Isco vs. James.
Afstemning: Hvem skal på bænken?
| Isco |
|
14 | 42.4% |
| James |
|
19 | 57.6% |
| Antal stemmer: 33 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
Kan James ikke bare blive ved med at spille, dér hvor han spiller nu?
På Real Madrids hjemmeside kan man - nederst i kampreferaterne - se hvor på banen den enkelte spiller har befundet sig mest. Her har jeg lagt mærke til, hvor meget Ronaldo spiller centralt, endda med overvægt mod højresiden og ikke venstre, sådan som man måske skulle tro.
Det får mig igen til at tænke: Kan Bale ikke spille VM; hvor han jo faktisk er bedst? Jeg tror netop ikke at han vil løbe ind i Ronaldo... Og Isco kan jo også spille CM, HM og falsk 9'er, så han skal nok forblive helt inde omkring startopstillingen, uanset hvad.
Tjo det kunne han vel godt, men jeg er på ingen måder begejstret for idéen med Bale. Egentlig bunder det nok også ud i, at jeg til at starte med var modstander af købet, og han vitterligt ikke har modbevist mig endnu.
Jeg er helt på linje med FranciscoISCO, som heller ikke mener man skal ændre på vores hold, som har haft så stor succes det seneste stykke tid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Overstående citat vil passe meget godt på det signal, som man sender til truppen, og specielt spillere som Isco, hvis Bale bare hopper direkte ind på holdet igen efter at have kørt Liverpool over to gange og givet Barcelona en fodboldlektion med Isco og James som nøglespillere. Det er simpelthen så demotiverende over for disse spillere, at jeg frygter en negativ virkning på længere sigt.
I Bales fravær har andre taget over - nu må Bale vise, at han kan bidrage mere til holdet end James og Isco - hvilket jeg faktisk tvivler på i øjeblikket.
Dios skrev: M_linding skrev:
På Real Madrids hjemmeside kan man - nederst i kampreferaterne - se hvor på banen den enkelte spiller har befundet sig mest. Her har jeg lagt mærke til, hvor meget Ronaldo spiller centralt, endda med overvægt mod højresiden og ikke venstre, sådan som man måske skulle tro.
Det får mig igen til at tænke: Kan Bale ikke spille VM; hvor han jo faktisk er bedst? Jeg tror netop ikke at han vil løbe ind i Ronaldo... Og Isco kan jo også spille CM, HM og falsk 9'er, så han skal nok forblive helt inde omkring startopstillingen, uanset hvad.
Tjo det kunne han vel godt, men jeg er på ingen måder begejstret for idéen med Bale. Egentlig bunder det nok også ud i, at jeg til at starte med var modstander af købet, og han vitterligt ikke har modbevist mig endnu.
Jeg er helt på linje med FranciscoISCO, som heller ikke mener man skal ændre på vores hold, som har haft så stor succes det seneste stykke tid.
Halli-hallo; er der ingen som læser mine indlæg længere;) Jeg ønsker ikke Bale i startopstillingen, men Ancelotti siger jo, at Bale skal spille:)
Jeg påpeger bare nogle vinkler. For selvom jeg elsker vores nuværende startopstilling, så skal man være et skarn, hvis man ikke vil have Bale (og Jesé) spillet ind på holdet....
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Bale må vente på sin tur. Det går alt for godt med James og Isco til, at Bale bare kan træde ind. Bale vil også være farligere, når han kommer ind efter 65min. Modstanderen vil være lidt trætte og han kan løbe forbi dem.
Man skal ikke ændre på en vindende hold.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: b
Dios skrev: M_linding skrev:
Halli-hallo; er der ingen som læser mine indlæg længere;) Jeg ønsker ikke Bale i startopstillingen, men Ancelotti siger jo, at Bale skal spille:)
Jeg påpeger bare nogle vinkler. For selvom jeg elsker vores nuværende startopstilling, så skal man være et skarn, hvis man ikke vil have Bale (og Jesé) spillet ind på holdet....
Hehe, den tror jeg vi er med på :) Det er i den grad beundringsværdigt hvordan du holder den positive fane højt ift. denne situation, mens fx mine frustrationer kommer i bølger og spontant vælter ud over linjerne - ikke nødvendigvis som kommentar til noget specifikt indlæg ;)
Jeg kan godt se at Bale (og Jesé) skal spilles ind; bare fordi man ikke er en essentiel del af start-elleveren kan man stadig være en vigtig del af truppen. For mig ligger den føromtalte frustration bare først og fremmest i at Ancelottis udtalelser - i hvert fald i mine øre - lyder mere som en forsikring af Bales plads i start-elleveren, end tale om rotation eller prioritering af at skulle tilvænne spillere. Altså det lyder som at Bale, i sidste ende, har monopol på en plads i startformationen.
Men hvem ved, måske er det bare mig der svinger den pessimistiske fane en tand for højt.
Altid Real Madrid.
