Real talentløse...?
- Hugol
- Gæst
-
Ja der går rygter om angribere til Real Madrid, men AS skriver idag at Mourinho ingen nye spillere får, hvilket er meldt ud konstant af Real Madrid indtil videre. Der kan selvf ske overraskelser men der er ingen på vej lige pt.
Kaká spiller ingen af de pladser Sarabia og Morata kan spille, så selvom han er tilbage i truppen vil der minimum være plads til Morata på bænken.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Rigtigt nok at Kaká ikke lige er decideret konkurrent til Sarabia eller Morata, men han skubber dem længere væk fra en plads i start opstillingen. Vi skal have solgt ud til sommer, hvor jeg håber meget på man igen henter Parejo hjem, og lader Sarabia og Morata indgå i førsteholdstruppen.
Vi har endelig nogle talenter i svøb, og selvom de ikke skal kastes for løverne fra start af, så skal de intigreres på holdet løbende. Vores nuværende filosofi med og sælges vores talenter med en dobbelt så høj købsklausul er direkte tåbelig synes jeg, da vi jo selv kan udvikle dem.
Men først og fremmest kræver det jo kontinuitet og stabilitet omkring holdet, før vi kan kaste os ud i og være med de bedste igen på alle fronter. Jeg syntes vi har manglet et transfervindue uden nyindkøbte spillere, og jeg håber virkelig meget på at der ikke vil blive købt nogle spillere ind til Januar eller til sommer. Det skulle dog lige være Parejo, da vores klausul slutter til sommer, og jeg betragter ham som en kommende stjerne med potentiale til førsteholdet.
Vores talenter skal på banen igen !
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Hugol
- Gæst
-
Ja han kan i realiteten ikke skubbe dem længere væk fra en plads i startopstillingen. De er jo slet ikke der endnu. De kan dog stadig få 20 minutter hist og pist i kampe hvor der er relevans for at give dem spilletid.
Afhængig af skader og karantæner vil man se dem blive blandet mere ind i 1 holds truppen. Det er også ganske fint da man ikke nødvendigvis bør have dem i truppen endnu. Morata og Sarabia er kommende 1 holds spillere, sådan har Mourinho hvertfald meldt det ud. En ting er at de selvf skal ha spille tid på første holdet men man kan også give dem regelmæssig spilletid på 2 holdet. Man har mulighed for at bringe dem op til sommer eller om et år. Men så skal det også være.
Hvis dette er planen er de offensive pladser jo ikke et must at købe spillere til næste sæson men mere de defensive pladser. Truppen er næsten perfekt, den er enormt bred hvertfald.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Nu ved jeg ikke hvad planen er med Gago, men Diarra er jo fortid til sommer, hvis ikke allerede før. Jeg mener ikke vi mangler nogle spillere overhovedet. Vores hold er stadig i opbygningsfasen, og folk er under gevaldig udvikling.
Man kunne forbedre sig på få pladser, men først og fremmest handler det nu om, og få et hold stablet på benene, og ikke 11 individuelister som de seneste 10 år.
Det er virkelig nu vi har tiden og talenterne til og gå op i en højere enhed. Tingene er klart lysere end før, men der kommer vel også snart en hjerneblødning fra ledelsen :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Hugol
- Gæst
-
Det er dog forståeligt at Negredo har det skidt med de ting der er sket de seneste år.
jeg håber at ledelsen er blevet klogere, jeg fornemmer selv fremskridt. Jeg tror ikke der bliver begået flere hjerneblødninger i den kommende tid.
- Hugol
- Gæst
-
Peter1904.
Jeg glemte at kommenterer denne her igår også. Jeg husker nemlig en anden meget respekteret bruger på det her forum sige, da Mourinho hev en masse Canteranos op i sommers hovedsageligt gjorde det for at checke deres niveau. Ja det var det blandt andet, men nu har han kontinuerligt hevet Canteranos op på første holdet siden han kom til klubben, så det med, at det har med skaderne at gøre, er en sandhed med modifikationer.
Juan Carlos spillede i øvrigt 15-20 minutter i en kamp hvor der var masser af spillere klar.
Man havde ikke noget valg med Mata.. Han var 18 år og forlangte at starte inde, selvom niveauet ikke var til det.
Hvis han havde været en rigitg Madridista (i mine øjne), havde han kæmpet for sin chance og arbejdet på forbedring til træning.
I øvrigt er det muligt at han var blevet bedre i real, men helt ærligt, er hans udvikling ikke lidt stagnerende?
- Hugol
- Gæst
-
Mata, var bedre end mange af de spillere vi hentede til klubben som egentlig bare røg på bænken. Om han forlangte at starte inde, den synes jeg at jeg vil lade ligge.
- Hugol
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Raul (Schalke)
Eto'o (Inter)
Cambiasso (Inter)
Guti (Besiktas)
Diego Lopez (Villareal)
Mata (Valencia)
Negredo (Sevilla)
Filipe (Atk. Madrid)
Javi Garcia (Benfica)
Borja Valero (Villareal)
Jurado (Schalke 04)
Soldado (Valencia)
Parejo (Getafe)
Man kan selvfølgelig ikke bruge listen til så meget, men den er mere for at vise, at vi har dygtige fodboldspillere i andre klubber.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
De har vel(og det er vist højt sat) indbragt os omkring €30 mio. og størstedelen har vi ikke haft noget som helst ud af på førsteholdet.
Hele problemet er jo, at vores talenter ikke får udløst deres fulde potentiale som seniorer, og når de nogenlunde gør, bliver det hos andre klubber.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista