Trøje-tråden
JesperA skrev: Man kan vel bare registrere Jesús med Castilla, og bringe ham op hvis det bliver nødvendigt, og dermed åbne en plads mere? Jeg mindes dog ikke en markspiller fra Real med nr. 13, men det er da en mulighed.
Isco vil vidst også gerne have nr. 22 hvis Angel sælges.
Isco har jo netop solgt en masse trøjer :-/
Jeg ved ikke om man kan lave det trick med Jesus. Det er der hvertfald ikke spekuleret i.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev: Ja han får det nok næste år så, ligesom var tilfældet med Ronaldo, Benzema, Granero, Arbeloa, Khedira, Özil, Varane og Alonso :)
Ja til næste år er det sikkert en mulighed, men det er da lidt af et puzzle at få løst problemet med trøje numrene.. Det undrer mig i øvrigt at Jese stadig ikke er flyttet op.
Jeg er godt nok rygende uenig. Jo det er en fin t-shirt, men savner godt nok den 'mørke' udebanetrøje, som vi plejer at have. Det ligner for mig mere en målmandstrøje el. 3. trøje.
- Mou94
- Gæst
-
Blå er en fin farve, men det er ikke godt nok... Vi er jo trods alt Real Madrid!
Udebanetrøjen er nu ude, og jeg synes at den er godkendt, selvom de tre trøjer Adidas har leveret skuffer mig.
Dermed har alle de leakede billeder været rigtige, så man skal nok regne med at 3. trøjen bliver den orange..
Steen skrev: www.unisport.dk/nyheder/11312-real-madri...nt-bla-udebanetroje/
Udebanetrøjen er nu ude, og jeg synes at den er godkendt, selvom de tre trøjer Adidas har leveret skuffer mig.
Dermed har alle de leakede billeder været rigtige, så man skal nok regne med at 3. trøjen bliver den orange..
Jeg får desværre dårlige Chelsea-associationer, af at se på den udebanetrøje..
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- StefanR
- Gæst
-
Steen skrev: www.unisport.dk/nyheder/11312-real-madri...nt-bla-udebanetroje/
Jeg er helt tilfreds med hjemmebane- og udebanetrøjerne, men jeg håber virkelig ikke at den orange er tredje trøjen.
Sammenlignet med Barcelonas udebanetrøje, vinder vi godt nok modekonkurrencen igen i år.. HAHa!
Det er den fedeste trøje, også den jeg har reklameret for nogle dage siden.
- Jack Daniels
- Gæst
-
Hugol skrev: www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/13301...es/1330155368443.htm
Det er den fedeste trøje, også den jeg har reklameret for nogle dage siden.
Jeg ryger ind på et billede af Alonso i en grøn overtrækstrøje, Özil og Modric i orange overtrækstrøjer, og Kaka i en hvid Real-trøje uden ærmer.