Cristiano Ronaldo
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Linding, mit problem er helt generelt, ellers havde det været postet i en anden sektion. Han laver nogle mærkelige afleveringer, som flyver mærkelige steder hen. Savner den Ronaldo der bare er så fræk og udfordrer selvom det synes umuligt. Savner den kreative Ronaldo, som laver hæl og tå. Hans fikse driblinger, som bare var blær. Jeg kan ikke lide den som er kommet frem i år. Så mange tap ins.
Ja, det kan han og det burde han!
Det er jo derfor han er langt bedre end alle andre fodboldspillere på denne klode, ikke? Fordi han er umenneskelig. Savner Ronaldo fra United tiden og den første RM sæson. Han er jo en ren bomber, men så heller ikke så meget mere.
Sorry hvis i føler jer stødt over min CR7 kritik.
Ved at blive sent hva? ;)
Realmadrid94 skrev: Linding, mit problem er helt generelt, ellers havde det været postet i en anden sektion. Han laver nogle mærkelige afleveringer, som flyver mærkelige steder hen. Savner den Ronaldo der bare er så fræk og udfordrer selvom det synes umuligt. Savner den kreative Ronaldo, som laver hæl og tå. Hans fikse driblinger, som bare var blær. Jeg kan ikke lide den som er kommet frem i år. Så mange tap ins.
Ja, det kan han og det burde han!
Det er jo derfor han er langt bedre end alle andre fodboldspillere på denne klode, ikke? Fordi han er umenneskelig. Savner Ronaldo fra United tiden og den første RM sæson. Han er jo en ren bomber, men så heller ikke så meget mere.
Sorry hvis i føler jer stødt over min CR7 kritik.
Selfølgelig er der plads til at kritisere Ronaldo, men den skal trods alt være berettiget.
Du har ret i at Ronaldo har skruet gevaldigt ned for "hæl og tå" men til gengæld har vi fået en meget bedre holdspiller, som stadig scorer lige så mange mål.
Det kan man da ikke klage over?
Jeg er her stadig XOXO
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Forestil jer hvis Messi kun fik lov til at drible, men aldrig spurte. Det er sat på spidsen, men håber i fanger pointen i det.
Ronaldo får kun lov til at vise 80% af sit fulde jeg. Jeg tror på han er endnu bedre end dette vi ser og har set de sidste 2 år. :)
Fortæller en del om mine høje tanker om ham.
Han er ikke den samme spiller i United - og det er helt bevidst fra hans side af. For selvom det så godt ud i United og 09/10 med alle hans dribleture og finter, så er han kun blevet en bedre fodboldspiller af, at lægger disse ting lidt på hylden, og forbedre andre dele af sit spil.
Jeg kan huske i et studieprogram på 6'eren i 2011, hvor Claus Thomsen sagde:
"Der er pludselig sket noget med Ronaldo... Han laver ikke kun spektakulære ting - Han er blevet en rigtig goal getter!"
Ordet som Ronaldo træner efter må være "effektivitet"; "Hvordan kan jeg, med udgangspunkt som VW, hælpe holdet bedst med mine kompetencer(?)"
Svaret på dette er ikke at køre solo konstant, lave hælafleveringer eller step over-finter... Ronaldo er nu en meget klogere spiller, og dermed en meget bedre spiller. Og han laver da stadig rigeligt med show - der skal bare helst være et formål med de ting han gør på banen.
Realmadrid94 skrev: Jamen Ronaldo er jo netop IKKE en holdspiller. I RM, har man fjernet hans vigtigste ting: hans lyst til at udfordre. Mange argumenterer med at han nu er holdspiller, men hvordan kan du se dette? Laver han mange flere assists, og færre mål? Nej vel. Jeg (ALT dette er en subjektiv holdning) mener at Ronaldo er bedst når han får lov til at drible som det passer ham. At mange ikke mener kritikken er berettiget, kan jeg erklære mig delvist enig i. For jeg har altid lukket det ene øje for denne kæmpe mangel. Manden har til tider svært ved at lave en inderside aflevering. I kritiserer bare, jeg kan tåle det, men seriøst. Hvorfor ikke udnytte Ronaldo' fulde potentiale, og ikke kun hans hurtighed og sparketeknik..
Forestil jer hvis Messi kun fik lov til at drible, men aldrig spurte. Det er sat på spidsen, men håber i fanger pointen i det.
