Real talentløse...?

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #313 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
Mon ikke Mourinho efterhånden har gjort det klart at ingen 1 holds spillere er garanteret spilletid. Hvis truppen kun talte de 25 mand ville man jo heller ikke bruge tid på at skifte Sarabia ind til en CL kamp, hvor andre 1 holds spillere lige så godt kunne få noget spilletid.

Ja der går rygter om angribere til Real Madrid, men AS skriver idag at Mourinho ingen nye spillere får, hvilket er meldt ud konstant af Real Madrid indtil videre. Der kan selvf ske overraskelser men der er ingen på vej lige pt.

Kaká spiller ingen af de pladser Sarabia og Morata kan spille, så selvom han er tilbage i truppen vil der minimum være plads til Morata på bænken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 7 måneder siden #314 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real talentløse...?
"Kaká spiller ingen af de pladser Sarabia og Morata kan spille, så selvom han er tilbage i truppen vil der minimum være plads til Morata på bænken.#

Rigtigt nok at Kaká ikke lige er decideret konkurrent til Sarabia eller Morata, men han skubber dem længere væk fra en plads i start opstillingen. Vi skal have solgt ud til sommer, hvor jeg håber meget på man igen henter Parejo hjem, og lader Sarabia og Morata indgå i førsteholdstruppen.
Vi har endelig nogle talenter i svøb, og selvom de ikke skal kastes for løverne fra start af, så skal de intigreres på holdet løbende. Vores nuværende filosofi med og sælges vores talenter med en dobbelt så høj købsklausul er direkte tåbelig synes jeg, da vi jo selv kan udvikle dem.

Men først og fremmest kræver det jo kontinuitet og stabilitet omkring holdet, før vi kan kaste os ud i og være med de bedste igen på alle fronter. Jeg syntes vi har manglet et transfervindue uden nyindkøbte spillere, og jeg håber virkelig meget på at der ikke vil blive købt nogle spillere ind til Januar eller til sommer. Det skulle dog lige være Parejo, da vores klausul slutter til sommer, og jeg betragter ham som en kommende stjerne med potentiale til førsteholdet.

Vores talenter skal på banen igen !

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #315 af Hugol
Dios..
Ja han kan i realiteten ikke skubbe dem længere væk fra en plads i startopstillingen. De er jo slet ikke der endnu. De kan dog stadig få 20 minutter hist og pist i kampe hvor der er relevans for at give dem spilletid.

Afhængig af skader og karantæner vil man se dem blive blandet mere ind i 1 holds truppen. Det er også ganske fint da man ikke nødvendigvis bør have dem i truppen endnu. Morata og Sarabia er kommende 1 holds spillere, sådan har Mourinho hvertfald meldt det ud. En ting er at de selvf skal ha spille tid på første holdet men man kan også give dem regelmæssig spilletid på 2 holdet. Man har mulighed for at bringe dem op til sommer eller om et år. Men så skal det også være.

Hvis dette er planen er de offensive pladser jo ikke et must at købe spillere til næste sæson men mere de defensive pladser. Truppen er næsten perfekt, den er enormt bred hvertfald.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

15 år 7 måneder siden #316 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real talentløse...?
Jeg syntes man skal indlemme dem i førsteholdstruppen allerede til næste sæson. Lad dem føle sig som én førsteholdsspiller, så de ikke på få måneder SKAL slå igennem for at bide sig fast. Når det handler om talentarbejde, så syntes jeg vi skal kopiere Barca 100 %, for de intigrere spillerne over længere tid, og ikke ligesom i Real Madrid, hvor de bliver trukket op et par gange fra Castilla i løbet af en sæson, for at spille få minutter.

Nu ved jeg ikke hvad planen er med Gago, men Diarra er jo fortid til sommer, hvis ikke allerede før. Jeg mener ikke vi mangler nogle spillere overhovedet. Vores hold er stadig i opbygningsfasen, og folk er under gevaldig udvikling.

Man kunne forbedre sig på få pladser, men først og fremmest handler det nu om, og få et hold stablet på benene, og ikke 11 individuelister som de seneste 10 år.

Det er virkelig nu vi har tiden og talenterne til og gå op i en højere enhed. Tingene er klart lysere end før, men der kommer vel også snart en hjerneblødning fra ledelsen :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #317 af Hugol
Enig. En af hjerneblødningerne var jo at skille sig af med Juan Mata. En ting Negredo nævner idag, det passer så ikke overens med det talent arbejde der bliver gjort nu synes jeg. Selvf skal vi se meget mere endnu til vores talent arbejde. Vi skal minimum kunne hive en op hvert andet år de kommende 4-5 sæsoner. Det burde også kunne lade sig gøre med de spillere der er blevet nævnt som Jesé, Enzo, Sarabia, Morata med flere.

