CR7 - Den største spiller i den kongelige jersey?
- Bobonation
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
For hvad hvis Ronaldo går ud i pressen imorgen og sviner holdkammerater og ledelse til? Måske kræver et skifte? Så vil det naturligvis spille ind i bedømmelsen. Eller hvis han får et gedigent formdyk over en længere periode. Selvom det naturligvis alt sammen er meget hypotetisk.
Tag situationen med Casillas. For 2-3 år siden var mange ikke i tvivl om at Casillas var en af de ypperste præsentanter klubben har begået, men nu er man måske mere i vildrede. Simpelthen fordi han er ved at efterlade et kedeligt eftermæle i klubben, såfremt han som jeg personligt forventer, forlader Real Madrid til sommer.
Raúl anser jeg som den "største" spiller Real Madrid nogensinde har haft ansat. Selvfølgelig på grund af hans uhørt mange mål for klubben, men måske mere for hans personlighed der i min verden perfekt indkapsler hvad Real Madrid handler om. Den plads tvivler jeg meget på Ronaldo vil kunne overtage, uanset om han så scorer 500 mål for klubben. I sidste ende er det jo altid meget subjektivt hvem man synes er den såkaldt største spiller nogensinde.
DC19
Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Efter min mening vil der altid være et felt af spillere, som kan nævnes, men det vil da helt sikkert hjælpe, hvis Cristiano Ronaldo også kan krydre sine meritter med en række titler.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Som Siempre er inde på, så kan man ikke vælge én spiller i Real Madrid som den bedste, men derfor kan man jo sagtens have en favorit.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Han er stadig kun 29 Ronaldo-år, hvilket svarer til 24 menneske-år, gammel. 2-3 trofæer denne sæson, ville også pynte gevaldigt;)
Og som Dios er lidt inde på: Både Messi og Ronaldo må bøje sig for Luis Ronaldo!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Men han er...
* Mest scorende spiller på det portugisiske landshold nogensinde
* Mest scorende spiller i EM sammenhæng - kvalifikationsrunderne inkluderet - nogensinde
* 3. mest scorende spiller i EM's historie (Tre mål fra at tangere legendariske Platini)
* 3. mest scorende spiller i Champions League's historie (Ti mål fra at tangere legendariske Raul)
* 5. mest scorende spiller i Real Madrid's historie (Fire mål fra at tangere legendariske Puskas)
* 14. mest scorende spiller i La Liga's historie (17 mål fra at tangere legendariske Santillana, og derved komme i top ti)
Derudover har han to Ballon d'Or, kun overgået af Messi (4), Cruyff (3), Platini (3) og van Basten (3).
Når hans kariere slutter om 10 års tid, så vil han nok stå for følgende individuelle meritter:
* Mest scorende spiller i Real Madrid's historie
* Mest scorende spiller på det Portugisiske landshold
* Mest scorende spiller i EM's historie
* Mest -eller næstmest scorende spiller i Champions League's historie
* Næstmest scorende spiller i La Liga's historie (Her indhenter han nok ikke Messi)
Og mon ikk, han også vinder en eller to Ballon d'Or mere.
En ting er i hvert fald sikkert, han er på rette vej til at blive en af de største i fodboldverdenen nogensinde, og hans navn skal vil blive husket for evigt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Men Don Alfredo er svær at hamle op med...
Primera División: 1954, 1955, 1957, 1958, 1961, 1962, 1963, 1964
Copa del Rey: 1962
European Cup: 1955–56, 1956–57, 1957–58, 1958–59, 1959–60
Intercontinental Cup: 1960
Herudover vendte han tilbage som træner og var hjernen bag Real Madrids legandariske La Quinta Del Buitre-hold som vandt to UEFA cup og 5 spanske mesterskaber (i træk).
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Cristiano er god bevares, men i min optik er han stadig efter Raúl, Casillas og Guti, der alle høstede store triumfer med klubben. Cristiano har et mesterskab og en Copa del Rey-titel; det er ikke synderligt imponerende.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg har det ærlig talt lidt stramt med de her diskussioner omkring aktive spillere.
Næh, lad ham nu først vinde ligeså mange titler som Arbeloa, så kan vi snakke om det ;)