Ronaldo får kun lov til at vise 80% af sit fulde jeg. Jeg tror på han er endnu bedre end dette vi ser og har set de sidste 2 år. :)
Fortæller en del om mine høje tanker om ham.
Tror det er blevet over din sengetid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Vi kan blive ved så jeg stopper den her før folk går amok og sviner mig til eller omvendt :D
Realmadrid94 skrev: Vi bliver aldrig helt enige - men linding jeg er heller ikke helt uenig i det du siger - overhovedet. :-)
Vi kan blive ved så jeg stopper den her før folk går amok og sviner mig til eller omvendt :D
Du skal ikke svines til, og det er altid væsentligt, at diskutere eks. om en spiller bruges på den rigtige måde.
Men det er nok ikke Ronaldo, som folk vil tage fat på i dag - for han er den eneste som kan være sig selv bekendt efter aftenens katastrofe. Derudover har jeg aldrig oplevet en spiller, som er så bevidst og motiveret omkring sin træning og sport. Så jeg stoler trygt på, at Ronaldo ved hvad han gør.
- Bernabéu
- Gæst
-
Realmadrid94 skrev: Vi bliver aldrig helt enige - men linding jeg er heller ikke helt uenig i det du siger - overhovedet. :-)
Ingen sviner dig til overhovedet? Vi alle har bare vores holdning til manden.
Er bestemt en af dem der mener at hans udvikling i Madrid er helt fantastisk. Den hæl og tå du savner, ved jeg ikke helt, syntes stadig den dukker op, han lavede bla. en fantastisk hæl aflevering idag til Di María som skulle være omsat til mål. Generelt tror jeg bare han er vokset med opgaven, og blevet en meget større holdspiller, der pludselig bekymrer sig om sine medspillere, og gerne bidrager med at trække holdet op når det er nødvendigt.
Og vigtigst af alt. Havde faktisk svært ved at tro det, dengang han kom til Madrid, men han er en sand Madrid spiller. Han tænker med en vis madridista tankegang, og jeg elsker det. Han ved hvordan han skal spille, han ved lige præcis hvilke knapper han skal trykke på, og hvornår han skal gøre det, for at være hele Madrid's kæledække. Og så længe han levere de præstationer på banen, som der kræves, så er jeg bedøvende ligeglad med hvem han dater, om han har lyserøde støvler på, har 1,5 tons voks i håret, eller om han flasher sine "Paddy power" underbukser. Den Ronaldo vi ser idag, er den bedste Madrid spiller jeg har oplevet i min levetid (18 år). Ja Zidane vil altid være min helt, men det Cristiano Ronaldo har leveret på 3 år i Madrid, er intet mindre en fantastisk, manden er intet mindre en et unikum.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Men der noget du/i misforstår. Jeg siger ikke Ronaldo er dårlig, jeg siger bare han mangler en del bl.a. I pasningspillet, for at kunne anerkendes som den bedste i verden, som jo er det han helt klart stræber efter. :)
Er jeg virkelig den eneste som mener at Ronaldo har mistet en del af sin "frækhed"?
- Bernabéu
- Gæst
-
Realmadrid94 skrev: Haha Bernabeu. Det jo netop derfor jeg stopper nu.
Men der noget du/i misforstår. Jeg siger ikke Ronaldo er dårlig, jeg siger bare han mangler en del bl.a. I pasningspillet, for at kunne anerkendes som den bedste i verden, som jo er det han helt klart stræber efter. :)
Er jeg virkelig den eneste som mener at Ronaldo har mistet en del af sin "frækhed"?
Hvorfor stopper du netop nu? Der er da ikke blevet sagt et ord negativt til dig? :-)
Og med at du er den eneste der mener Ronaldo har mistet sin frækhed.. Åbenbart ;-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Cristiano Ronaldo 28 år - 317 mål
2. Ronaldo Lima 28 år - 305 mål
3. Raul 28 år - 250 mål
4. Romario 28 år - 239 mål
5. Nistelrooy 28 år - 221 mål
6. Shevchenko 28 år - 213 mål
7. Henry 28 år - 212 mål
8. Rivaldo 28 år - 202 mål
* Listen er lavet ud fra de spillere, siden 90'erne til nu, der har scoret flere mål på klubplan end Cristiano Ronaldo. Værd at bemærke, at ingen i en alder af 28 år havde scoret flere mål, end hvad Cristiano har nu.