Real talentløse...?

15 år 1 måned siden #361 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real talentløse...?

Straffe til Dí María, arg vel hehe? Forsvarspilleren giver godt nok muligheden for at fløjte, men i situationen havde en 4-årig buttet pige bedre motorik end ham. Jeg er bare ikke fan af alle de usportslige aspekter i spillet Mourinho har bragt klubben.

Jeg spiller selv fodbold på højt plan, men har det nu nogen relevans? Straffet til Dí María mener jeg overhovedet ikke er der. Læs evt. Øverst hvis du vil have en bergundelse. Ellers er det jo bare og kigge Dí María hele kampen igennem, hvor mange gange prøvet han og filme sig forskellige ting?
Det mest komiske var jo da han erobrede en bold i slutminutterne, men da det gik op for ham at det ikke var hans indkast, så skulle han da lige ned og bide i græsset lidt, selvom han for bare 10 sekunder siden løb hen til bolden udenfor banen for at hente den.

Som sagt disse ting SKAL forbydes i fodbold, og burdes straffes efter min mening.

Jeg er kæmpe Barca fan, eller? Selvkritik har åbenbart fået ny betydning siden jeg var dreng. Men ja, jeg bruger utrolig meget af min tid på og dække over min hemmelige beundring, nemlig Barcelona

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 måned siden #362 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Real talentløse...?
Dios (Pura Vida/Sankt Iker)

Du er igen kommet så højt op på hesten at det kan være svært at finde ned igen.

Nej, snyd er ikke i orden og at filme sig til et straffespark ser ikke godt ud. MEN......så er det vel heller ikke værre og skal vel ikke bringe Ángel di Marías forbliven i Real Madrid i fare?

På godt og ondt har historien jo altså vist masser af tilfælde, som ikke pynter fodboldmæssigt.

Men vi skulle vel ikke have smidt Juanito ud for at sparke Matthäus i hovedet. Vi skulle vel ikke have smidt Raúl ud for at score med hånden mod Leeds. Vi skulle vel ikke have smidt Roberto Carlos ud for at lave en decideret benbrækker-tackling på Luis Figo. Vi skulle vel ikke have smidt Pepe ud for at gå amok på en Getafe-spiller. Vi skulle vel ikke have smidt Sergio Ramos ud for at save Lionel Messi midt over i ren frustration.

Nej vel.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

15 år 1 måned siden #363 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
Dios

i øvrigt er det da dumt at diskutere straffesparket, da der er lavet klare regler... Han bliver tydeligt hevet i trøjen, og den er så tydelig at selv liniedommeren vinker den med det samme...

Som du selv er inde på, er det dumt at give dommeren muligheden for at fløjte.. så kan vi altid sidde bag efter med vores slow-motion, og gisne om hvor hårdt der bliver flået. Men straffet kan der ikke pilles ved. I øvrigt kan der også gives straffe til ronaldo et min. før

15 år 1 måned siden #364 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real talentløse...?
Nogen der ved om Sarabia er blevet skadet? Han var ikke med mod Getafe B og hellere ikk udtaget til kampen imorgen.

• Trip7992
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #365 af Trip7992
Besvaret af Trip7992 på emne Real talentløse...?
Er det ikke bare fordi han er med førsteholdet?
Han er i hvert fald udtaget til Levante :)

www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/13300...ers_make_the_cut.htm

• Calle K
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #366 af Calle K
Besvaret af Calle K på emne Real talentløse...?
Er han? Ikke så vidt jeg kan se... Men jeg har også stillet mig selv det samme spørgsmål. Hvad laver drengen?

15 år 1 måned siden #367 af anes
Besvaret af anes på emne Real talentløse...?
Nej han er ikke udtaget, det seneste jeg kan se med ham var at han var blevet udtaget til kampen mod Getafe B.
Mit bedste gæt ville være en skade, da han var udtaget men aldrig spillede. Sanitas er ret langsomme med deres opdateringer.

15 år 1 måned siden #368 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real talentløse...?
Rodrigo ser ud til, at have scoret sejres målet for Bolton mod Wigan.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #369 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
Real Madrid Castilla-Universidad Las Palmas 1-0 efter 27 min.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

15 år 1 måned siden #370 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Real talentløse...?
Hey, får nogle år tilbage kunne man læse meget om et spansk fodboldtalent Iago Falqué, som spillede i Real Madrid fra da han var 10 til 12 år, derefter blev han hentet af Barcelona, hvor han i 2008 skiftede til Juventus, nu er han pt 21 og lejet ud til Villareal, og man har efterfølende ikke hørt så meget om ham.

Er der nogle, som ved mere om ham end jeg gør?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

15 år 1 måned siden #371 af anes
Besvaret af anes på emne Real talentløse...?
Sidder lige og ser Castilla mod Universidad Las Palmas og et godt spillende Castilla har lige bragt sig foran ved Sarabia.

Alberto Toril kunne også være en spændende fremtidens træner, hvis han kan blive ved med at være så succesfuld med alt hvad han står i spidsen for.

Kom på Chatten Jaetinh

15 år 1 måned siden #372 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real talentløse...?
Dejligt mål af Sarabia!

Castilla har hele spillet.

Leveret af Kunena Forum