Det er dog forståeligt at Negredo har det skidt med de ting der er sket de seneste år.

jeg håber at ledelsen er blevet klogere, jeg fornemmer selv fremskridt. Jeg tror ikke der bliver begået flere hjerneblødninger i den kommende tid.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #318 af Hugol
&quot;For der er jo ingen tvivl om, at hvis der ikke var så mange skader og karantæner, som der er i øjeblikket, var Cantera-spillerne udelukkende at finde hos Castilla.&quot;

Peter1904.
Jeg glemte at kommenterer denne her igår også. Jeg husker nemlig en anden meget respekteret bruger på det her forum sige, da Mourinho hev en masse Canteranos op i sommers hovedsageligt gjorde det for at checke deres niveau. Ja det var det blandt andet, men nu har han kontinuerligt hevet Canteranos op på første holdet siden han kom til klubben, så det med, at det har med skaderne at gøre, er en sandhed med modifikationer.

Juan Carlos spillede i øvrigt 15-20 minutter i en kamp hvor der var masser af spillere klar.

15 år 7 måneder siden #319 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
317

Man havde ikke noget valg med Mata.. Han var 18 år og forlangte at starte inde, selvom niveauet ikke var til det.

Hvis han havde været en rigitg Madridista (i mine øjne), havde han kæmpet for sin chance og arbejdet på forbedring til træning.
I øvrigt er det muligt at han var blevet bedre i real, men helt ærligt, er hans udvikling ikke lidt stagnerende?

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #320 af Hugol
Hvis en spiller skal udvikle sig kræver det, at der er de rigtige omgivelser omkring ham. Det har der jo ikke været i Real Madrid i en meget lang periode for vore kære ungdomsspillere. Men sådan som det kører nu, er også sådan vi gerne vil se med vores talent afdeling. At de bliver taget alvorligt og får chancer, er en del af truppen til både træning og til kampe. Det kan nemlig ikke være rigtigt at med næsten 300 spillere i klubben, man ikke normativt har det i fokus at se på egne rækker først, når man skal ud og have nye spillere til klubben. Det har forhåbentlig ændret sig med Mourinho og jeg ser gerne at den næste træner efter ham viderefører dette. Han er godt nok interesseret i en angriber for tiden, men han får nok et klart nej. På dette område er jeg ikke enig med Mourinho, slet ikke når man tænker på tidspunktet, hvor Higuain kan være tilbage. Så hellere bruge Morata og Benzema, samt rokerer i opstillingen hvis det ikke er godt nok. Morata er fremtidens mand siger Mourinho selv. Så lad os da bruge ham. Jeg er heller ikke i tvivl om at Mou skiller sig af med Benzema hvis han får Llorente. Så der vil stadig være plads til Morata i den kommende fremtid.

Mata, var bedre end mange af de spillere vi hentede til klubben som egentlig bare røg på bænken. Om han forlangte at starte inde, den synes jeg at jeg vil lade ligge.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #321 af Hugol
Joselu har idag trænet med første holdet. Han er 20 år og jeg kunne forestille mig at han er blandt favoritterne fra Castilla til at få en bænke plads til kampen på søndag. Morata fik ikke lov til at træne med idag. Ellers var Sarabia, Pacheco, og Juanfran med til træningen idag.

15 år 7 måneder siden #322 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real talentløse...?
De 13 bedste Canteranos i andre klubber:

Raul (Schalke)
Eto'o (Inter)
Cambiasso (Inter)
Guti (Besiktas)
Diego Lopez (Villareal)
Mata (Valencia)
Negredo (Sevilla)
Filipe (Atk. Madrid)
Javi Garcia (Benfica)
Borja Valero (Villareal)
Jurado (Schalke 04)
Soldado (Valencia)
Parejo (Getafe)

Man kan selvfølgelig ikke bruge listen til så meget, men den er mere for at vise, at vi har dygtige fodboldspillere i andre klubber.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

15 år 7 måneder siden #323 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Real talentløse...?
Måske, men hvad kan den bruges til?

De har vel(og det er vist højt sat) indbragt os omkring €30 mio. og størstedelen har vi ikke haft noget som helst ud af på førsteholdet.

Hele problemet er jo, at vores talenter ikke får udløst deres fulde potentiale som seniorer, og når de nogenlunde gør, bliver det hos andre klubber.

15 år 7 måneder siden #324 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real talentløse...?
Som du selv siger, så kan den jo ikke rigtig bruges til noget, andet at vise, at vi altså har 11 dygtige canterano, som pt. klare sig glimrende i andre (stor) klubber.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum