Madridista.dk Til Tivoli!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev: Hvad er en pivert?
Jeg skal nok være der!
Pivert er sgu da ham fra Klovn. Når man kender Jimmy fra chatten, så er man ikke overrasket over at han gerne vil flække en mand ;-)
Neej, Haha. Nu kommer der en kommentar fra Dariodrengen inden længe, og igen ender vi på et sidespor:P Haha I er vanvittige:D
Hvilken anklage!!! Jeg holder mig for god til at rode mig ud i den slags Jimmy-boy, omend jeg naturligvis er bekymret over, at du efterhånden har et større harem herinde på siden ...
Madrid-sex.dk kunne eventuelt være noget for dig?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg vil i øvrigt godt have mit TAK tilbage...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
BBB skrev: Du kan godt spare dig, Jimmy. Madrid-sex.dk findes ikke.
Jeg vil i øvrigt godt have mit TAK tilbage...
HAHAHAHA!!!! Best comment ever! :-D
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
El_Juan skrev: Bum! Det lader til, at Tivoli er the place to be på lørdag, hvis man nu ikke kan være i Lissabon eller Madrid! Hvad med Århus - hvad er samlingspunktet der? ;-))
Selvfølgelig er det stedet at være. Jeg kommer jo;-) kom og giv gas med "os andre":)
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
PS: Gider du ikke nok fjerne Morata fra din liste over fremtidens stjerner?! :-D
DarioGomez skrev:
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jeg skal nok være der!
Pivert er sgu da ham fra Klovn. Når man kender Jimmy fra chatten, så er man ikke overrasket over at han gerne vil flække en mand ;-)
Neej, Haha. Nu kommer der en kommentar fra Dariodrengen inden længe, og igen ender vi på et sidespor:P Haha I er vanvittige:D
Hvilken anklage!!! Jeg holder mig for god til at rode mig ud i den slags Jimmy-boy, omend jeg naturligvis er bekymret over, at du efterhånden har et større harem herinde på siden ...
Haha, den her joke med at jeg tilsyneladende skulle være bimlende homoseksuel, hvornår er den startet? Min kæreste Mette ville få bange anelser hvis hun læste med her på siden:P Haha
Jeg er desværre ikke herre over, at jeg er så vanvittig tiltrækkende at kvinder såvel som mænd falder på stribe. Jeg er dog blevet vant til det. så Lykke du behøvede ikke engang at skrive at du også kom til Tivoli -selvfølgelig kommer madridista.dks (næsten) eneste pige, jeg kommer jo. Ahaha:D
Eej det er pjat, det hele er fest og farver. Og hvor bliver det dog en forløsning på lørdag at se vores hold vinde La decima.
Jeg er her stadig XOXO
DarioGomez skrev: Jimmy - den eneste bruger på Madridista.dk med kølle nok til alle ...
PS: Gider du ikke nok fjerne Morata fra din liste over fremtidens stjerner?! :-D
Haha, du er så ulækker.
Jo, det ville jeg gerne, men det kræver at jer tosser der sidder på det hele for gjort at man kan redigere den slags på en IPad, det er pt ikke muligt. Tro mig, jeg har prøvet at lave den om mange gange men det vil ikke lade sig gøre på min IPad:/ det kommer til at stå der hele næste sæson også, hvis ikke det bliver muligt at redigere:D
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
DarioGomez skrev:
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jeg skal nok være der!
Haha, den her joke med at jeg tilsyneladende skulle være bimlende homoseksuel, hvornår er den startet? Min kæreste Mette ville få bange anelser hvis hun læste med her på siden:P Haha
Jeg er desværre ikke herre over, at jeg er så vanvittig tiltrækkende at kvinder såvel som mænd falder på stribe. Jeg er dog blevet vant til det. så Lykke du behøvede ikke engang at skrive at du også kom til Tivoli -selvfølgelig kommer madridista.dks (næsten) eneste pige, jeg kommer jo. Ahaha:D
Eej det er pjat, det hele er fest og farver. Og hvor bliver det dog en forløsning på lørdag at se vores hold vinde La decima.
Da siden er dum og ikke gider at vise billedet...
http://https://31.media.tumblr.com/28e36fffff7b137e96aa1aba910890fb/tumblr_inline_n5u4qgMmpt1rvf7za.gif
- Brylle
- Gæst
-
Men hva fanden, man bør vel afsted? Især, hvis Jimmy begynder at lokke med sin kølle ;)
JimmyBroe skrev:
El_Juan skrev: Bum! Det lader til, at Tivoli er the place to be på lørdag, hvis man nu ikke kan være i Lissabon eller Madrid! Hvad med Århus - hvad er samlingspunktet der? ;-))
Selvfølgelig er det stedet at være. Jeg kommer jo;-) kom og giv gas med "os andre":)
Haha. Det ville være at foretrække, når jeg nu ikke kan være i Lissabon eller i Madrid, men jeg er desværre klistret til Århus hele weekenden. Og der må da være andre Madridistas end jeg selv, der befinder sig i Århus den aften og ved, hvor hulen man skal tage hen og se kampen! ;-))