Madridista.dk Til Tivoli!
asp3200 skrev: Tror sku jeg så Dios hjemmelavede koste banner på den video på Facebook :D
Han er også tilstrækkeligt medieliderlig til at flytte tættere på kameraet!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Tror sku jeg så Dios hjemmelavede koste banner på den video på Facebook :D
Oh yeah :D Det er mig tossen som vifter med Real Madrid flaget til højre i billedet/filmen :) Jeg ved ikke om det var før, under eller efter jeg lige har givet BBB en kæmpe krammer imens Jimmy lå og brækkede sig, eller hvad fanden han nu lavede haha :D
Hvor er det vigtigt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Rubæk
- Gæst
-
Please sig I har billeder!Dios skrev:
Jeg ved ikke om det var før, under eller efter jeg lige har givet BBB en kæmpe krammer imens Jimmy lå og brækkede sig, eller hvad fanden han nu lavede haha :D
Jeg var alt for stegt. Det er fandme pinligt. Jeg var sgu lige inde og runde skadestuen, da de (kæresten og hendes søster) troede at jeg havde fået noget i min drink(pivert). Hvis nogen har billeder eller film så smid et link, jeg kan intet huske fra halvlegen til imorges. #AnsvarsfuldFamiliefar
Et undskyld skal lyde til Søren og Mike hvis jeg har været pis irriterende.
Og hvor er det dog for sindssygt at vi vinder:D
Jeg er her stadig XOXO
Haha Jimmy :D Jeg kan så tilføje mig selv på listen som en ansvarsfuld far, eller noget :P I skrivende stund sidder jeg på hospitalet efter mit styrt på den klamme Tivoli bænk efter Ramos scoring :D Men var pisse fedt og se jer igår :) Og mere irriterende var du sikkert ikke ift. os andre, eller undertegnede :P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
BBB skrev: Fik du overhovedet noget at drikke, Jimmy? Alle dine øl blev jo væltet :-D
Ej men altså hvor er det åndssvagt. Lægen på skadestuen mente at mit blodtryk var for lavt, så han hævede sengen i ben-enden så jeg nærmest sov på hovedet. -Har jeg fået fortalt!;-P Haha jeg er en kæmpe idiot jo. Det pis fedt.
Hvor må jeg dog ha været irriterende. Søren og Mike, jeg håber vi kommer til at se mange flere kampe sammen i fremtiden. Uden at jeg skal drikke mig fra sans og samling og uden Dios skal fimse rundt og skvatte:D I er sgu nogen hyggelige drenge:)
Jeg er her stadig XOXO
Til dem jeg tog billeder af, så er de allerede på facebook da hovedet alligevel ikke var klar til at sove da jeg kom hjem.
Er jeg den eneste der har en stemme som er helt ude og skide? Jeg er god underholdning for alle omkring mig.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Som selvbestaltet Gammelfar er det sgu skønt at se, når jeg nu selv var forhindret i at deltage.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
@Jimmy
Hvis du ønsker at gense kampen (eller bare at se kampen ;-) ), så vil jeg henvise dig til følgende side: livefootballvideo.com/fullmatch/europe/u...vs-atletico-madrid-4
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- madrid2000
-
- Platin bruger
-