Cristiano Ronaldo

• Diar97
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #1 af Diar97
Cristiano Ronaldo blev oprettet af Diar97
Hvorfor tror i at Ronaldo ikke fik Guld bolden???

Ikke kun fordi jeg er en madridista og Ronaldo fan. Synes jeg virkelig han fortjente den.
Hvad synes du?

- Tror i det kunne have noget med det at gøre, at han er flot, den bedste og har altid vinderinstinkt??
Synes bare folk har fordomme overfor spillere unikke som ham, de føler de er alt for selv optagede...
Personligt synes jeg selv Messi, er meget værre på banen end Ronaldo, helt vildt hvor meget dværgen ''snyder''

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #2 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Cristiano Ronaldo
Fordi Messi havde et enestående individuelt år. Messi formåede at holde et uhørt højt niveau over efterårssæsonen, hvor Cristiano (sammen med hele Real Madrid) har lidt af svingende præstationer og generelt været et tak mindre afgørende end hvad tilfædet var i foråret. Cristiano havde uden tvivl fortjent titlen, havde den blevet uddelt efter sæsonen 11-12 og EM, men desværre har efteråret ikke nået forårets højder.

Som Siempre også har udtalt har de 2 dog stadigvæk stået meget tæt og, hvis jeg må tillade at citerer Siempre, "... er det synd for den, der bliver nr. 2, men fuldt fortjent for nr. 1."

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 8 måneder siden #3 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Cristiano Ronaldo
Korte og kontante svar:

- Hvorfor tror i at Ronaldo ikke fik Guld bolden???

SVAR: Fordi der rendeR en lille argentiner (troldmand) rundt i Barca og spiller DESVÆRRE på et umenneskeligt højt niveau.

- Tror i det kunne have noget med det at gøre, at han er flot, den bedste og har altid vinderinstinkt??
SVAR: NEJ

- Synes bare folk har fordomme overfor spillere unikke som ham, de føler de er alt for selv optagede...
Personligt synes jeg selv Messi, er meget værre på banen end Ronaldo, helt vildt hvor meget dværgen ''snyder''
SVAR: Seriøst...?!
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Raul7-2880.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #4 af Storken
Besvaret af Storken på emne Cristiano Ronaldo
Den eneste mistanke om snyd i uddelingen af guldbolden var da værten Kay Murray. FIFA har dog ikke kunne se problemet i at vælge en tidligere studievært fra Real Madrid TV.

Det endte dog lykkeligt, så intet brok herfra ;-)

• Tobias Ingemann
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #5 af Tobias Ingemann
Besvaret af Tobias Ingemann på emne Cristiano Ronaldo
Jeg synes ikke at det er ufortjent at Messi fik den. Samtidig ville det heller ikke have været uretfærdigt at Cristiano fik den. Begge spillere er jo fantastisk gode og uden tvivl de to bedste. Desværre holder Messi bare sit niveau utroligt højt, hvor Cristiano en gang imellem forsvinder i kampene og (efter min mening) kun dukker op med håbløse langskud (ja - han har selvfølgelig evnerne til at score på disse, men han behøver ikke at prøve SÅ mange gange i hver kamp). Han burde nogle gange prioritere boldbesiddelsen og dét at få styr på spillet, højere end at forsøge sine langskud. Når dét så er sagt, så er han jo en meget vigtig spiller, som har brug for frie rammer for at udfolde sig bedst muligt.

13 år 8 måneder siden #6 af Holm90
Besvaret af Holm90 på emne Cristiano Ronaldo
Ingen tvivl om, at Messi er bedre end Ronaldo.

Faktisk er min holdning, at flere spillere i Real Madrid har en større værdi på holdet end Ronaldo har.
Det er muligt han er bedre individuelt, men der er op til flere jeg foretrækker frem for Ronaldo.

At han ikke vinder guldbolden er ganske retfærdigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #7 af Alma Merengue
Besvaret af Alma Merengue på emne Cristiano Ronaldo

Hold kæft, hvor klamt. Klasse Ronaldo!

• RealMadrid_Eksperten
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #8 af RealMadrid_Eksperten
Besvaret af RealMadrid_Eksperten på emne Cristiano Ronaldo
@Diar97

Jeg er helt enig med dig!

13 år 7 måneder siden #9 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Cristiano Ronaldo

Diar97 skrev: Hvorfor tror i at Ronaldo ikke fik Guld bolden???

Fordi flere stemte på Messi.

Jeg finder det efterhånden lidt komisk, at folk ligefrem har konspirationsteorier omkring prisuddelingen. Det er så offentligt som det kan blive. Så kan man mene det ene eller det andet, men i sidste ende var Messi bare mere stabil på klubplan, og Cristianos 'jeg er trist' kostede nok en del, da historien kom i en kriseperiode lige op til afstemningen.

Personligt finder jeg de to lige værdige til titlen, men for vores hold er det fint Cristiano ikke fik den. Han er typen som arbejder hårdere i modgang end i medgang.

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #10 af Huss
Besvaret af Huss på emne Cristiano Ronaldo
Havde det været Mourinho som ikke ville give hånd til Messi havde nyheden været på samtlige medier, og her hjemme havde Luna nok også lige givet sin version af det på onside.

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #11 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Cristiano Ronaldo

Huss skrev: Havde det været Mourinho som ikke ville give hånd til Messi havde nyheden været på samtlige medier, og her hjemme havde Luna nok også lige givet sin version af det på onside.

Jeg tænkte nøjagtigt det samme. Medierne har for vane at tegne et arrogant billede af Real Madrid C.F., og er aldrig sen til at formidle materiale der kan kaste dette lys over klubben. Det samme er desværre ikke gældende for FC Barcelona, som i samme grad også bidrager til den, iøvrigt ganske utålelige, arrogante adfærd.

Mere indbyrdes respekt mellem disse ovenstående klubber, ville være klædeligt for begge parter.

13 år 7 måneder siden #12 af sebbereal
Besvaret af sebbereal på emne Cristiano Ronaldo

Alma Merengue skrev:

Hold kæft, hvor klamt. Klasse Ronaldo!

Ikke for at forsvare Guardiola eller noget, men mener at have læst om den her episode at det ikke er hvad det ser ud til at være.

Efter sigende skulle Ronaldo og Guardiola have mødtes inden for at diskutere et emne, hvor de havde givet hånd til hinanden og denne her episode de har fanget, skulle vidst være Ronaldo som kom til at støde ind i ham, hvorefter han lægger hånden på hans skulder og siger undskyld.

At Guardiola så ser så sur ud, er selvfølgelig lidt mærkeligt, men man kan vel ikke fortænke ham i, hvis han har lidt ondt i røven over netop Ronaldo, som ødelagde hans sidste sæson som Barca træner, især ved at score det afgørende mål på Camp Nou til 2-1! ;)

Leveret af Kunena Forum