CR7 - Den største spiller i den kongelige jersey?
Barça skrev:
Dios skrev: Barça skrev:
Hvad jeg dog husker tydeligt var årene 2007-2008-2009
Jeg tror alle Real Madrid fans husker 2008 som noget af et specielt år ;) Selv var jeg så heldig at opleve det :)
Jeg gætter på at det er Pasillo'en du tænker på? Den var ikke rar, og slet ikke på det tidspunkt da man ikke ligefrem havde regnet med at man kun et år efter ville vinde 6-2 samme sted. Dette er ikke nogen stikpille, men mere for at minde om hvor hurtigt tingene pludselig vendte! Jeg nyder dog at se den respekt der er når man fx ser Raul og Casillas i Pasillo'en gå rundt og give hånd til de klappende Barcaspillere. Den slags ydmyg respekt kunne man godt savne under Mou og Guardiola æren, hvor det handlede om at være mest beskidt.
Pasillo'en var mere prikken over i'et, for den 4-1 sejr var ydmygende nok i sig selv :)
Stikpiller eller ej, så er det jo sandt. Real Madrid var et ustabilt hold som toppede i 07/08 selvom mesterskabet i 06/07 stadig er det vildeste jeg nogensinde har været vidne til.
Inden du når at gøre samtlige Real Madrid spillere til syndebukke, så handler det ligeså meget om at se indad. Begge hold var lige klamme om det selvom verdens-billedet prøver at sige noget andet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev:
Storken skrev:
Real Madrid skrev:
Helt enig, og hvis man udelukkende sammenligner Zidanes fem år i Real med Cristianos fem år i Real, med fokus på deres individuelle præstationer, så vil jeg mene Ronaldo's præstation var/er over.
Jeg har altid synes om Zidane, både som person og fodboldspiller, men ligeså fantastisk han var til slutrunder og i Champions League, ligeså ugidelig kunne han være i ligaen. Det virkede til tider som om, at han var fornærmet over at skulle spille ude mod de mindre hold en sen lørdag aften. Der må man give Ronaldo, at han altid er opsat på at levere. Det er virkelig beundringsværdigt, at han kan score i alle de kampe, der bare skal overstås.
Helt enig, men sammenligner man deres topniveau, så fortjener Ronaldo jo ikke engang og blive nævnt i samme sætning som Zidane.
Ronaldo er nok historiens største atlet, og den professionalisme han ligger for dagen er skræmmende og er aldrig set før i sådan en grad.
Ronaldo på topniveau gør Ronaldo fantastisk, men Zidane på topniveau gjorde Zidane og Real Madrid fantastiske, og der ligger forskellen imellem de 2 hvis du spørger mig.
Bizar kommentar fra dig, der har svinet Real Madrid til, nærmest siden VdB "forlod" klubben. Og med god grund, fordi udover CL trofæet i hans debutsæson, så blev det heller ikke til meget mere i Zidanes tid. Så er lidt i tvivl om, hvad du mener med gjorde Real Madrid fantastiske?
Galacticos æraen vandt man ikke specielt mange titler under, men man var nok det mest overlegende hold nogensinde.
På papiret eller hvordan skal det forstås?
Vi røg ud af 1/8 finalen i CL hvert år, røg ud efter 1 -eller 2 runde i Copa del Rey og var flere skridt efter Barcelona i Ronaldinho og Eto'o's storhedstid. Derudover skiftede vi gennemsnit træner hver niende månede, og var berygtet for at være storholdet, uden spillestil og balance, med god grund, da vi lavede storrens i truppen sommer efter sommer.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
På papiret eller hvordan skal det forstås?
Vi røg ud af 1/8 finalen i CL hvert år, røg ud efter 1 -eller 2 runde i Copa del Rey og var flere skridt efter Barcelona i Ronaldinho og Eto'o's storhedstid. Derudover skiftede vi gennemsnit træner hver niende månede, og var berygtet for at være storholdet, uden spillestil og balance, med god grund, da vi lavede storrens i truppen sommer efter sommer.
Galacticos æraen sluttede officielt i 2006, da Perez trak sig, og den forløb sig på 6 år, men inden Perez tabte sutten, så syntes jeg vi var det mest dominerende hold i verden. Både på papiret men også spillet på banen. Real Madrid var fantastiske ustabile, men specielt spillet på banen glemmer jeg aldrig.
Som jeg husker det, så sluttede det officielt i sæsonen 2003/2004, hvor vi røg ud til Monaco i Cl og tabte pokalen imod Zaragoza. Det betød 2 mesterskaber og 1 Cl titel, og dengang var det mere end godkendt, og specielt spillet på banen var alt dominerende og fremragende. Efter 2003/2004 sæsonen, så væltede korthuset, og du kender selv historien, forhåbentlig, selvom årene efterfølgende var pinlige og meget lidt æresfulde for os Madridistaer.
Så fra 00 til 03 var vi succesfulde, men jeg vil alligevel nævne 04, da vi spillede godt stort set hele sæsonen igennem, men bare sløsede tingene væk tilsidst og det var jo helt ekstremt i ligaen da vi tabte de sidste 4-5 kampe i ligaen, og reelt set smed mesterskabet væk.
Skal man sætte det sort på hvidt, så vil jeg sige 3 fremragende år og 3 elendige år.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Realmadridthomas
- Gæst
-