i de spillere, som vi har, af og til er det også at stille spørgsmålstegn til formationen/rollerne(givet af træneren)/træningen osv. - jeg mener selv, at vi har gang i et fantastisk interessant projekt med Ancelotti, jeg var modstander af at Bale ankom, men det glæder mig, at han begynder at komme i omdrejninger og er en gevinst..

Endvidere forstår jeg ikke kritikken af Modric, da jeg mener, at han er begyndt at tage langt mere ansvar og har oppet sit spil... Han spillede en god kamp mod Juventus.. Gundogan minder mig desværre om et fejlcastet køb af Sahin, selvom jeg må indrømme, at jeg ikke kender det store til ham og derfor ikke har noget til den diskussion..

12 år 10 måneder siden #19 af Real-Laudrup

Ikertheman skrev: Endvidere forstår jeg ikke kritikken af Modric, da jeg mener, at han er begyndt at tage langt mere ansvar og har oppet sit spil... Han spillede en god kamp mod Juventus.. Gundogan minder mig desværre om et fejlcastet køb af Sahin, selvom jeg må indrømme, at jeg ikke kender det store til ham og derfor ikke har noget til den diskussion..

Jeg er ikke kritisk overfor Modric, jeg har altid godt kunne lide ham, og han er begyndt at komme i gang efter en svær første sæson. Jeg synes bare ikke at han defensivt er god nok, hvis jeg skulle spille ham i en stor kamp, så skulle det være det i en midtbane med 2 mere defensivt orienterede folk.

Jeg kan fortælle dig at Gündogan er bedre end Sahin, og jeg er ikke i tvivl om at han vil slå til. Han er hurtigere, mere mobil, dynamisk, en god dribler, pasningsstærk, læser spillet godt, kan spille som en 8´er og en 10´er. I øjeblikket er han ude med en rygskade, og har været det siden August. De ved stadig ikke helt hvornår han kommer tilbage, men man kunne se at han var savnet i går.

12 år 10 måneder siden #20 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Isco - Den nye Özil?
Jeg så gerne at man holdte ved 4-3-3 systemet, men skiftede lidt ud på midtbanen. Her mener jeg først og fremmest at Khedira skal på bænken, han løber rigtig meget, også med frem, men tilføre aligevel ikke så meget til holdet. Plus problemet ved en Khedira-Alonso-Modric midtbane er at den er for udynamis, langsom, og den holder ikke på bolden, altså vi får ikke særlig meget possesion på den måde, de er gode kontra spillere, men jeg synes ikke at kontra er vejen frem længere, selv om den selvfølgelig stadig skal være fin. netop til dynamik og hurtighed kunne Isco være en mulighed. Jeg så godt at den bestod af:
Modric- (alonso/Illara/casemiro) - Isco
Og her så jeg især gerne at Casemiro fik mere tid, da jeg synes han er god defensivt, og også med bolden, og de kampe jeg har set med ham (i starten) spillede han rigtig godt, modsat Illara (den gang, han er bedre nu) Modric og Isco har et godt offensivt flair, men Modric kan stadig hjælpe til defensivt, og er ikke helt lige så langt fremme.

Iker

Carvajal - Varane - Ramos - Marcello

Alonso/Illara/casemiro
Modric Isco

Bale Benzema (og mere Moratta) Ronaldo

vi får dog ved dette en Venstre side der ikke er så stærk defensivt, men der kan man måse lege lidt med tanken om at den defensive midtbane spiller skal have ekstra fokus på venstre.

dette ku godt gi possession bold, med hurtigt og dynamisk spil.

Forsvaret tror jeg bare skal have tid, og Varane skal i kamp form, han har spillet fint, men ikke mesterligt som sidste sæson.

12 år 9 måneder siden #21 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Isco - Den nye Özil?
Midtbanen har set rigtig stærk ud i første halvleg mod La Real. Det gælder både Xabi, Khedira og Modric. Hvis det er niveauet fra nu af og fremover for de tre, så får Isco svært ved at finde vej tilbage på holdet, med mindre han præsterer helt ekstraordinært. Modric og Khedira har set rigtig gode ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #22 af Real Madrid

Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Leveret af Kunena Forum