- Johnson
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dios skrev:
Kassow-Rossing skrev: "men i mit hoved giver det absolut ingen mening, at man ændre på holdets styrke, for at behage en spiller."
Ro på :)
Perez er Real Madrid fan, og det er hans intentioner at gavne Real Madrid. Ancelotti arbejder for Real Madrid, og det er hans intentioner at gavne Real Madrid. Vi er Real Madrid fans, og vi ønsker også det bedste for klubben. Alle arbejder i samme retning. Vi er bare ikke alle sammen enige i hvad der gavner Real Madrid mest.
Hvis Ancelotti (i al sin visdom) vurderer at det gavner holdet mest at lade Bale komme i form tidligt i sæsonen, så er det formentlig hvad der er bedst for holdet. Det er netop NU, at spillerne skal spilles sammen, fordi vi har ingen vigtige CHL kampe på programmet og ingen svære La Liga kampe.
Vi har lige slået Liverpool total overbevisende 2 gange, og givet Barcelona en fodboldlektion som sidst skete i 2008. Hvad er det der skal forbedres? Holdet har aldrig haft så meget balance, kreativitet og arbejdsraseri på én gang før, og taget Bale's form i mente, så er der ikke noget som skriger op, at holdet vil blive forbedret.
At du bruger Perez som eksempel kan jeg egentlig kun trække på smilebåndet af :) Han tænker i penge og prestige meget mere end fodbold, så den køber jeg ikke.
Ancelotti derimod ville jeg kunne forstå, hvis ikke jeg gik og troede, at der var et øverst pres på at få alle de dyre drenge til at spille. Havde Bale kostet 150 mio. kr. så var han røget på bænken efter en halv time spil i første kamp. Overdrivelse fremmer forståelsen, så forstå mig ret :)
Man må aldrig hvile på laurbæerne. Man skal altid forsøge at forbedre sig. Også selvom det går godt.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Johnson
- Gæst
-
- Johnson
- Gæst
-
At læse andres indlæg er blevet så overvurderet haha :)
Selvfølgelig har jeg læst dine indlæg, og er godt selv klar over, at du ville fravælge Bale, hvis du kunne, men nu var mit svar også et mere generelt billede af tingene, og noget af det var også knyttet til din kommentar om James ikke bare kunne spille hvor han gør det nu.
Hvis Bale nu fik de sidste 30 min. så havde der ingen brok været fra mig ihvertfald. I bund og grund handler det om, at Bale er sikret en plads, selvom holdet ikke har set bedre ud i en evighed.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
Dios skrev:
Kassow-Rossing skrev: "men i mit hoved giver det absolut ingen mening, at man ændre på holdets styrke, for at behage en spiller."
Ro på :)
Perez er Real Madrid fan, og det er hans intentioner at gavne Real Madrid. Ancelotti arbejder for Real Madrid, og det er hans intentioner at gavne Real Madrid. Vi er Real Madrid fans, og vi ønsker også det bedste for klubben. Alle arbejder i samme retning. Vi er bare ikke alle sammen enige i hvad der gavner Real Madrid mest.
Hvis Ancelotti (i al sin visdom) vurderer at det gavner holdet mest at lade Bale komme i form tidligt i sæsonen, så er det formentlig hvad der er bedst for holdet. Det er netop NU, at spillerne skal spilles sammen, fordi vi har ingen vigtige CHL kampe på programmet og ingen svære La Liga kampe.
Vi har lige slået Liverpool total overbevisende 2 gange, og givet Barcelona en fodboldlektion som sidst skete i 2008. Hvad er det der skal forbedres? Holdet har aldrig haft så meget balance, kreativitet og arbejdsraseri på én gang før, og taget Bale's form i mente, så er der ikke noget som skriger op, at holdet vil blive forbedret.
At du bruger Perez som eksempel kan jeg egentlig kun trække på smilebåndet af :) Han tænker i penge og prestige meget mere end fodbold, så den køber jeg ikke.
Ancelotti derimod ville jeg kunne forstå, hvis ikke jeg gik og troede, at der var et øverst pres på at få alle de dyre drenge til at spille. Havde Bale kostet 150 mio. kr. så var han røget på bænken efter en halv time spil i første kamp. Overdrivelse fremmer forståelsen, så forstå mig ret :)
Man må aldrig hvile på laurbæerne. Man skal altid forsøge at forbedre sig. Også selvom det går godt.
Uha ja, før laurbæerne bliver alt for varme, så lad os skynde os at hente Beckham hjem igen!... ;)
Altid Real Madrid.
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
1) Mener du ikke, at de alle 3 kan blive superstjerner? :)
2) Og det er med den logik, at vi havde så stor succes med salget af Makelele. James er kampafgørende = Han skal spille ;)
Nej sQ. Isco giver flow og balance. vi har kampafgørende spillere, specielt med Bale med. TiI gengæld giver hverken Ronaldo eller Bale, noget der minde om flow i spillet. tværtimod. Isco er så vigtig for vores spil lige nu.