CR7 - Den største spiller i den kongelige jersey?

12 år 6 måneder siden #13 af asp3200
Zidane er min favorit. Hans elegance, teknik og han virker utroligt sympatisk. Han kunne alt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #14 af Storken

asp3200 skrev: Zidane er min favorit. Hans elegance, teknik og han virker utroligt sympatisk. Han kunne alt.

Nu ønsker jeg ikke at gøre mig uvenner med nogen, men Zidane var bedre i Juventus end han nogensinde var i Real Madrid. Det var i Juventus-tiden, at han vandt VM, EM og Ballon d'Or. I de 5 sæsoner han spillede for Real Madrid vandt han en La Liga-titel og en Champions League-titel. Jeg siger ikke, at Zidane spillede dårligt for Real Madrid, men hans bedste år var bag ham.

12 år 6 måneder siden #15 af DarioGomez
Desuden er historiens største spiller naturligvis Pelé, folk, der foreslår andet, mangler generel fodboldviden ... ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #16 af Storken
Lidt baggrundviden:
Real Madrid købte Zidane for €75 mio tilbage i sommeren 2001.
Franskmanden var 29 år gammel dengang.
Real Madrids omsætning var €152 mio i 2001/2002 sæsonen.

Real Madrid købte Cristiano Ronaldo for €94 mio tilbage i sommeren 2009.
Portugiseren var 24 år gammel dengang.
Real Madrids omsætning var €438 mio i 2009/2010 sæsonen.

Det sætter tingene lidt i perspektiv.

12 år 6 måneder siden #17 af Rasmus75
DarioGomez
Jeg vil nok til enhver tid sige Maradona idet jeg kan huske ham fra wm 86, han var enestående og har til dato aldrig set en så dominerende spiller til et wm)

12 år 6 måneder siden #18 af Rasmus75
Redondo vil altid stå som noget specielt for mig, om han var den største er nok en anden diskution, men manden var stort set umulig at pille bolden fra.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 6 måneder siden #19 af asp3200

Storken skrev: Lidt baggrundviden:

Det har intet med pengene at gøre. Zidane havde bare alle de ting jeg synes en rigtig Madrid spiller skal have og udføre, fint du har en anden holdning. Nok også derfor du holder med rivalerne.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #20 af Storken

asp3200 skrev:

Det har intet med pengene at gøre. Zidane havde bare alle de ting jeg synes en rigtig Madrid spiller skal have og udføre, fint du har en anden holdning. Nok også derfor du holder med rivalerne.

Jeg tror du misforstod min pointe. Det jeg prøvede at sige var, at Zidane var vanvittig god, da han kom til Real Madrid i sin tid. Tranfersummen på €75 mio er jo helt vild, når man tænker på, at han var 29 år gammel og Real Madrid havde en omsætning der var under 1/3 af hvad den er i dag. Det svarer til, at Real Madrid i dag købte en 29 årig spiller til €250 mio.

Zidane var kort sagt noget helt specielt inden han kom til Real Madrid. Det synes jeg tit folk glemmer, når de skal evaluere hans præstationer for Real Madrid. Han var uden tvivl fantastisk, men han havde tidligere været endnu bedre.

12 år 6 måneder siden #21 af Real Madrid

Storken skrev:

asp3200 skrev:

Jeg tror du misforstod min pointe. Det jeg prøvede at sige var, at Zidane var vanvittig god, da han kom til Real Madrid i sin tid. Tranfersummen på €75 mio er jo helt vild, når man tænker på, at han var 29 år gammel og Real Madrid havde en omsætning der var under 1/3 af hvad den er i dag. Det svarer til, at Real Madrid i dag købte en 29 årig spiller til €250 mio.

Zidane var kort sagt noget helt specielt inden han kom til Real Madrid. Det synes jeg tit folk glemmer, når de skal evaluere hans præstationer for Real Madrid. Han var uden tvivl fantastisk, men han havde tidligere været endnu bedre.

Helt enig, og hvis man udelukkende sammenligner Zidanes fem år i Real med Cristianos fem år i Real, med fokus på deres individuelle præstationer, så vil jeg mene Ronaldo's præstation var/er over.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #22 af Storken

Real Madrid skrev:
Helt enig, og hvis man udelukkende sammenligner Zidanes fem år i Real med Cristianos fem år i Real, med fokus på deres individuelle præstationer, så vil jeg mene Ronaldo's præstation var/er over.

Jeg har altid synes om Zidane, både som person og fodboldspiller, men ligeså fantastisk han var til slutrunder og i Champions League, ligeså ugidelig kunne han være i ligaen. Det virkede til tider som om, at han var fornærmet over at skulle spille ude mod de mindre hold en sen lørdag aften. Der må man give Ronaldo, at han altid er opsat på at levere. Det er virkelig beundringsværdigt, at han kan score i alle de kampe, der bare skal overstås.

12 år 6 måneder siden #23 af Vildfaren
Raul, Puskas, Casillas, Butragueño og Carlos i vilkårlig rækkefølge.

Don Alfredo kommer dog på førstepladsen alene. Cristiano har mulighed for at blive nævnt sammen med dem, men vi skal have nogle pokaler og jeg syntes ligesom andre at han skal bedømmes når han ikke er aktiv i Real Madrid mere.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

12 år 6 måneder siden #24 af MMM

Storken skrev:

Real Madrid skrev:

Jeg har altid synes om Zidane, både som person og fodboldspiller, men ligeså fantastisk han var til slutrunder og i Champions League, ligeså ugidelig kunne han være i ligaen. Det virkede til tider som om, at han var fornærmet over at skulle spille ude mod de mindre hold en sen lørdag aften. Der må man give Ronaldo, at han altid er opsat på at levere. Det er virkelig beundringsværdigt, at han kan score i alle de kampe, der bare skal overstås.

Helt enig. Udekampe i Pamplona og omegn garanterede stort set altid en usynlig Zizou. Jeg har altid set ham som en fodboldlegende der spillede i Madrid, ikke en legende der blev skabt i Madrid. Og jeg kan nu engang allerbedst lide den sidste slags.

Leveret af Kunena Forum