Cristiano Ronaldo
HHB65 skrev: Men hvad er det for noget fis han siger og ligeledes DI Maria med at ligaen ikke har så høj prioritet i år. Jeg troede at når klubben hedder real madrid så spiller man for alle turneringer. Dette virker som en ynkelig undskyldning opfundet internt som alle nu skal sige for at lette presset. Eller støtter jeg en klub som synes det er helt okay vi bliver lametævet af dimensioner i ligaen....
Håber satme at cuppen og især CHL så bliver sikret...
Vi har ikke spillet godt i nogle af turneringerne. Men kan på en måde godt forstå at ligaen har været lidt problematisk i år. Mou har udtalt allerede hvorfor det har været svært.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Nu er han et monster. Jeg så ham lørdag aften. Han får bolden et ufarligt sted, 30 meter ude, så laver en en slags finte, jeg ikke kan beskrive - for slet ikke at sige udføre - går forbi en mand og smadrer den ind fra 25 meter. Du kan ikke forsvare dig mod den slags, siger en sjældent imponeret Neville og fortsætter:
- Så scorer han et kontramål, hvor han sprinter 80 meter fremad, så stjæler han den fra midterforsvareren og scoret et hattrick på 30 minutter. Du er bogstaveligt nødt til at have to mand på ham. Og måske slår han også dem," lyder det fra Gary Neville.
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article1918800.ece
Goal ratio på udvalgte legender
Cristiano Ronaldo - 1.02
Ferenc Puskás - 0.92
Alfredo Di Stéfano - 0.78
Hugo Sánchez - 0.74
Nistelrooy - 0.67
Ronaldo - 0.65
Zamorano - 0.56
Higuain - 0.55
Carlos Santillana - 0.45
Raúl - 0.44
Benzema - 0.44
Suker - 0.44
Morientes - 0.39
Emilio Butragueño - 0.37
Amancio - 0.34
Amancio Amaro - 0.33
Mijatović - 0.32
Francisco Gento 0.30
Pirri - 0.30
Zidane - 0.23
Figo - 0.21
Laudrup 0.19
nono skrev: Lidt stof til madridistas nyhedssektion :-)
Cristiano Ronaldo - 1.02
Ferenc Puskás - 0.92
Hugo Sánchez - 0.74
Nistelrooy - 0.67
Ronaldo - 0.65
Zamorano - 0.56
Higuain - 0.55
Carlos Santillana - 0.45
Raúl - 0.44
Benzema - 0.44
Suker - 0.44
Morientes - 0.39
Emilio Butragueño - 0.37
Amancio - 0.34
Amancio Amaro - 0.33
Mijatović - 0.32
Francisco Gento 0.30
Pirri - 0.30
Zidane - 0.23
Figo - 0.21
Laudrup 0.19
Findes der en lignende liste, hvor det omhandler assist istedet?
Det kunne være sjovt at se hvem der har de bedste stats igennem Reals historie.:)
Jeg er her stadig XOXO
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
nono skrev: Lidt stof til madridistas nyhedssektion :-)
Cristiano Ronaldo - 1.02
Ferenc Puskás - 0.92
Hugo Sánchez - 0.74
Nistelrooy - 0.67
Ronaldo - 0.65
Zamorano - 0.56
Higuain - 0.55
Carlos Santillana - 0.45
Raúl - 0.44
Benzema - 0.44
Suker - 0.44
Morientes - 0.39
Emilio Butragueño - 0.37
Amancio - 0.34
Amancio Amaro - 0.33
Mijatović - 0.32
Francisco Gento 0.30
Pirri - 0.30
Zidane - 0.23
Figo - 0.21
Laudrup 0.19
Kunne være sjovt at se hvis man sammenlignede antal minutter. Der kunne jeg ikke forestille mig andre end Owen som #1 :D
Det her viser meget godt, hvilken person Cristiano Ronaldo i virkeligheden er, og ikke hvad alle medier og pressen gør ham til.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
En rigtig god dokumentar om Cristiano, der giver et rigtigt godt billede af ham :) Nyd den!
INCR7IBLE!
Er der nogen der ved om det er muligt at bestille Marca hjem til en selv?
Så ham godt da de viste ham på tv, men havde ikke regnet med at det var Ronaldo som havde inviteret ham.
Sjovt er det at det er ham, og ikke Messi, Mascherano, Di Maria eller Higuain som inviterede ham.
Som postet på fb-gruppen. Det er uhyggeligt så få gange Ronaldo egentlig rør bolden mere end én gang ved hans mål. Ikke at det er deciderede tap-ins han laver, men manden sparker jo første gang på alt, og scorer oftere end han misser :o (i feltet)
BBB skrev: www.marca.com/videosmarca/?v=jFIfFkGKBuQ
Som postet på fb-gruppen. Det er uhyggeligt så få gange Ronaldo egentlig rør bolden mere end én gang ved hans mål. Ikke at det er deciderede tap-ins han laver, men manden sparker jo første gang på alt, og scorer oftere end han misser :o (i feltet)
Ja, i dén film.
Du kan jo gå på Youtube og finde de 50.000 film, som viser hans solomål, driblinger osv.
Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit indlæg helt, vil du uddybe?
Mathiaska skrev:
BBB skrev: www.marca.com/videosmarca/?v=jFIfFkGKBuQ
Ja, i dén film.
Du kan jo gå på Youtube og finde de 50.000 film, som viser hans solomål, driblinger osv.
Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit indlæg helt, vil du uddybe?
Jeg fandt statistik for hans en-berøringsmål (jeg holder mig fra begrebet 'tap-ins', for det har det langt fra været) fra rekordsæsonen. De udgjorde 61% af alle hans mål. Mourinhos udtalelse om holdets betydning for Ronaldo giver god mening - specielt når man også ser på den (forsimplede version af den) måde han scorer på.