Trøje-tråden

13 år 1 måned siden #121 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Trøje-tråden

Real HWL skrev: Ralph Lauren "GO HOME" ;)

www.realmadridshop.com/stores/realmadrid...ails.aspx?pid=134300

Den er så'n lidt nice! Den må Unisport meget gerne få i shoppen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #122 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Trøje-tråden
Jeg må vedkende min utilfredshed med sæsonens spillertrøjer, de falder ikke just i min smag. Måske det ændrer sig når man vænner sig til synet.

Til gengæld fik jeg målmandstrøjen forleden, den er uden sammenligning den fedeste Madrid-trøje i flere år. Ikke den flotteste - det vil altid gå til en af de hvide - men den er spændende og holder sig alligevel indenfor Madrid-rammerne. Jeg er i hvert fald solgt. Det kan kun anbefales at folk anskaffer den!

13 år 1 måned siden #123 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Trøje-tråden

El_Juan skrev:

Real HWL skrev: Ralph Lauren "GO HOME" ;)

www.realmadridshop.com/stores/realmadrid...ails.aspx?pid=134300

Den er så'n lidt nice! Den må Unisport meget gerne få i shoppen!

Den er lidt fræk ja :)

13 år 1 måned siden #124 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Trøje-tråden

raul7=kongen skrev: Jeg må vedkende min utilfredshed med sæsonens spillertrøjer, de falder ikke just i min smag. Måske det ændrer sig når man vænner sig til synet.

Til gengæld fik jeg målmandstrøjen forleden, den er uden sammenligning den fedeste Madrid-trøje i flere år. Ikke den flotteste - det vil altid gå til en af de hvide - men den er spændende og holder sig alligevel indenfor Madrid-rammerne. Jeg er i hvert fald solgt. Det kan kun anbefales at folk anskaffer den!

Jeg var heller ikke vild med den i starten, men da jeg så den i virkeligheden syntes jeg faktisk den er meget pæn. Venter kun på hvilket nummer Jesé får så jeg kan bestille den :) Personligt håber jeg på han får nummer 21, mit yndlings nummer som jeg selv har spillet med i mange år.

Men helt enig, målmandstrøjen er mega fed i år, kan godt forstå du har kastet penge efter den.

13 år 1 måned siden #125 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Trøje-tråden
Hvem har i hver især valgt at få bag på jeres trøjer? Eller hvem planlægger i at få bag på?

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #126 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Trøje-tråden

mortenj skrev: Hvem har i hver især valgt at få bag på jeres trøjer? Eller hvem planlægger i at få bag på?

Jeg synes hjemmebanetrøjen i år er nogenlunde. Kan dog ikke se hvad den orange streg skal gøre godt for?
Målmandstrøjen er (med al respekt for folk der har købt den) bestemt ikke min kop te. Lilla og blå ... GRADIENT! Nej nej nej! Den minder om noget BIF kunne have fundet på at lave i deres lilla periode, hvilket i min optik på ingen måde er positivt.
Og så er der typografien man har fået lavet. Hold nu kæft den er grim! Jeg er ikke typen som vælger at få sat navn på mine trøjer. Denne sæson er det i hvert fald sten sikkert, at jeg ikke skal have noget på ryggen. Jeg fatter simpelthen ikke at man godkender den typo. Vi har før haft en lidt løssluppen typografi, men det kan også blive lidt for loose. Jeg ser allerede frem til næsten sæsons trøjer og ikke mindst typograferingen.

13 år 1 måned siden #127 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Trøje-tråden

mortenj skrev: Hvem har i hver især valgt at få bag på jeres trøjer? Eller hvem planlægger i at få bag på?

Jeg er gået væk fra at få navn og nr. på trøjen.

Både fordi jeg ikke selv synes det er så fedt længere, men mest for klubbens skyld. Jeg havde ondt af alle de spillere jeg har bragt uheld. Drenthe, Canales, Robinho you name it, jeg har trøjen. Den forbandelse har jeg besluttet ikke at kaste over flere i fremtiden ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• nocture
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #128 af nocture
Besvaret af nocture på emne Trøje-tråden

raul7=kongen skrev:

Jeg er gået væk fra at få navn og nr. på trøjen.

Både fordi jeg ikke selv synes det er så fedt længere, men mest for klubbens skyld. Jeg havde ondt af alle de spillere jeg har bragt uheld. Drenthe, Canales, Robinho you name it, jeg har trøjen. Den forbandelse har jeg besluttet ikke at kaste over flere i fremtiden ;)

Kan du ikke lige anskaffe dig en barcatrøje med messi på ryggen så? :)

13 år 1 måned siden #129 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Trøje-tråden
Det bliver en hjemmetrøje med Varane på ryggen!

13 år 1 måned siden #130 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Trøje-tråden
Jeg fik også købt mig en Robinho-trøje kort inden han smuttede, men ellers har jeg også kun nogle stykker med navn. Higuaín, Raúl, Özil og Ramos - men der skal helt sikkert nr. 2 bag på den nye, og jeg regner ikke med at han laver en Robinho på mig :)

13 år 1 måned siden #131 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Trøje-tråden
www.marca.com/2013/07/14/futbol/equipos/...6d31054&t=1373791199

Interessant problematik, specielt hvis man får fat i Bale. Casemiro, Morata, Jese og Nacho til kun 3 trøje numre. Det må betyde at nogle skal sælges.

Mit bud.
Coentrao salg, nummer 5 til Nacho
Bale indkøb, 11 til ham.
Jese nummer 21
Di Maria salg, Morata nummer 22
Casemiro 16

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Hugol.

13 år 1 måned siden #132 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Trøje-tråden
Man kan vel bare registrere Jesús med Castilla, og bringe ham op hvis det bliver nødvendigt, og dermed åbne en plads mere? Jeg mindes dog ikke en markspiller fra Real med nr. 13, men det er da en mulighed.

Isco vil vidst også gerne have nr. 22 hvis Angel sælges.

Leveret af Kunena Forum